Leuk, veel plezier!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:30 schreef Fred_B het volgende:
Gegroet iedereen. Vanwege ons vergelijkend warenonderzoek van de Nederlandse attractieparken zijn we vandaag in de Efteling. Momenteel in de Stoomcarroussel
Nee, dat is voorbehouden aan minder griezelige attracties!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier!
De Stoomcarroussel blijft toch wel een prachtig dingMaar ik gok dat je daar niet 17 keer in gaat zoals in Troy
.
Eens over Yesilgöz, maar ik vrees wel dat veel van die stemmen dan naar de PVV zouden gaan. Naar links gaan ze in elk geval niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:45 schreef NailQueen het volgende:
Ik durf ook niet echt een voorspelling te doen. Enige wat ik met zekerheid durf te zeggen is dat de NSC gedag kan zeggen tegen hun zetels.
Stiekem hoop ik ook dat de VVD een harde vrije val maakt. Dat is Yesilgöz van harte gegund.
WiJ ZiJn NeDErLAnD!!11quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Minder dan een kwart van de mensen heeft op ons gestemd, het volk heeft gesproken\1!11!
Heb liever dat die stemmen bij de VVD blijven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens over Yesilgöz, maar ik vrees wel dat veel van die stemmen dan naar de PVV zouden gaan. Naar links gaan ze in elk geval niet.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeten ze maar stemmen op mensen die als volwassenen kunnen samenwerken met anderen.
Waar ik gestemd was het weer erg rustigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook gestemd. Het was een komen en gaan van mensen.
Daar mogen ze wel eens wat aan doen! Stemmen is een plechtige handeling. Maar in plaats van je stembiljet in een deftige stembus te deponeren, moet je hem in een kliko met gleuf proppenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De kliko was ook al bijna vol.
quote:Tussentijdse opkomst nog altijd iets lager dan twee jaar geleden
De voorlopige opkomst bij de Tweede Kamerverkiezingen is iets lager dan twee jaar gelden rond deze tijd. Ipsos I&O meldt om 17.55 uur een tussentijdse opkomst van 48 procent. Bij de verkiezingen in 2023 was dat 50 procent.
De hele dag is de opkomst al iets lager dan twee jaar geleden, toen de opkomst uiteindelijk 77,7 procent werd. Er kan nog tot 21.00 uur gestemd worden.
https://nos.nl/liveblog/2(...)rder-door-sneltellen
Is de schuld van de supermarkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:19 schreef Arizona het volgende:
Eet-leed: ik had vandaag lasagne gemaakt, precies zoals altijd. Maar toen we hem gingen eten, was hij toch een portie zout?![]()
Ik snapte er helemaal niks van. Totdat ik het afval naar buiten bracht. Op de verpakking van het gehakt stond: gekruid gehakt.
Dat heb ik dus per ongeluk gekocht.
Dat laatste herken ik wel jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef Yesse het volgende:
Wij stonden in een rij die er bij het weggaan nog stondAls ik dan dat formulier heb ingeleverd ga ikaltijd twijfelen of ik wel het juiste bolletje heb aangekruist
Dat lag vast op de plek waar normaal het normale gehakt ligt zeker!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:19 schreef Arizona het volgende:
Eet-leed: ik had vandaag lasagne gemaakt, precies zoals altijd. Maar toen we hem gingen eten, was hij toch een portie zout?![]()
Ik snapte er helemaal niks van. Totdat ik het afval naar buiten bracht. Op de verpakking van het gehakt stond: gekruid gehakt.
Dat heb ik dus per ongeluk gekocht.
Ah een mede D66 stemmerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef ijs_beer het volgende:
Hier was er wel aanloop in het stemlokaal, maar kon toch vlot m'n biljet invullen.
D66 gestemd overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |