quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gok dat PVV straks wel de grootste gaat worden. Misschien niet in de exit-poll, maar die zal er wel 2-3 zetels bij krijgen ten opzichte van die exit poll.
Zekerquote:
Het was weer heerlijk.quote:
Moeten nummer 2 en de rest daar wel omheen breien.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gok dat PVV straks wel de grootste gaat worden. Misschien niet in de exit-poll, maar die zal er wel 2-3 zetels bij krijgen ten opzichte van die exit poll.
Dan mag Geert het eerst proberen om daarna toch richting een centrum links kabinet te gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of D66. Dan hebben we een koning en premier met Argentijnse first lady.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten nummer 2 en de rest daar wel omheen breien.
Kijken of we het wereldrecord kabinetsformatie van België kunnen afpakkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meerderheid van de kamer gaat daarover. Denk dat Geert meteen buitenspel staat deze keer.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan mag Geert het eerst proberen om daarna toch richting een centrum links kabinet te gaan
Ik ook wel, Er wordt toch een nieuwe premier gekozen, tenminste daar ga ik vanuit...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Vind het oprecht wel een beetje spannend
maakt weinig uit sowieso, hij is toch kansloosquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meerderheid van de kamer gaat daarover. Denk dat Geert meteen buitenspel staat deze keer.
Vroeger vond ik het wel spannend die uitslag volgen, nu zie ik het morgen wel, ga er niet voor wakker blijvenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Vind het oprecht wel een beetje spannend
Gewoon 4 jaar formerenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of we het wereldrecord kabinetsformatie van België kunnen afpakken
Ja, Schoof gaat het hem niet meer wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook wel, Er wordt toch een nieuwe premier gekozen, tenminste daar ga ik vanuit...
Je duikt nu je bed in?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel spannend die uitslag volgen, nu zie ik het morgen wel, ga er niet voor wakker blijven
Ik ga de exitpoll afwachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel spannend die uitslag volgen, nu zie ik het morgen wel, ga er niet voor wakker blijven
quote:
Oh valt nog mee, dat kunnen we makkelijk halenquote:Het wereldrecord voor de langste kabinetsformatie is in handen van België, dat in 2011 een regering vormde in 541 dagen.
Sowieso kan het wel echt 2 uur worden ofzo dat het een keer binnen is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben geen Fles of kwiewsquote:
Welnee, premier Timmerfrans incomingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh valt nog mee, dat kunnen we makkelijk halen
Alsof jij de hele nacht gaan wakker blijvenquote:
Jetten I nog eerder. Timmermans was vrij zwak in de laatste debatten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welnee, premier Timmerfrans incoming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |