Mwah, dat valt wel mee in mijn ogen. Al is een luie batterij wel erg snel dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het je nooit opgevallen dat een telefoon na zo'n twee jaar heel snel leeg gaat?
het is ook geen luie batterij, het is opzettelijk leegtrekken. Programmed obsolescence.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee in mijn ogen. Al is een luie batterij wel erg snel dan.
ze bouwen dat express in in de software zodat je een nieuwe gaat kopen dus?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is ook geen luie batterij, het is opzettelijk leegtrekken. Programmed obsolescence.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitstekende voorbereiding. Geen nachtelijke snackbuien.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze bouwen dat express in in de software zodat je een nieuwe gaat kopen dus?
nou zegquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Anders hoeven ze niet iedere paar jaar een nieuw model uit te brengen.
Ik twijfel nog of ik ga vanavond. Ik denk het niet eigenlijk.quote:
hmmmquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik ga vanavond. Ik denk het niet eigenlijk.
Ga zelf gewoon, luiwammes.quote:
neequote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga zelf gewoon, luiwammes.
Jaquote:
Ja waarom eigenlijk?quote:
Doe jij dat ook?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja waarom eigenlijk?
Ik pak die telefoon om te kijken wat voor weer we morgen krijgen. Voor ik het weet ben ik anderhalf uur verder
Dat was gisterenochtend niet anders.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Het was weer erg gezellig op de weg. Alsof iedereen heeft besloten om na de herfstvakantie weer lekker in de file te gaan staan.
Ze staan daar ook allemaal voor de lol.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Het was weer erg gezellig op de weg. Alsof iedereen heeft besloten om na de herfstvakantie weer lekker in de file te gaan staan.
Dat idee krijg ik van sommige mensen dus echt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze staan daar ook allemaal voor de lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |