zal een moeizame formatie gaan wordenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:26 schreef Moeraskat het volgende:
Gezellig D66 en PVV gelijk. Maar D66 toch nog 2000 stemmen meer.
Moeten ze dan penalty’s nemen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:26 schreef Moeraskat het volgende:
Gezellig D66 en PVV gelijk. Maar D66 toch nog 2000 stemmen meer.
wanneer nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal een moeizame formatie gaan worden
Ja we gaan het wel zien allemaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:32 schreef Nattekat het volgende:
Tactische PVV-stemmers voorkomen meerderheid potentiële rechtse coalitie.
Dit is echt hilarisch. @:haags we zijn genaaid
Haha ja, zou leuk zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten ze dan penalty’s nemen?
Ja. Maar kan me daar wel kwaad om maken. Vind het te achterlijk voor woorden dat mensen/partijen (op voorhand) niet met elkaar willen samenwerken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal een moeizame formatie gaan worden
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Maar kan me daar wel kwaad om maken. Vind het te achterlijk voor woorden dat mensen/partijen (op voorhand) niet met elkaar willen samenwerken.
Je sluit dan gewoon 1.5 /2 miljoen mensen uit.
En ondertussen allemaal lullen over dat je mensen niet mag uitsluiten en iedereen zichzelf moet kunnen zijn. Blabla
Ondertussen sluiten zij, die gewoon door het volk gekozen worden, partijen uit.
En dan verwachten ze wel dat mensen, van alle lagen in de maatschappij met elkaar moeten samenwerken, samen leven, elkaar moeten respecteren.
Wat mij betreft mag je dan gewoon een andere baan zoeken.
Nou gelukkig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Los van de standpunten van de PVV is het gewoon een weinig betrouwbare partner gebleken. Vooral dat laatste zou zwaar moeten tellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Maar kan me daar wel kwaad om maken. Vind het te achterlijk voor woorden dat mensen/partijen (op voorhand) niet met elkaar willen samenwerken.
Je sluit dan gewoon 1.5 /2 miljoen mensen uit.
En ondertussen allemaal lullen over dat je mensen niet mag uitsluiten en iedereen zichzelf moet kunnen zijn. Blabla
Ondertussen sluiten zij, die gewoon door het volk gekozen worden, partijen uit.
En dan verwachten ze wel dat mensen, van alle lagen in de maatschappij met elkaar moeten samenwerken, samen leven, elkaar moeten respecteren.
Wat mij betreft mag je dan gewoon een andere baan zoeken.
Ja… heb ik ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
heb het idee dat die batterij achteruit is gegaan sinds die laatste grote iphone update
Ja, maar dat moeten die kiezers zelf weten en zelf zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Los van de standpunten van de PVV is het gewoon een weinig betrouwbare partner gebleken. Vooral dat laatste zou zwaar moeten tellen.
Denk dat de hele dag op Instagram scrollen ook niet helpt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
heb het idee dat die batterij achteruit is gegaan sinds die laatste grote iphone update
Doe ik ook nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de hele dag op Instagram scrollen ook niet helpt.
Frikandel ook niet meer mee gebeld?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:54 schreef bitterbal het volgende:
ben een beetje verslaafd aan dat doomscrollen
heh wat?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Frikandel ook niet meer mee gebeld?
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:54 schreef bitterbal het volgende:
ben een beetje verslaafd aan dat doomscrollen
Hm. Meestal heb ik het na een paar keer scrollen wel gezien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat je elke keer wat nieuws kan zien.
Eigenlijk juist meer van hetzelfde steeds.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat je elke keer wat nieuws kan zien.
Eigenlijk moet Instagram eens een functie maken dat ik jouw algoritme voor een uur over kan nemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:00 schreef bitterbal het volgende:
ja dat gebeurd idd ook wel maar als je dan in een goed algoritme zit zoals bv rode panda's blijf je doorscrollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |