Leuk, veel plezier!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:30 schreef Fred_B het volgende:
Gegroet iedereen. Vanwege ons vergelijkend warenonderzoek van de Nederlandse attractieparken zijn we vandaag in de Efteling. Momenteel in de Stoomcarroussel
Nee, dat is voorbehouden aan minder griezelige attracties!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier!
De Stoomcarroussel blijft toch wel een prachtig dingMaar ik gok dat je daar niet 17 keer in gaat zoals in Troy
.
Eens over Yesilgöz, maar ik vrees wel dat veel van die stemmen dan naar de PVV zouden gaan. Naar links gaan ze in elk geval niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:45 schreef NailQueen het volgende:
Ik durf ook niet echt een voorspelling te doen. Enige wat ik met zekerheid durf te zeggen is dat de NSC gedag kan zeggen tegen hun zetels.
Stiekem hoop ik ook dat de VVD een harde vrije val maakt. Dat is Yesilgöz van harte gegund.
WiJ ZiJn NeDErLAnD!!11quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Minder dan een kwart van de mensen heeft op ons gestemd, het volk heeft gesproken\1!11!
Heb liever dat die stemmen bij de VVD blijven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens over Yesilgöz, maar ik vrees wel dat veel van die stemmen dan naar de PVV zouden gaan. Naar links gaan ze in elk geval niet.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeten ze maar stemmen op mensen die als volwassenen kunnen samenwerken met anderen.
Waar ik gestemd was het weer erg rustigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook gestemd. Het was een komen en gaan van mensen.
Daar mogen ze wel eens wat aan doen! Stemmen is een plechtige handeling. Maar in plaats van je stembiljet in een deftige stembus te deponeren, moet je hem in een kliko met gleuf proppenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De kliko was ook al bijna vol.
quote:Tussentijdse opkomst nog altijd iets lager dan twee jaar geleden
De voorlopige opkomst bij de Tweede Kamerverkiezingen is iets lager dan twee jaar gelden rond deze tijd. Ipsos I&O meldt om 17.55 uur een tussentijdse opkomst van 48 procent. Bij de verkiezingen in 2023 was dat 50 procent.
De hele dag is de opkomst al iets lager dan twee jaar geleden, toen de opkomst uiteindelijk 77,7 procent werd. Er kan nog tot 21.00 uur gestemd worden.
https://nos.nl/liveblog/2(...)rder-door-sneltellen
Is de schuld van de supermarkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:19 schreef Arizona het volgende:
Eet-leed: ik had vandaag lasagne gemaakt, precies zoals altijd. Maar toen we hem gingen eten, was hij toch een portie zout?![]()
Ik snapte er helemaal niks van. Totdat ik het afval naar buiten bracht. Op de verpakking van het gehakt stond: gekruid gehakt.
Dat heb ik dus per ongeluk gekocht.
Jaquote:
Dat laatste herken ik wel jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef Yesse het volgende:
Wij stonden in een rij die er bij het weggaan nog stondAls ik dan dat formulier heb ingeleverd ga ikaltijd twijfelen of ik wel het juiste bolletje heb aangekruist
Dat lag vast op de plek waar normaal het normale gehakt ligt zeker!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:19 schreef Arizona het volgende:
Eet-leed: ik had vandaag lasagne gemaakt, precies zoals altijd. Maar toen we hem gingen eten, was hij toch een portie zout?![]()
Ik snapte er helemaal niks van. Totdat ik het afval naar buiten bracht. Op de verpakking van het gehakt stond: gekruid gehakt.
Dat heb ik dus per ongeluk gekocht.
Ah een mede D66 stemmerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef ijs_beer het volgende:
Hier was er wel aanloop in het stemlokaal, maar kon toch vlot m'n biljet invullen.
D66 gestemd overigens.
Jup! Na jaren van trouw GL/PvdA eens wat anders. Om diverse redenen.quote:
Bij mij was er de switch met vorige keer Volt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jup! Na jaren van trouw GL/PvdA eens wat anders. Om diverse redenen.
Haha ik ook, daarom maak ik er meestal een foto vanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef Yesse het volgende:
Wij stonden in een rij die er bij het weggaan nog stondAls ik dan dat formulier heb ingeleverd ga ikaltijd twijfelen of ik wel het juiste bolletje heb aangekruist
NPO1quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:46 schreef NailQueen het volgende:
Op welke zender moeten we zo zijn voor de exitpoll?
Ik ben bij de GGD geweest, want daar zat een bekende achter het bureau. Vond ik wel even leukquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:09 schreef Arizona het volgende:
Hartelijk verkiezingsdag allemaal!
Op wat voor locatie gaan jullie stemmen? Ik ga naar een seniorenflat hier in de buurt.
De grote partijen hebben allemaal wel wat stoms gedaan. Dan kan het lastig kiezen zijn wie of wat je het minst stom vondquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verbaast me best dat veel mensen nog best zweven op de verkiezingsdag zelf. Ik zou gedacht hebben dat de meesten allang hun besluit hebben genomen op basis van wat ze gezien hebben.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef ijs_beer het volgende:
Hier was er wel aanloop in het stemlokaal, maar kon toch vlot m'n biljet invullen.
D66 gestemd overigens.
#teamD66quote:
Verdorie, kans om een piemel te tekenen gemistquote:
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Die heeft wel prachtige zaadvragende ogen
We hebben stuivertje gewisseld. Ik ben geswitcht van D66 naar GL/PVDAquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jup! Na jaren van trouw GL/PvdA eens wat anders. Om diverse redenen.
Ach, we kunnen vast over een paar maanden wel weer stemmen, teken je dan een mooie piemel!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Verdorie, kans om een piemel te tekenen gemist
Oh ja! Kan ik mooi nog even oefenen ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach, we kunnen vast over een paar maanden wel weer stemmen, teken je dan een mooie piemel!
Ook prima. Hopelijk een coalitie van die twee plus CDA en dan nog een vierde partij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben stuivertje gewisseld. Ik ben geswitcht van D66 naar GL/PVDA
RTL, SBS en NPO hebben allemaal een live verkiezingsuitzending. Kies er een uit, want het zal nooit lang duren voor die langskomt op de zender die je dan kijktquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:46 schreef NailQueen het volgende:
Oh slim!! Ga ik volgende keer ook doen. Dit keer is het extra spannend want ik heb op D66 gestemd dus de opties ernaast zijn BBB en NSCquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ik ook, daarom maak ik er meestal een foto van
Ik ben nog steeds lid van D66 (lokaal actief geweest) maar vorige keren stemde ik Volt vanwege het Europese element. Dit keer semi-strategisch toch voor D66 gegaan.quote:
Ik kan ook prima leven met D66quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook prima. Hopelijk een coalitie van die twee plus CDA en dan nog een vierde partij.
Zal je zien dat ze tegen die tijd die regel veranderd hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach, we kunnen vast over een paar maanden wel weer stemmen, teken je dan een mooie piemel!
Je zou haast denken van niet. Al leek FOK! vandaag wel vrij stabiel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:55 schreef Arizona het volgende:
Zouden de Fok!Servers de exitpolls om 21:00 vanavond overleven?
Altijd tegen onsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze tegen die tijd die regel veranderd hebben.
Zou wel lachen zijn als Danny precies dan de stekker eruit trektquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:55 schreef Arizona het volgende:
Dat had ik ook toen ik terug naar huis liep.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef Yesse het volgende:
sbs9.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:46 schreef NailQueen het volgende:
Dan moeten we maar op Discord gaan foeteren op de pvv stemmers, wat er toch weer meer gaan blijken te zijn dan verwachtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Danny precies dan de stekker eruit trekt
TLC.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Danny precies dan de stekker eruit trekt
Gemeenteraadsverkiezingen in maart volgend jaar!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die konden gisteren de zaak rondom Marco B. amper aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:55 schreef Arizona het volgende:
Denk dat ze het nog redden. Zou dit de grootste nederlaag ooit worden?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:38 schreef Redefine het volgende:
Gaan we zwaaien naar NSC of komen ze toch met een zetel in de kamer
Dit waren ook de twee partijen waartussen ik heel heb lopen twijfelen. Maar toch maar bij GL/PVDA gebleven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben stuivertje gewisseld. Ik ben geswitcht van D66 naar GL/PVDA
De TT is duidelijk. Anders dat gifje van @NailQueenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:38 schreef Redefine het volgende:
Gaan we zwaaien naar NSC of komen ze toch met een zetel in de kamer
Ja die vind ik een stuk makkelijker te bepalen dan deze. Maar dat komt omdat ik daar de mensen persoonlijk kenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gemeenteraadsverkiezingen in maart volgend jaar!
Ook maar even naar RTL gezapt.quote:
Nee, PvdA heeft meer dan 20 zetels verloren bij een verkiezingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk dat ze het nog redden. Zou dit de grootste nederlaag ooit worden?
En weg was ik, weer terug naar NPO1quote:
Daar zit nooit iemand op te wachten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar zat hij niet op te wachten
Dat word lastig want ze kunnen moeilijk meer dan 29 zetels verliezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk dat ze het nog redden. Zou dit de grootste nederlaag ooit worden?
Misschien gaat NSC wel negatief.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, PvdA heeft meer dan 20 zetels verloren bij een verkiezing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |