Dat is haalbaarquote:
Hoorde vanmorgen dat Brussel nu ook al over de 500 dagen zit om een stadsbestuur te formerenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh valt nog mee, dat kunnen we makkelijk halen
Neuh ga gewoon normale tijd naar bed en dan gewoon Discovery aan ipv de NOSquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je blijft er wel voor wakker
Ik zou het Jetten nog eerder gunnenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jetten I nog eerder. Timmermans was vrij zwak in de laatste debatten.
Zekerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij de hele nacht gaan wakker blijven
Voor dat al die posters zijn uitgevouwen ben je al een paar uur verderquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso kan het wel echt 2 uur worden ofzo dat het een keer binnen is.
Slaan ze onze first lady in elkaar bij premier Jetten zijn eerste bezoek aan Washington.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of D66. Dan hebben we een koning en premier met Argentijnse first lady.
Ja ik heb een mening over Belgen die ik beter niet hardop kan verkondigenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef gianni61 het volgende:
Hoorde vanmorgen dat Brussel nu ook al over de 500 dagen zit om een stadsbestuur te formeren
Zetels?quote:
Vroeger was het niet zo spannend inderdaad. "Ok weer Rutte, joejoe".quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook wel, Er wordt toch een nieuwe premier gekozen, tenminste daar ga ik vanuit...
Blufquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slaan ze onze first lady in elkaar bij premier Jetten zijn eerste bezoek aan Washington.
Zekerquote:
Ik word heel blij van het verlies van Timmerfrans. Wat denk jij dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |