Dan moeten we maar op Discord gaan foeteren op de pvv stemmers, wat er toch weer meer gaan blijken te zijn dan verwachtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Danny precies dan de stekker eruit trekt
TLC.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Danny precies dan de stekker eruit trekt
Gemeenteraadsverkiezingen in maart volgend jaar!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach, we kunnen vast over een paar maanden wel weer stemmen, teken je dan een mooie piemel!
Die konden gisteren de zaak rondom Marco B. amper aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:55 schreef Arizona het volgende:
Zouden de Fok!Servers de exitpolls om 21:00 vanavond overleven?
Denk dat ze het nog redden. Zou dit de grootste nederlaag ooit worden?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:38 schreef Redefine het volgende:
Gaan we zwaaien naar NSC of komen ze toch met een zetel in de kamer
Dit waren ook de twee partijen waartussen ik heel heb lopen twijfelen. Maar toch maar bij GL/PVDA gebleven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben stuivertje gewisseld. Ik ben geswitcht van D66 naar GL/PVDA
De TT is duidelijk. Anders dat gifje van @NailQueenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:38 schreef Redefine het volgende:
Gaan we zwaaien naar NSC of komen ze toch met een zetel in de kamer
Ja die vind ik een stuk makkelijker te bepalen dan deze. Maar dat komt omdat ik daar de mensen persoonlijk kenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gemeenteraadsverkiezingen in maart volgend jaar!
Ook maar even naar RTL gezapt.quote:
Nee, PvdA heeft meer dan 20 zetels verloren bij een verkiezingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk dat ze het nog redden. Zou dit de grootste nederlaag ooit worden?
En weg was ik, weer terug naar NPO1quote:
Daar zit nooit iemand op te wachten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar zat hij niet op te wachten
Dat word lastig want ze kunnen moeilijk meer dan 29 zetels verliezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk dat ze het nog redden. Zou dit de grootste nederlaag ooit worden?
Misschien gaat NSC wel negatief.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, PvdA heeft meer dan 20 zetels verloren bij een verkiezing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |