Hij is alleen ongeldig als de kiezer kan worden herleidquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie dan ongeldig was.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja![]()
Hij was ook zo lang dat ik hem helemaal moeilijk schuin moest neerleggen! #zwaarleven #schuinneerleggeninjebroekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]Blijft een bijzonder systeem.
Hier stem je wel op de partij maar niet op een persoon. Dat scheelt wel wat gedoe. In het stemhokje liggen voor alle partijen lijsten. Je pakt dan een lijstje van de partij waarop je wilt kiezen en die doe je in een envelop. Die sluit je en dan doe je de envelop in de gleuf.
Dit zie je dan liggen:Dus als een stapeltje al kleiner is, weet je dat daar al veel op gestemd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Niet heel raar dat je dat niet wist. Hoe meer mensen dit weten, des te meer onzin er op het stemformulier geschreven wordtquote:
Ja precies, ik vind eigenlijk ook niet dat ze dit zo moeten toestaan, want dan zou je toch denken dat het teveel mis kan gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet heel raar dat je dat niet wist. Hoe meer mensen dit weten, des te meer onzin er op het stemformulier geschreven wordt
Ik denk dat die stapeltjes gedurende de dag wel worden bijgevuld maar als je heel goed oplet zou je het kunnen inschatten misschien, jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus als een stapeltje al kleiner is, weet je dat daar al veel op gestemd is.
Ik denk ook dat CDA lager gaat eindigen en CU een zetel extra krijgt. Bij PVV ben ik bang dat ze het beter gaan doen dan voorspeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:51 schreef Momo het volgende:
Ik heb het gevoel dat er vanavond nog wel verrassingen zijn gaan, denk dat CDA lager gaat eindigen dan gedacht, potentiële PVV stemmers die op VVD gaan stemmen etc.
Hier ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:57 schreef BillDauterive het volgende:
Bij PVV ben ik bang dat ze het beter gaan doen dan voorspeld.
Minder dan een kwart van de mensen heeft op ons gestemd, het volk heeft gesproken\1!11!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier ben ik ook bang voor
Please niet de PVV de grootste, want dan krijgen we dat gezeik weer dat het 'volk gesproken' heeft.
Volgens mij zijn potentiële PVV stemmers ook wel mensen die twijfelen of ze uberhaupt gaan stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk ook dat CDA lager gaat eindigen en CU een zetel extra krijgt. Bij PVV ben ik bang dat ze het beter gaan doen dan voorspeld.
Hopelijk heb jij gelijk!
Ja, dit denk ik uiteindelijk ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:57 schreef BillDauterive het volgende:
Bij PVV ben ik bang dat ze het beter gaan doen dan voorspeld.
Moeten ze maar stemmen op mensen die als volwassenen kunnen samenwerken met anderen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier ben ik ook bang voor
Please niet de PVV de grootste, want dan krijgen we dat gezeik weer dat het 'volk gesproken' heeft.
Maar die zitten niet in de politiek.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeten ze maar stemmen op mensen die als volwassenen kunnen samenwerken met anderen.
Ja, ik sta gewoon nergens écht 100% achter (kan ook niet denk ik). En ik twijfel tussen 2 waar ik wel allebei achter kan staan. En 1 is gewoon een kleine partij en de ander is wel groot en staat hoog in de peilingen, maar ben ik het ook nét wat minder mee eens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verbaast me best dat veel mensen nog best zweven op de verkiezingsdag zelf. Ik zou gedacht hebben dat de meesten allang hun besluit hebben genomen op basis van wat ze gezien hebben.
Ah duidelijk het is Lidewij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:16 schreef Troel het volgende:
Ik hoop van harte dat we niet Nederland gaan afbreken.
Wat meteen aangeeft dat ik niet op Frans of Rob of Geert heb gestemd
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik sta gewoon nergens écht 100% achter (kan ook niet denk ik). En ik twijfel tussen 2 waar ik wel allebei achter kan staan. En 1 is gewoon een kleine partij en de ander is wel groot en staat hoog in de peilingen, maar ben ik het ook nét wat minder mee eens.
Aaaargh
Heb me trouwens wel goed ingelezen hoor. Vind dit altijd super belangrijke (en leuke!) dagen. Dus dat ik zwevend ben omdat ik niet geïnformeerd ben zou ik zeker niet zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Die heeft wel prachtige zaadvragende ogenquote:
Ik denk dat de opkomst echt laag gaat zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:51 schreef Momo het volgende:
Ik heb het gevoel dat er vanavond nog wel verrassingen zijn gaan, denk dat CDA lager gaat eindigen dan gedacht, potentiële PVV stemmers die op VVD gaan stemmen etc.
Het is toch bijzonder dat we in Nederland zoveel partijen hebben en dan nog is er niet 1 die echt overeen komt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik sta gewoon nergens écht 100% achter (kan ook niet denk ik). En ik twijfel tussen 2 waar ik wel allebei achter kan staan. En 1 is gewoon een kleine partij en de ander is wel groot en staat hoog in de peilingen, maar ben ik het ook nét wat minder mee eens.
Aaaargh
Heb me trouwens wel goed ingelezen hoor. Vind dit altijd super belangrijke (en leuke!) dagen. Dus dat ik zwevend ben omdat ik niet geïnformeerd ben zou ik zeker niet zeggen.
Lage opkomst is vaak wel minder gunstig voor de PVVquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat de opkomst echt laag gaat zijn.
Leuk, veel plezier!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:30 schreef Fred_B het volgende:
Gegroet iedereen. Vanwege ons vergelijkend warenonderzoek van de Nederlandse attractieparken zijn we vandaag in de Efteling. Momenteel in de Stoomcarroussel
Nee, dat is voorbehouden aan minder griezelige attracties!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier!
De Stoomcarroussel blijft toch wel een prachtig dingMaar ik gok dat je daar niet 17 keer in gaat zoals in Troy
.
Eens over Yesilgöz, maar ik vrees wel dat veel van die stemmen dan naar de PVV zouden gaan. Naar links gaan ze in elk geval niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:45 schreef NailQueen het volgende:
Ik durf ook niet echt een voorspelling te doen. Enige wat ik met zekerheid durf te zeggen is dat de NSC gedag kan zeggen tegen hun zetels.
Stiekem hoop ik ook dat de VVD een harde vrije val maakt. Dat is Yesilgöz van harte gegund.
WiJ ZiJn NeDErLAnD!!11quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Minder dan een kwart van de mensen heeft op ons gestemd, het volk heeft gesproken\1!11!
Heb liever dat die stemmen bij de VVD blijven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens over Yesilgöz, maar ik vrees wel dat veel van die stemmen dan naar de PVV zouden gaan. Naar links gaan ze in elk geval niet.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeten ze maar stemmen op mensen die als volwassenen kunnen samenwerken met anderen.
Waar ik gestemd was het weer erg rustigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook gestemd. Het was een komen en gaan van mensen.
Daar mogen ze wel eens wat aan doen! Stemmen is een plechtige handeling. Maar in plaats van je stembiljet in een deftige stembus te deponeren, moet je hem in een kliko met gleuf proppenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De kliko was ook al bijna vol.
quote:Tussentijdse opkomst nog altijd iets lager dan twee jaar geleden
De voorlopige opkomst bij de Tweede Kamerverkiezingen is iets lager dan twee jaar gelden rond deze tijd. Ipsos I&O meldt om 17.55 uur een tussentijdse opkomst van 48 procent. Bij de verkiezingen in 2023 was dat 50 procent.
De hele dag is de opkomst al iets lager dan twee jaar geleden, toen de opkomst uiteindelijk 77,7 procent werd. Er kan nog tot 21.00 uur gestemd worden.
https://nos.nl/liveblog/2(...)rder-door-sneltellen
Is de schuld van de supermarkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:19 schreef Arizona het volgende:
Eet-leed: ik had vandaag lasagne gemaakt, precies zoals altijd. Maar toen we hem gingen eten, was hij toch een portie zout?![]()
Ik snapte er helemaal niks van. Totdat ik het afval naar buiten bracht. Op de verpakking van het gehakt stond: gekruid gehakt.
Dat heb ik dus per ongeluk gekocht.
Jaquote:
Dat laatste herken ik wel jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef Yesse het volgende:
Wij stonden in een rij die er bij het weggaan nog stondAls ik dan dat formulier heb ingeleverd ga ikaltijd twijfelen of ik wel het juiste bolletje heb aangekruist
Dat lag vast op de plek waar normaal het normale gehakt ligt zeker!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:19 schreef Arizona het volgende:
Eet-leed: ik had vandaag lasagne gemaakt, precies zoals altijd. Maar toen we hem gingen eten, was hij toch een portie zout?![]()
Ik snapte er helemaal niks van. Totdat ik het afval naar buiten bracht. Op de verpakking van het gehakt stond: gekruid gehakt.
Dat heb ik dus per ongeluk gekocht.
Ah een mede D66 stemmerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef ijs_beer het volgende:
Hier was er wel aanloop in het stemlokaal, maar kon toch vlot m'n biljet invullen.
D66 gestemd overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |