Bij je moeder wonen levert een bonus op?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dion Graus kreeg nog 25k extra omdat hij zich bij zijn moeder ingeschreven had in Heerlen
Dan moet je zoals de FvD ook nog even lokaal en provinciaal ergens in gaan zitten. Dan kun je wat stapelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, misschien toch maar eens de KSC partij op gaan richten
Tenzij VVD snel overgehaald wordt en ze PvdA erbij trekkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Coalitie vormen wordt een puzzel
Aardige reiskostenvergoeding.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij je moeder wonen levert een bonus op?
Nou ja geschikt voor de politiek zijn ze ook niet dus dat zegt niksquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar niet al die mensen zijn geschikt voor het bedrijfsleven, dus dan is dat geen alternatief.
Lol watquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dion Graus kreeg nog 25k extra omdat hij zich bij zijn moeder ingeschreven had in Heerlen
Oh God no. Ik zag D66-VVD-CDA-JA21.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tenzij VVD snel overgehaald wordt en ze PvdA erbij trekken
Er lopen er een paar financieel binnen hier.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij je moeder wonen levert een bonus op?
Zou een goede zijn maar ik denk dat Jetten liever een linkse dan rechtse partij erbij haaltquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh God no. Ik zag D66-VVD-CDA-JA21.
Is nu wel klaar met de toeslagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er lopen er een paar financieel binnen hier.
Eigenlijk zou het volk nu moeten stemmen of we over Links of over Centrum-Rechts gaan formeren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou een goede zijn maar ik denk dat Jetten liever een linkse dan rechtse partij erbij haalt
Heb ik tenminste 1 dorpsgenoot in de kamerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
haha zat BBB met 7 man in de kamer ja?we kunnen het ook wel met 143 zetels af dus.
Ooit was D66 de voorvechter van referendaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het volk nu moeten stemmen of we over Links of over Centrum-Rechts gaan formeren.
1 referendum en de uitslag was niet wat ze wilden dus bye bye referendumquote:
oh, dit ging niet over referenda maar over mijn dorpsgenotequote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 referendum en de uitslag was niet wat ze wilden dus bye bye referendum
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:38 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zag ik een ex bij het CDA in de zaal staan.
Voelde je je toen niet de Keijzer?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was laatst op een feestje van een goede maat van me, kreeg ik de groeten van haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |