Nee, muffins moeten verdiend wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon met een muffin op de bank.
Anders komt het enkelbijtertje je halen @4EverBlackEyedquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, muffins moeten verdiend worden
Die durft hier niet meer te komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders komt het enkelbijtertje je halen @:4EverBlackEyed
Wat heb je gedaan!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die durft hier niet meer te komen.
Volgens mij heb ik niets te snacken in huisquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, muffins moeten verdiend worden
Heb je weer dreigende taal naar haar uitgeslagen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die durft hier niet meer te komen.
Slechte voorbereiding voor de apocalypsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niets te snacken in huis
Dat doe ik alleen naar @dud0rquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer dreigende taal naar haar uitgeslagen?
En dan rollen jullie van een duin.quote:
Maar dat doe je niet om hem bang te makenquote:
Hij is doodsbang voor mij, maar hij doet alsof ie stoer is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet om hem bang te maken
*proest*quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is doodsbang voor mij, maar hij doet alsof ie stoer is.
Maar dat doe jij toch ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is doodsbang voor mij, maar hij doet alsof ie stoer is.
Stemze!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even langs het stembureau voor wat stapjes nu het nog droog is
Komt omdat jij nooit lief bentquote:
quote:
Jullie willen gewoon gezellig saampjes kroelen en woelen in de duinenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben afgetraind, duw die vis zo van de duin
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben afgetraind, duw die vis zo van de duin
quote:
Grmblquote:
Uiteraard.quote:
Uiteraardquote:
Misschien ligt er nog wel iets in de vriezer.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slechte voorbereiding voor de apocalyps
Uiteraardquote:
Ik heb net mini loempia's in de vriezer gegooidquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ligt er nog wel iets in de vriezer.
Ik heb gewoon bij de prime-locatie van de gemeente gestemd hierquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:03 schreef essnhills het volgende:
Eerste keer dat ik bij deze was
Zag dat ze langs de route wel een rij stoelen hadden gezet voor als er wel een wachtrij was.
Om te onthouden voor een volgende keer
De vraag is meer wanneer ze er weer uit komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net mini loempia's in de vriezer gegooid
Ja dat is het meestal wel met die dingen, dan heb je er trek in (zoals vandaag) en gooi je er een paar in de pan om er over 8 maanden weer achter te komen dat je ze nog in de vriezer had liggenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vraag is meer wanneer ze er weer uit komen.
Ik zie je zo dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Op mijn stempas stond geen stemlokaal, enkel dat ik overal mag stemmen.
Grappig.
Gemeentehuis in Budadorp?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bij de prime-locatie van de gemeente gestemd hier
Is jouw huis een stembureau?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen ik thuis kwam stond er ook best een aardige rij bij het lokale stembureau hier.
Ik in het museum. Vorige keer stadhuis. En daarvoor op het station.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Hier ook gewoon al járen dezelfde locatie.
Hier ook. Enige keer dat ik ooit nogeens een school vanbinnen ziequote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Ik moest opeens weer naar het gemeentehuis ipv het gemeenschapshuis. Helemaal van de leg.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Nee de voormalig kerk van de grote baas in de gemeentequote:
Ehquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de voormalig kerk van de grote baas in de gemeente
Ja. Deel hier worstenbroodjes uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is jouw huis een stembureau?
Spannendquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik in het museum. Vorige keer stadhuis. En daarvoor op het station.
Met dichte eindjes zeker?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Deel hier worstenbroodjes uit.
Is dit codetaal?quote:
Ik hoefde gelukkig maar 1 flapje open te vouwenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het opvouwen van die behangrol nog het spannendst.
'De Stad'quote:
Neequote:
Zo'n oosterlingquote:
Ah. Volgens mij ken ik ze alleen dichtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
In West-Brabant heb je worstenbroodjes met open eindjes. In de rest van Brabant zijn die dicht.
Volgens mij zelfs alleen maar in het klei gedeelte van de provinciequote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
In West-Brabant heb je worstenbroodjes met open eindjes. In de rest van Brabant zijn die dicht.
Je mist watquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah. Volgens mij ken ik ze alleen dicht
Allemaal droge meukquote:
Berlijn @dud0r?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak eentje in Duitsland. Meeste grote steden hebben daar zomaar 5-6 kerstmarkten tegelijk. Alles is leuk.
Dat eindigt pas bij Tilburg, toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs alleen maar in het klei gedeelte van de provincie
Ja kan ik er wat aan doen dat ze het zo hebben genoemdquote:
A wild Amy appearsquote:
Tilburg is niemandsland.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eindigt pas bij Tilburg, toch?
Ik moest dit googelenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat ze het zo hebben genoemd
Klotsende okselsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja weet niet, kreeg van de week in Etten nog broodjes met dichte kontjesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eindigt pas bij Tilburg, toch?
Afvoerputje van Brabantquote:
Ik vind saucijzenbroodjes sowieso lekkerder dan worstenbroodjesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja weet niet, kreeg van de week in Etten nog broodjes met dichte kontjes
Dé locatie in de gemeente voor als je met de rotary geld over hebt om te hurenquote:
Daar heb ik ook aardig mee lopen klooien jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks tegen de rotaryquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dé locatie in de gemeente voor als je met de rotary geld over hebt om te huren
*quote:
Bladerdeegquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind saucijzenbroodjes sowieso lekkerder dan worstenbroodjes
Ik kijk ook NOS.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:36 schreef gianni61 het volgende:
Aah fuck, bij rtl4 zit lubach. Dan maar de hele avond nos
Samequote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind saucijzenbroodjes sowieso lekkerder dan worstenbroodjes
Voor of nadat die zichzelf heeft verkocht aan de commerciëlen?quote:
quote:
Oh okee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lubach is de grote linkse lachband.
Geen idee. Ik haat hem niet. Alleen zn hoofd en zn stemquote:
Hip? Haat?quote:
Alles wat jij zegt is hip kennelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik haat hem niet. Alleen zn hoofd en zn stem
Of toch even kijken bij ewout en zn gevaarlijke gevangenisquote:
Neh, NOS.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of toch even kijken bij ewout en zn gevaarlijke gevangenis
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rechtse figuren die de waarheid niet aan kunnen.
Ik vond dat maar tegenvallen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of toch even kijken bij ewout en zn gevaarlijke gevangenis
Die haten die linkse Lubach.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |