SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik kan me toch niet voorstellen dat dit 'm veel gaat opleveren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:50 schreef NailQueen het volgende:
Lijsttrekkers die de aardbevingen bagatelliseren
De Groningse gasvelden openhouden als stok achter de deur voor het geval Rusland iets geks doet, is op zich geen gek idee. Alleen Nederland is nog niet echt toe aan die redenatie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet voorstellen dat dit 'm veel gaat opleveren.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:49 schreef Strani het volgende:
Veel belangrijker dan de verkiezingen:
@:Arizona wat vinden we van het nieuwe logo van Microsoft Teams?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:13 schreef Strani het volgende:
Nou, ik neem aan dat iedereen er nu wel uit is?
Niet zo mooi, ik vond de oude office-icons strakker. Dus niet alleen die van Teams. Het nu kleiner en rommeliger.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:13 schreef Strani het volgende:
Geert was weost. Henri was Hyacint Bouquet-fatsoenlijk. Frans was de bozige oom. Rob riep alles waarvan Lubach-kijkers denken dat het slim is. Dilan was als zo’n irritante wielrenner die weigert om de tête de la course terug te halen, zodat de poursuivants allebei niet winnen. Joost mag het weten. Caroline is net zo uit als flippo’s. Jimmy heeft een goedgevulde portemonnee van andere mensen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:13 schreef Strani het volgende:
Ik keek Monster: Ed Gein.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blij dat ik een film aan het kijken ben.
Welke?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blij dat ik een film aan het kijken ben.
Ja, ik kan me wel in jouw meningen vinden. Zowel over de icons als over jongeren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet zo mooi, ik vond de oude office-icons strakker. Dus niet alleen die van Teams. Het nu kleiner en rommeliger.
Dit is allemaal zo rond en wobbly en zacht, echt gericht op de huidige sneeuwvlokjesjongeren
Piranha 3 Dquote:
Een kerk. Die ligt op de route die ik rijd als ik van de bushalte weer terug naar huis fiets. En daar is het meestal rustig.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:09 schreef Arizona het volgende:
Hartelijk verkiezingsdag allemaal!
Op wat voor locatie gaan jullie stemmen? Ik ga naar een seniorenflat hier in de buurt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een kerk. Die licht op de route die ik rijd als ik van de bushalte weer terug naar huis fiets. En daar is het meestal rustig.
Succes met de verhuizing!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:09 schreef Arizona het volgende:
Ik ga naar een seniorenflat hier in de buurt.
Het Licht roept!quote:
Een basisschool.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:09 schreef Arizona het volgende:
Op wat voor locatie gaan jullie stemmen? Ik ga naar een seniorenflat hier in de buurt.
Het wijkcentrum zit hier om de hoekquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:09 schreef Arizona het volgende:
FTEBUquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:42 schreef Nexum het volgende:
Ik ga stemmen op de Partij tegen de EBU.
Religie is het licht in ons duistere bestaan, dus vandaarquote:
Hey ik ga ook stemmen in de Grote Kerk, toevalligquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:00 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga stemmen in de Plantagekerk en zit vanmiddag als stembureaulid in de Grote Kerk. Leuk, zin inIk ben benieuwd of het premier Timmermans of premier Jetten wordt.
De centrale ruimte van je eigen gebouw is niet 'in de buurt' Ari.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:09 schreef Arizona het volgende:
Het verbaast me best dat veel mensen nog best zweven op de verkiezingsdag zelf. Ik zou gedacht hebben dat de meesten allang hun besluit hebben genomen op basis van wat ze gezien hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:34 schreef molloot200 het volgende:
Verkiezingsdag![]()
Ik stem vanmiddag, misschien wel “gewoon” op ons gemeentehuis.
Ik zweef nog steeds een beetje.
Blijkbaar zijn er te veel mensen die zich er niet mee bezig houden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verbaast me best dat veel mensen nog best zweven op de verkiezingsdag zelf. Ik zou gedacht hebben dat de meesten allang hun besluit hebben genomen op basis van wat ze gezien hebben.
Op zich begrijpelijk. Maar ik weet niet, ik heb altijd wel een vaste voorkeur moet ik zeggen, en dan sta ik nog wel open voor andere opties maar die moeten dan wel heel overtuigend zijn en mijn voorkeur heel teleurstellend.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er te veel mensen die zich er niet mee bezig houden.
Je kan ook gaan twijfelen door je er teveel mee bezig te houden als je echt alle partijprogramma's goed kent heb je duidelijk wat de voor en nadelen zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er te veel mensen die zich er niet mee bezig houden.
Ik kan kiezen uit twee kerken, ik heb dit keer de kerk gekozen met regenboogvlag voor de deurquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:09 schreef Arizona het volgende:
Bestaat ze toch echt en zijn ze niet een kwaadaardig complot zoals sommigen beweren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:20 schreef Guanabana het volgende:
Happy stemdag![]()
Ik ben net geweest, mijn stembureau had ook een NOS/Ipsos punt voor de exitpoll, dus daar heb ik ook aan meegedaan.
Oh dat heb ik niet meegekregenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Bestaat ze toch echt en zijn ze niet een kwaadaardig complot zoals sommigen beweren.
Mijn vriend stond net ook al met de stempas in z'n hand, maar heeft hem teruggelegd omdat hij nog teveel twijfeltquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verbaast me best dat veel mensen nog best zweven op de verkiezingsdag zelf. Ik zou gedacht hebben dat de meesten allang hun besluit hebben genomen op basis van wat ze gezien hebben.
Als Ajacied snap ik dat je begint te twijfelen aan dingen die altijd zeker hebben geleken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn vriend stond net ook al met de stempas in z'n hand, maar heeft hem teruggelegd omdat hij nog teveel twijfelt
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Ajacied snap ik dat je begint te twijfelen aan dingen die altijd zeker hebben geleken.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Ajacied snap ik dat je begint te twijfelen aan dingen die altijd zeker hebben geleken.
Ik ook nietquote:
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zijn jullie stemformulieren nog steeds zo groot dat half Brazilië ervoor is omgekapt?
Hij is alleen ongeldig als de kiezer kan worden herleidquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie dan ongeldig was.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja![]()
Hij was ook zo lang dat ik hem helemaal moeilijk schuin moest neerleggen! #zwaarleven #schuinneerleggeninjebroekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]Blijft een bijzonder systeem.
Hier stem je wel op de partij maar niet op een persoon. Dat scheelt wel wat gedoe. In het stemhokje liggen voor alle partijen lijsten. Je pakt dan een lijstje van de partij waarop je wilt kiezen en die doe je in een envelop. Die sluit je en dan doe je de envelop in de gleuf.
Dit zie je dan liggen:Dus als een stapeltje al kleiner is, weet je dat daar al veel op gestemd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Niet heel raar dat je dat niet wist. Hoe meer mensen dit weten, des te meer onzin er op het stemformulier geschreven wordtquote:
Ja precies, ik vind eigenlijk ook niet dat ze dit zo moeten toestaan, want dan zou je toch denken dat het teveel mis kan gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet heel raar dat je dat niet wist. Hoe meer mensen dit weten, des te meer onzin er op het stemformulier geschreven wordt
Ik denk dat die stapeltjes gedurende de dag wel worden bijgevuld maar als je heel goed oplet zou je het kunnen inschatten misschien, jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus als een stapeltje al kleiner is, weet je dat daar al veel op gestemd is.
Ik denk ook dat CDA lager gaat eindigen en CU een zetel extra krijgt. Bij PVV ben ik bang dat ze het beter gaan doen dan voorspeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:51 schreef Momo het volgende:
Ik heb het gevoel dat er vanavond nog wel verrassingen zijn gaan, denk dat CDA lager gaat eindigen dan gedacht, potentiële PVV stemmers die op VVD gaan stemmen etc.
Hier ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:57 schreef BillDauterive het volgende:
Bij PVV ben ik bang dat ze het beter gaan doen dan voorspeld.
Minder dan een kwart van de mensen heeft op ons gestemd, het volk heeft gesproken\1!11!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier ben ik ook bang voor
Please niet de PVV de grootste, want dan krijgen we dat gezeik weer dat het 'volk gesproken' heeft.
Volgens mij zijn potentiële PVV stemmers ook wel mensen die twijfelen of ze uberhaupt gaan stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk ook dat CDA lager gaat eindigen en CU een zetel extra krijgt. Bij PVV ben ik bang dat ze het beter gaan doen dan voorspeld.
Hopelijk heb jij gelijk!
Ja, dit denk ik uiteindelijk ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:57 schreef BillDauterive het volgende:
Bij PVV ben ik bang dat ze het beter gaan doen dan voorspeld.
Moeten ze maar stemmen op mensen die als volwassenen kunnen samenwerken met anderen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier ben ik ook bang voor
Please niet de PVV de grootste, want dan krijgen we dat gezeik weer dat het 'volk gesproken' heeft.
Maar die zitten niet in de politiek.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeten ze maar stemmen op mensen die als volwassenen kunnen samenwerken met anderen.
Ja, ik sta gewoon nergens écht 100% achter (kan ook niet denk ik). En ik twijfel tussen 2 waar ik wel allebei achter kan staan. En 1 is gewoon een kleine partij en de ander is wel groot en staat hoog in de peilingen, maar ben ik het ook nét wat minder mee eens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah duidelijk het is Lidewij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:16 schreef Troel het volgende:
Ik hoop van harte dat we niet Nederland gaan afbreken.
Wat meteen aangeeft dat ik niet op Frans of Rob of Geert heb gestemd
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik sta gewoon nergens écht 100% achter (kan ook niet denk ik). En ik twijfel tussen 2 waar ik wel allebei achter kan staan. En 1 is gewoon een kleine partij en de ander is wel groot en staat hoog in de peilingen, maar ben ik het ook nét wat minder mee eens.
Aaaargh
Heb me trouwens wel goed ingelezen hoor. Vind dit altijd super belangrijke (en leuke!) dagen. Dus dat ik zwevend ben omdat ik niet geïnformeerd ben zou ik zeker niet zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Die heeft wel prachtige zaadvragende ogenquote:
Ik denk dat de opkomst echt laag gaat zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:51 schreef Momo het volgende:
Ik heb het gevoel dat er vanavond nog wel verrassingen zijn gaan, denk dat CDA lager gaat eindigen dan gedacht, potentiële PVV stemmers die op VVD gaan stemmen etc.
Het is toch bijzonder dat we in Nederland zoveel partijen hebben en dan nog is er niet 1 die echt overeen komt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik sta gewoon nergens écht 100% achter (kan ook niet denk ik). En ik twijfel tussen 2 waar ik wel allebei achter kan staan. En 1 is gewoon een kleine partij en de ander is wel groot en staat hoog in de peilingen, maar ben ik het ook nét wat minder mee eens.
Aaaargh
Heb me trouwens wel goed ingelezen hoor. Vind dit altijd super belangrijke (en leuke!) dagen. Dus dat ik zwevend ben omdat ik niet geïnformeerd ben zou ik zeker niet zeggen.
Lage opkomst is vaak wel minder gunstig voor de PVVquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat de opkomst echt laag gaat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |