Ik ben dan ook een trendsetter en influencerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt is hip kennelijk
Daarvoor eigenlijk al. Toen hij zijn "daily show" ging doen was het scherpste er wel een beetje vanaf op een gegeven moment.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor of nadat die zichzelf heeft verkocht aan de commerciëlen?
Burgemeester van Den Boschquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Zou Kati Piri Buitenlandse Zaken krijgen of Asiel en Migratie?
Vorige week viel tegen. De week er voor vond ik wel boeiendquote:
Maar ik heb rechts gestemd en heb geen haat jegens Lubach?quote:
Heb het gekeken en vond het maar middelmatige kwaliteit. Kijk graag naar z'n "Bureau whatever" programma's, maar dit is.. meh.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of toch even kijken bij ewout en zn gevaarlijke gevangenis
Met die transgenders?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vorige week viel tegen. De week er voor vond ik wel boeiend
Dat wel maar die gevangenis op zich is wel interessantquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind Ewout irritant trouwens. Hij trapt continu open deuren in en stelt echt naïeve vragen.
En dat is..?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bij de prime-locatie van de gemeente gestemd hier
Dan hangt ze voor dit weekend nog draaiende aan een spit op de Markt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Burgemeester van Den Bosch
In het echt best een aardige kerel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind Ewout irritant trouwens. Hij trapt continu open deuren in en stelt echt naïeve vragen.
Ben jij een rechts figuur die de waarheid niet aan kan dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik heb rechts gestemd en heb geen haat jegens Lubach?
Dat kan dus nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik heb rechts gestemd en heb geen haat jegens Lubach?
Ja dat was wel jammer toen, haalde een beetje de goed doordachte grappen en achtergrondverhalen er uitquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor eigenlijk al. Toen hij zijn "daily show" ging doen was het scherpste er wel een beetje vanaf op een gegeven moment.
Die was vorige week jaquote:
IQ onder de 90, moet je tegen kunnen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
Dat geloof ik direct. Vind hem ook niet onaardig ogen. Maar ik zit vaak met m’n ogen te draaien om z’n vragen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het echt best een aardige kerel.
Dat lukt me kennelijk niet echt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
IQ onder de 90, moet je tegen kunnen.
Heb altijd het idee dat zijn vragen van een soort minimaal niveau zijn zodat het overeenkomt met het grootste deel van z'n kijkers o.i.d. Kan me anders niet indenken waarom ie met zulke vragen komt, volgens mij is hij intelligenter dan dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
Nee hoef die jankmuziek van Marco B. inderdaad niet te horenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben jij een rechts figuur die de waarheid niet aan kan dan?
Ja, dat vond ik dus niks.quote:
Volg gewoon de stappen die Buda ook heeft moeten doorlopen om het te ontdekkenquote:
Veel te veel moeite jonguhhquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volg gewoon de stappen die Buda ook heeft moeten doorlopen om het te ontdekken
Daar komt ook die irritatie vandaan. Hij heeft al bij zes korpsen meegelopen. Nog doet hij alsof hij alles voor het eerst ziet. En daar hou ik niet van.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat zijn vragen van een soort minimaal niveau zijn zodat het overeenkomt met het grootste deel van z'n kijkers o.i.d. Kan me anders niet indenken waarom ie met zulke vragen komt, volgens mij is hij intelligenter dan dat.
Passie in de polder gaat hij nooit meer evenaren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. Vind hem ook niet onaardig ogen. Maar ik zit vaak met m’n ogen te draaien om z’n vragen.
Zoek De Stad + GRMBLdorp en klaarquote:
Mooie tafelquote:
Nee dat is een bandquote:
Een blik op Marco zijn moeder en je weet dat God net eventjes kattenkots aan het opruimen was.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoef die jankmuziek van Marco B. inderdaad niet te horen
Neequote:
Ja eens. Ik vind het leuke programma's omdat ik graag een inkijkje krijg in politiewerk. Niet om zijn briljante interviews en vragenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar komt ook die irritatie vandaan. Hij heeft al bij zes korpsen meegelopen. Nog doet hij alsof hij alles voor het eerst ziet. En daar hou ik niet van.
Ik heb alleen Maastricht gekeken, omdat het om de hoek ligtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar komt ook die irritatie vandaan. Hij heeft al bij zes korpsen meegelopen. Nog doet hij alsof hij alles voor het eerst ziet. En daar hou ik niet van.
Dat is wel een eind. Dan wordt het met overnachtingquote:
Ook geen strafquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel een eind. Dan wordt het met overnachting
Dat weiger ikquote:
Dan heb je pechquote:
Het programma is zeker leuk ja!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja eens. Ik vind het leuke programma's omdat ik graag een inkijkje krijg in politiewerk. Niet om zijn briljante interviews en vragenMaar verder vind ik het wel gewoon een vriendelijke jongen die me ook niet dermate stoort dat ik het programma niet kan kijken.
Gok dat PVV straks wel de grootste gaat worden. Misschien niet in de exit-poll, maar die zal er wel 2-3 zetels bij krijgen ten opzichte van die exit poll.quote:
Hoop het nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gok dat PVV straks wel de grootste gaat worden. Misschien niet in de exit-poll, maar die zal er wel 2-3 zetels bij krijgen ten opzichte van die exit poll.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gok dat PVV straks wel de grootste gaat worden. Misschien niet in de exit-poll, maar die zal er wel 2-3 zetels bij krijgen ten opzichte van die exit poll.
Zekerquote:
Het was weer heerlijk.quote:
Moeten nummer 2 en de rest daar wel omheen breien.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan mag Geert het eerst proberen om daarna toch richting een centrum links kabinet te gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of D66. Dan hebben we een koning en premier met Argentijnse first lady.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten nummer 2 en de rest daar wel omheen breien.
Kijken of we het wereldrecord kabinetsformatie van België kunnen afpakkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meerderheid van de kamer gaat daarover. Denk dat Geert meteen buitenspel staat deze keer.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan mag Geert het eerst proberen om daarna toch richting een centrum links kabinet te gaan
Ik ook wel, Er wordt toch een nieuwe premier gekozen, tenminste daar ga ik vanuit...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Vind het oprecht wel een beetje spannend
maakt weinig uit sowieso, hij is toch kansloosquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meerderheid van de kamer gaat daarover. Denk dat Geert meteen buitenspel staat deze keer.
Vroeger vond ik het wel spannend die uitslag volgen, nu zie ik het morgen wel, ga er niet voor wakker blijvenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Vind het oprecht wel een beetje spannend
Gewoon 4 jaar formerenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of we het wereldrecord kabinetsformatie van België kunnen afpakken
Ja, Schoof gaat het hem niet meer wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook wel, Er wordt toch een nieuwe premier gekozen, tenminste daar ga ik vanuit...
Je duikt nu je bed in?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel spannend die uitslag volgen, nu zie ik het morgen wel, ga er niet voor wakker blijven
Ik ga de exitpoll afwachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel spannend die uitslag volgen, nu zie ik het morgen wel, ga er niet voor wakker blijven
quote:
Oh valt nog mee, dat kunnen we makkelijk halenquote:Het wereldrecord voor de langste kabinetsformatie is in handen van België, dat in 2011 een regering vormde in 541 dagen.
Sowieso kan het wel echt 2 uur worden ofzo dat het een keer binnen is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben geen Fles of kwiewsquote:
Welnee, premier Timmerfrans incomingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh valt nog mee, dat kunnen we makkelijk halen
Alsof jij de hele nacht gaan wakker blijvenquote:
Jetten I nog eerder. Timmermans was vrij zwak in de laatste debatten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welnee, premier Timmerfrans incoming
Dat is haalbaarquote:
Hoorde vanmorgen dat Brussel nu ook al over de 500 dagen zit om een stadsbestuur te formerenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh valt nog mee, dat kunnen we makkelijk halen
Neuh ga gewoon normale tijd naar bed en dan gewoon Discovery aan ipv de NOSquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je blijft er wel voor wakker
Ik zou het Jetten nog eerder gunnenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jetten I nog eerder. Timmermans was vrij zwak in de laatste debatten.
Zekerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij de hele nacht gaan wakker blijven
Voor dat al die posters zijn uitgevouwen ben je al een paar uur verderquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso kan het wel echt 2 uur worden ofzo dat het een keer binnen is.
Slaan ze onze first lady in elkaar bij premier Jetten zijn eerste bezoek aan Washington.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of D66. Dan hebben we een koning en premier met Argentijnse first lady.
Ja ik heb een mening over Belgen die ik beter niet hardop kan verkondigenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef gianni61 het volgende:
Hoorde vanmorgen dat Brussel nu ook al over de 500 dagen zit om een stadsbestuur te formeren
Zetels?quote:
Vroeger was het niet zo spannend inderdaad. "Ok weer Rutte, joejoe".quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook wel, Er wordt toch een nieuwe premier gekozen, tenminste daar ga ik vanuit...
Blufquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slaan ze onze first lady in elkaar bij premier Jetten zijn eerste bezoek aan Washington.
Zekerquote:
Ik word heel blij van het verlies van Timmerfrans. Wat denk jij dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |