Frikandel ook niet meer mee gebeld?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:54 schreef bitterbal het volgende:
ben een beetje verslaafd aan dat doomscrollen
heh wat?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Frikandel ook niet meer mee gebeld?
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:54 schreef bitterbal het volgende:
ben een beetje verslaafd aan dat doomscrollen
Hm. Meestal heb ik het na een paar keer scrollen wel gezien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat je elke keer wat nieuws kan zien.
Eigenlijk juist meer van hetzelfde steeds.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat je elke keer wat nieuws kan zien.
Eigenlijk moet Instagram eens een functie maken dat ik jouw algoritme voor een uur over kan nemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:00 schreef bitterbal het volgende:
ja dat gebeurd idd ook wel maar als je dan in een goed algoritme zit zoals bv rode panda's blijf je doorscrollen
We hebben gewoon veel te veel partijen, daardoor krijg je dit gezeik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Maar kan me daar wel kwaad om maken. Vind het te achterlijk voor woorden dat mensen/partijen (op voorhand) niet met elkaar willen samenwerken.
Je sluit dan gewoon 1.5 /2 miljoen mensen uit.
En ondertussen allemaal lullen over dat je mensen niet mag uitsluiten en iedereen zichzelf moet kunnen zijn. Blabla
Ondertussen sluiten zij, die gewoon door het volk gekozen worden, partijen uit.
En dan verwachten ze wel dat mensen, van alle lagen in de maatschappij met elkaar moeten samenwerken, samen leven, elkaar moeten respecteren.
Wat mij betreft mag je dan gewoon een andere baan zoeken.
oh dat lijkt mij wel leuk jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Instagram eens een functie maken dat ik jouw algoritme voor een uur over kan nemen.
quote:De keuken is meer dan een kamer – het is het hart van je huis. Hier gebeurt het. Van werk tot spelen, van huiswerk maken tot dromen en eindeloos kletsen.
Mee eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Maar kan me daar wel kwaad om maken. Vind het te achterlijk voor woorden dat mensen/partijen (op voorhand) niet met elkaar willen samenwerken.
Je sluit dan gewoon 1.5 /2 miljoen mensen uit.
En ondertussen allemaal lullen over dat je mensen niet mag uitsluiten en iedereen zichzelf moet kunnen zijn. Blabla
Ondertussen sluiten zij, die gewoon door het volk gekozen worden, partijen uit.
En dan verwachten ze wel dat mensen, van alle lagen in de maatschappij met elkaar moeten samenwerken, samen leven, elkaar moeten respecteren.
Wat mij betreft mag je dan gewoon een andere baan zoeken.
Wat? Een software update die ervoor zorgt dat de batterij minder lang mee gaat. Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
heb het idee dat die batterij achteruit is gegaan sinds die laatste grote iphone update
Is dat een ding?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat? Een software update die ervoor zorgt dat de batterij minder lang mee gaat. Je verwacht het niet.
Jazeker.quote:
Is het je nooit opgevallen dat een telefoon na zo'n twee jaar heel snel leeg gaat?quote:
jawel maar heb deze ruim een jaar nuquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het je nooit opgevallen dat een telefoon na zo'n twee jaar heel snel leeg gaat?
Mwah, dat valt wel mee in mijn ogen. Al is een luie batterij wel erg snel dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het je nooit opgevallen dat een telefoon na zo'n twee jaar heel snel leeg gaat?
het is ook geen luie batterij, het is opzettelijk leegtrekken. Programmed obsolescence.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee in mijn ogen. Al is een luie batterij wel erg snel dan.
ze bouwen dat express in in de software zodat je een nieuwe gaat kopen dus?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is ook geen luie batterij, het is opzettelijk leegtrekken. Programmed obsolescence.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitstekende voorbereiding. Geen nachtelijke snackbuien.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze bouwen dat express in in de software zodat je een nieuwe gaat kopen dus?
nou zegquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Anders hoeven ze niet iedere paar jaar een nieuw model uit te brengen.
Ik twijfel nog of ik ga vanavond. Ik denk het niet eigenlijk.quote:
hmmmquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik ga vanavond. Ik denk het niet eigenlijk.
Ga zelf gewoon, luiwammes.quote:
neequote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga zelf gewoon, luiwammes.
Jaquote:
Ja waarom eigenlijk?quote:
Doe jij dat ook?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja waarom eigenlijk?
Ik pak die telefoon om te kijken wat voor weer we morgen krijgen. Voor ik het weet ben ik anderhalf uur verder
Dat was gisterenochtend niet anders.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Het was weer erg gezellig op de weg. Alsof iedereen heeft besloten om na de herfstvakantie weer lekker in de file te gaan staan.
Ze staan daar ook allemaal voor de lol.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Het was weer erg gezellig op de weg. Alsof iedereen heeft besloten om na de herfstvakantie weer lekker in de file te gaan staan.
Dat idee krijg ik van sommige mensen dus echt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze staan daar ook allemaal voor de lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |