Met z’n gele haarquote:
Hij ziet er altijd een beetje ongezond uitquote:
Die werd net bij de NOS wel genoemd jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd wie Timmermans gaat opvolgen. Klaver? Of doet die niet meer mee?
Dan hebben we weinig te vrezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die werd net bij de NOS wel genoemd ja
Lange dagen. Die man zal vast niet goed slapen of genoeg uitrustenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij ziet er altijd een beetje ongezond uit
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan gaat GL-PvdA weer naar 7 zetels.
wow ik begrijp de teleurstellingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Mijn grootste teleurstelling van deze avond eigenlijk is dat ik voor het eerst sinds corona geen rood potlood mee naar huis heb kunnen nemen.
succesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
Ik moet even een kat moe maken zodat ik straks ook rustig kan slapen.
Ach ik zie haar liever wel zo dan energieloos een beetje hangend de hele dag.quote:
preciesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ik zie haar liever wel zo dan energieloos een beetje hangend de hele dag.Ze is wel weer lekker gek.
slaapsequote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef Moeraskat het volgende:
Toch maar naar bed. Morgen weer college.
Slaap lekker koenniequote:
achter laser lampje aan laten rennen ?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
Ik moet even een kat moe maken zodat ik straks ook rustig kan slapen.
Probeer ik niet te vaak te doen want dieren kunnen er para van worden. Gebruik het vooral als ik haar ergens weg wil lokken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
achter laser lampje aan laten rennen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |