SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Die vinden vast wel een gaatje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:04 schreef Ama het volgende:
Heeft Rob straks geen tijd meer voor zijn Argentijnse hockey vriendje.
Ja dat sowiesoquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word heel blij van het verlies van Timmerfrans. Wat denk jij dan?
Dat is wel het voordeel.quote:
Die ja21 weet ik niet of ik daar vrolijk van ga worden.quote:
Get Robbed by Jetten.quote:
Ik persoonlijk niet. Maar gewoon braaf blijven werken en belasting betalen en het komt allemaal goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die ja21 weet ik niet of ik daar vrolijk van ga worden.
VVD is te groot gebleven. Daar kun je bijna niet omheen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Robje zal over links gaan lijkt me.
PVV was al de grootste. Wat heeft het gebracht? Niks.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gok dat PVV straks wel de grootste gaat worden. Misschien niet in de exit-poll, maar die zal er wel 2-3 zetels bij krijgen ten opzichte van die exit poll.
Iddquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet. Maar gewoon braaf blijven werken en belasting betalen en het komt allemaal goed.
Eng griezelwijf, terugsturen naar het Oostblok aub.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:06 schreef Haags het volgende:
De joden hatende partij van Nederland verliest 5 zetels.
Heerlie de peerlie
Kati Piri lik m´n reet.
quote:
Dat past helaas niet meer in de agendaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel een eind. Dan wordt het met overnachting
Amyquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dit klinkt alsof je Pokemon speelt
[..]
Dat past helaas niet meer in de agendawilde eigenlijk naar Berlijn dit jaar, maar elk weekend al iets te doen (of mn reismaatje kan precies niet)
Gelukkig daalt PVV meer dan 2x zo hard.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel 6 mensen van FvD in de Tweede Kamer
quote:
Kun je pokemon op de kerstmarkt vangen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dit klinkt alsof je Pokemon speelt
[..]
Dat past helaas niet meer in de agendawilde eigenlijk naar Berlijn dit jaar, maar elk weekend al iets te doen (of mn reismaatje kan precies niet)
Heb jij zeker op gestemdquote:
Prima, lekker centrum kabinetje met een vleugje rechtsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, wat voor kabinet krijgen we? D66-VVD-CDA-iets anders?
Daar kan ik nog wel mee levenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, wat voor kabinet krijgen we? D66-VVD-CDA-iets anders?
Lidewij is een net uiterst beschaafd hoofs meisje toch? speelt zelfs verdienstelijk piano.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel 6 mensen van FvD in de Tweede Kamer
Nou, hopelijk wordt er dan ook wat bereikt.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun je pokemon op de kerstmarkt vangen?
Extreem linkse staatsomroep.quote:
Pikachu met kerstverlichting.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Lickitung kerstmutsje op
Magikarp in de gluhwein
Jammer dat jij zo'n hekel aan kerst hebt
Ik vind Lidewij wel een meesterzet van Thierryquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lidewij is een net uiterst beschaafd hoofs meisje toch? speelt zelfs verdienstelijk piano.
Kan ik mee levenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prima, lekker centrum kabinetje met een vleugje rechts
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb jij zeker op gestemd
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hopelijk wordt er dan ook wat bereikt.
Ik heb geen hekel aan kerstmarkten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Lickitung kerstmutsje op
Magikarp in de gluhwein
Jammer dat jij zo'n hekel aan kerst hebt
Ja een beetje klaar met al dat extreme gejengel beide kanten opquote:
Een bijkans adellijke verademing ten opzichte van psychiatrische patiënten Piri en Ouwehand.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind Lidewij wel een meesterzet van Thierry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |