Nee, muffins moeten verdiend wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon met een muffin op de bank.
Anders komt het enkelbijtertje je halen @4EverBlackEyedquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, muffins moeten verdiend worden
Die durft hier niet meer te komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders komt het enkelbijtertje je halen @:4EverBlackEyed
Wat heb je gedaan!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die durft hier niet meer te komen.
Volgens mij heb ik niets te snacken in huisquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, muffins moeten verdiend worden
Heb je weer dreigende taal naar haar uitgeslagen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die durft hier niet meer te komen.
Slechte voorbereiding voor de apocalypsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niets te snacken in huis
Dat doe ik alleen naar @dud0rquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer dreigende taal naar haar uitgeslagen?
En dan rollen jullie van een duin.quote:
Maar dat doe je niet om hem bang te makenquote:
Hij is doodsbang voor mij, maar hij doet alsof ie stoer is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet om hem bang te maken
*proest*quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is doodsbang voor mij, maar hij doet alsof ie stoer is.
Maar dat doe jij toch ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is doodsbang voor mij, maar hij doet alsof ie stoer is.
Stemze!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even langs het stembureau voor wat stapjes nu het nog droog is
Komt omdat jij nooit lief bentquote:
quote:
Jullie willen gewoon gezellig saampjes kroelen en woelen in de duinenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben afgetraind, duw die vis zo van de duin
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben afgetraind, duw die vis zo van de duin
quote:
Grmblquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |