SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Die vinden vast wel een gaatje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:04 schreef Ama het volgende:
Heeft Rob straks geen tijd meer voor zijn Argentijnse hockey vriendje.
Ja dat sowiesoquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word heel blij van het verlies van Timmerfrans. Wat denk jij dan?
Dat is wel het voordeel.quote:
Die ja21 weet ik niet of ik daar vrolijk van ga worden.quote:
Get Robbed by Jetten.quote:
Ik persoonlijk niet. Maar gewoon braaf blijven werken en belasting betalen en het komt allemaal goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die ja21 weet ik niet of ik daar vrolijk van ga worden.
VVD is te groot gebleven. Daar kun je bijna niet omheen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Robje zal over links gaan lijkt me.
PVV was al de grootste. Wat heeft het gebracht? Niks.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gok dat PVV straks wel de grootste gaat worden. Misschien niet in de exit-poll, maar die zal er wel 2-3 zetels bij krijgen ten opzichte van die exit poll.
Iddquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet. Maar gewoon braaf blijven werken en belasting betalen en het komt allemaal goed.
Eng griezelwijf, terugsturen naar het Oostblok aub.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:06 schreef Haags het volgende:
De joden hatende partij van Nederland verliest 5 zetels.
Heerlie de peerlie
Kati Piri lik m´n reet.
quote:
Dat past helaas niet meer in de agendaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel een eind. Dan wordt het met overnachting
Amyquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dit klinkt alsof je Pokemon speelt
[..]
Dat past helaas niet meer in de agendawilde eigenlijk naar Berlijn dit jaar, maar elk weekend al iets te doen (of mn reismaatje kan precies niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |