Ik kijk ook NOS.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:36 schreef gianni61 het volgende:
Aah fuck, bij rtl4 zit lubach. Dan maar de hele avond nos
Samequote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind saucijzenbroodjes sowieso lekkerder dan worstenbroodjes
Voor of nadat die zichzelf heeft verkocht aan de commerciëlen?quote:
quote:
Oh okee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lubach is de grote linkse lachband.
Geen idee. Ik haat hem niet. Alleen zn hoofd en zn stemquote:
Hip? Haat?quote:
Alles wat jij zegt is hip kennelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik haat hem niet. Alleen zn hoofd en zn stem
Of toch even kijken bij ewout en zn gevaarlijke gevangenisquote:
Neh, NOS.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of toch even kijken bij ewout en zn gevaarlijke gevangenis
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rechtse figuren die de waarheid niet aan kunnen.
Ik vond dat maar tegenvallen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die haten die linkse Lubach.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Ik ben dan ook een trendsetter en influencerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt is hip kennelijk
Daarvoor eigenlijk al. Toen hij zijn "daily show" ging doen was het scherpste er wel een beetje vanaf op een gegeven moment.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor of nadat die zichzelf heeft verkocht aan de commerciëlen?
Burgemeester van Den Boschquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Zou Kati Piri Buitenlandse Zaken krijgen of Asiel en Migratie?
Vorige week viel tegen. De week er voor vond ik wel boeiendquote:
Maar ik heb rechts gestemd en heb geen haat jegens Lubach?quote:
Heb het gekeken en vond het maar middelmatige kwaliteit. Kijk graag naar z'n "Bureau whatever" programma's, maar dit is.. meh.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met die transgenders?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vorige week viel tegen. De week er voor vond ik wel boeiend
Dat wel maar die gevangenis op zich is wel interessantquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind Ewout irritant trouwens. Hij trapt continu open deuren in en stelt echt naïeve vragen.
En dat is..?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bij de prime-locatie van de gemeente gestemd hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |