Spannendquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik in het museum. Vorige keer stadhuis. En daarvoor op het station.
Met dichte eindjes zeker?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Deel hier worstenbroodjes uit.
Is dit codetaal?quote:
Ik hoefde gelukkig maar 1 flapje open te vouwenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het opvouwen van die behangrol nog het spannendst.
'De Stad'quote:
Neequote:
Zo'n oosterlingquote:
Ah. Volgens mij ken ik ze alleen dichtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
In West-Brabant heb je worstenbroodjes met open eindjes. In de rest van Brabant zijn die dicht.
Volgens mij zelfs alleen maar in het klei gedeelte van de provinciequote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
In West-Brabant heb je worstenbroodjes met open eindjes. In de rest van Brabant zijn die dicht.
Je mist watquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah. Volgens mij ken ik ze alleen dicht
Allemaal droge meukquote:
Berlijn @dud0r?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak eentje in Duitsland. Meeste grote steden hebben daar zomaar 5-6 kerstmarkten tegelijk. Alles is leuk.
Dat eindigt pas bij Tilburg, toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs alleen maar in het klei gedeelte van de provincie
Ja kan ik er wat aan doen dat ze het zo hebben genoemdquote:
A wild Amy appearsquote:
Tilburg is niemandsland.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eindigt pas bij Tilburg, toch?
Ik moest dit googelenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat ze het zo hebben genoemd
Klotsende okselsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja weet niet, kreeg van de week in Etten nog broodjes met dichte kontjesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eindigt pas bij Tilburg, toch?
Afvoerputje van Brabantquote:
Ik vind saucijzenbroodjes sowieso lekkerder dan worstenbroodjesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja weet niet, kreeg van de week in Etten nog broodjes met dichte kontjes
Dé locatie in de gemeente voor als je met de rotary geld over hebt om te hurenquote:
Daar heb ik ook aardig mee lopen klooien jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks tegen de rotaryquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dé locatie in de gemeente voor als je met de rotary geld over hebt om te huren
*quote:
Bladerdeegquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind saucijzenbroodjes sowieso lekkerder dan worstenbroodjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |