Net als ons vochtige poesje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze staan daar ook allemaal voor de lol.
Ik had er vanmorgen ook last van.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Het was weer erg gezellig op de weg. Alsof iedereen heeft besloten om na de herfstvakantie weer lekker in de file te gaan staan.
Maar stel, D66 en PVV zouden wel samen gaan regeren. Dan komt er van 9 van de 10 beslissingen toch nooit wat terecht omdat ze dan te veel tegen hun eigen standpunten in moeten gaan? Dan tieren de moties van wantrouwen een week na de formatie al welig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Maar kan me daar wel kwaad om maken. Vind het te achterlijk voor woorden dat mensen/partijen (op voorhand) niet met elkaar willen samenwerken.
Je sluit dan gewoon 1.5 /2 miljoen mensen uit.
En ondertussen allemaal lullen over dat je mensen niet mag uitsluiten en iedereen zichzelf moet kunnen zijn. Blabla
Ondertussen sluiten zij, die gewoon door het volk gekozen worden, partijen uit.
En dan verwachten ze wel dat mensen, van alle lagen in de maatschappij met elkaar moeten samenwerken, samen leven, elkaar moeten respecteren.
Wat mij betreft mag je dan gewoon een andere baan zoeken.
Ga je die uitknijpen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Joekel van een pukkel op m'n kin.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je die uitknijpen?
Het was er weer eens tijd voor.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
en de rest van de kamer zit vol met clubjes vrouwenhaters en anders verwaarloosbaren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Geldt voor VVD en GLPVDA net zo trouwens, die staan zodanig haaks wat (voor de desbetreffende partij belangrijke) standpunten betreft dat ik daar weinig succesvolle compromissen uit zie komen.
En dan een enorm boze, knalrode ontsteking er voor terug.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je die uitknijpen?
Polarisatie genot.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Geldt voor VVD en GLPVDA net zo trouwens, die staan zodanig haaks wat (voor de desbetreffende partij belangrijke) standpunten betreft dat ik daar weinig succesvolle compromissen uit zie komen.
En maandag ook. Voor de herfstvakantie stond ik nooit vast in Rotterdam zelf en nu al elke dag van de week.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was gisterenochtend niet anders.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zeggen dat het nu wel drukker wordt hoe donkerder het wordt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En maandag ook. Voor de herfstvakantie stond ik nooit vast in Rotterdam zelf en nu al elke dag van de week.
Slechter weer helpt ook niet. Niet alleen kunnen mensen spontaan niet meer rijden, er zijn ook gewoon meer mensen met de auto dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En maandag ook. Voor de herfstvakantie stond ik nooit vast in Rotterdam zelf en nu al elke dag van de week.
Ja ieuw, in het donker op de fiets naar het station en dan maar hopen dat die trein geen last krijgt van vierkante wielen dankzij blaadjes op het spoor, dacht het niet. Liever in de file dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het nu wel drukker wordt hoe donkerder het wordt.
Als hij op scherp staat denk ik wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je die uitknijpen?
Die daarop stemmen willen dat hun rechtse stem niet verloren gaat. Zullen veel pvv stemmers zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het vooral wonderlijk dat de VVD er zo goed in slaagt om de afgelopen fuckups op anderen af te schuiven.
Al zal m'n vertrouwen in de mensheid ook wel gewoon misplaatst zijn.
@Haags leg even uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het vooral wonderlijk dat de VVD er zo goed in slaagt om de afgelopen fuckups op anderen af te schuiven.
maak je foto's?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik ga twee wattenstaafjes gebruiken.
Ik kan het wel filmen? Weet niet zo goed hoe ik de telefoon dan het beste neer kan zetten. Badkamer is de beste plek maar dan moet ik hem met een zuignap aan de spiegel vastmaken ofzo.quote:
ja probeer maar ietsquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het wel filmen? Weet niet zo goed hoe ik de telefoon dan het beste neer kan zetten. Badkamer is de beste plek maar dan moet ik hem met een zuignap aan de spiegel vastmaken ofzo.
Ja, dat blijft me al jaren verbazen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Zijn veel PVV stemmers niet meer van het "ik stem PVV of ik stem niet"?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Die daarop stemmen willen dat hun rechtse stem niet verloren gaat. Zullen veel pvv stemmers zijn.
Bleh.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik weet niet of ik nog een keer wax melts by Puresoap ga bestellen. De "fresh baked bread" ruikt naar zweetsokken. Sinds die nieuwe eigenaarster is het er niet beter op geworden vind ik zelf.
Het is echt een prachtige ochtend deze ochtend.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slechter weer helpt ook niet. Niet alleen kunnen mensen spontaan niet meer rijden, er zijn ook gewoon meer mensen met de auto dan.
Ik heb gestemd als huiseigenaar met een hypotheek. Sue me.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Achja. Ik heb gestemd als de linkse stinkhippie die ik ben.
Maar ze zijn de hele week al met de auto, dus nu is het gewoonte.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt een prachtige ochtend deze ochtend.
Maar het zal wel gewoonte zijn voor velen. Als ze eenmaal van die goede gewoonte af zijn om gewoon gezond te fietsen, gaan ze tot het voorjaar ook niet meer terug. Stelletje zwakkelingen.
Ben ik dankzij trouwen ook, en vent is net zo'n stinkhippie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb gestemd als huiseigenaar met een hypotheek. Sue me.
Leuk setje aan is tof, lekker bezig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Gister ook weer, ik had m'n nieuwe bordeauxrode broek aan en zo'n hip kort teddyjasje eroverheen gefrot en schoenen gevonden die bij de broek kleurden, ga helemaal onzeker de deur uit want volgens mij ziet het er allemaal niet uit.
Zie ik voor me een meisje de winkel uit lopen: flodderige grijze broek die net te kort was, converse, lange bruine ruitjesjas, vloekt allemaal als de tering, lang viesblond haar in een hoge paardenstaart gefrot, schoudertas, slonzig, komt zo uit bed, en het setje ziet er gewoon prima uit.
Ga weg.
Mietjes dus. Denk dat ik gewoon met de speed pedelec zou blijven komen nog in deze tijd als ik die al hadquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ze zijn de hele week al met de auto, dus nu is het gewoonte.
Ik verwonder me ook over de lading winterjassen die ik al zie, ik had gisteren richting stembus een jasje aan omdat het regende, qua temperatuur was het echt niet nodig. (Longsleeve, geen dikke trui ofzo)
Gister was best warm ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ze zijn de hele week al met de auto, dus nu is het gewoonte.
Ik verwonder me ook over de lading winterjassen die ik al zie, ik had gisteren richting stembus een jasje aan omdat het regende, qua temperatuur was het echt niet nodig. (Longsleeve, geen dikke trui ofzo)
Nee, ik heb het echt over de dikke, gewatteerde jassen. Dun jasje vs halve slaapzak zie je wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mietjes dus. Denk dat ik gewoon met de speed pedelec zou blijven komen nog in deze tijd als ik die al had
En als ik deze ellende elke ochtend tot de lente mag verwachten, is dat niet eens zo'n heel raar iets om toch maar voor te gaan. In de middagen zou ie het al waard zijn.
Ik heb een vrij dunne winterjas. Ben ik gaan dragen toen een vest toch te fris begon te worden. Maar daaronder nog gewoon korte mouwen, dus niets is wat het lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |