Zaterdag begint Even tot hier weer. Ze hadden geen betere timing kunnen hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Helaas begint dan de volgende ellende - de formatie![]()
Eigenlijk is heel politiek een cirkel van ellende: campagne > formatie > gedoe binnen het kabinet > val van het kabinet > begin bij 1
Zin in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zaterdag begint Even tot hier weer. Ze hadden geen betere timing kunnen hebben.
Het bos afstoffen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga vanavond toch maar weer kijken naar het slotdebat want ik heb nog geen suggesties van je gehad voor betere dingen om te doen.
Wat een avond, eerst WIDM en dan Even tot hier. WAT BRILJANT!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zaterdag begint Even tot hier weer. Ze hadden geen betere timing kunnen hebben.
Ik heb geen idee wat dit gaat worden, want je hebt in dit soort zaken natuurlijk altijd het probleem van de bewijslast.quote:
Eerst klagen over het suffe niveau van WIDM en dan lachen om Even Tot Hier, maar constateren dat het in eerdere seizoenen beter was. @Redefine en ik hebben de TV nu alvast aangezet!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat een avond, eerst WIDM en dan Even tot hier. WAT BRILJANT!!!
Ik schrik toch van zijn bekentenis. Mijn moeder was vroeger groot fan dus zijn muziek is er met de paplepel ingegoten. Ik wist dat deze zaak er aan zat te komen maar ik ben er toch niet goed van.quote:
Je mag ook niks meer in dit land.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Aan de andere kant, dat het een minderjarige betreft is weer in het nadeel van Marco.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dit gaat worden, want je hebt in dit soort zaken natuurlijk altijd het probleem van de bewijslast.
Dan zou ik nog liever de zee nog eens oppoetsen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik al gedaanStraks moet ik ook nog het debat van de kleine partijen kijken
Ja, sowieso wordt hij hier wel gestraft in de zin dat zijn carrière wel klaar is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, dat het een minderjarige betreft is weer in het nadeel van Marco.
Stofzuig het Kootwijkerzand ook maar even.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik al gedaanStraks moet ik ook nog het debat van de kleine partijen kijken
Ach, de waarheid is hard en dan vraag ik me af, waarom nou jij. Want ik vind het moeilijk om te leven in een wereld zonder jou. Afscheid nemen bestaat niet maar het voelt toch alsof het voorbij is. Het was mooi, maar dromen zijn bedrog. Helaas, niet samen voor altijd. Jouw bestemming is niet de mijne en ik leef niet meer voor jou.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, sowieso wordt hij hier wel gestraft in de zin dat zijn carrière wel klaar is.
En helaas is vandaag weer rood in Gazaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, de waarheid is hard en dan vraag ik me af, waarom nou jij. Want ik vind het moeilijk om te leven in een wereld zonder jou. Afscheid nemen bestaat niet maar het voelt toch alsof het voorbij is. Het was mooi, maar dromen zijn bedrog. Helaas, niet samen voor altijd. Jouw bestemming is niet de mijne en ik leef niet meer voor jou.
Leuke beat eronder en gaan met die banaan!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, de waarheid is hard en dan vraag ik me af, waarom nou jij. Want ik vind het moeilijk om te leven in een wereld zonder jou. Afscheid nemen bestaat niet maar het voelt toch alsof het voorbij is. Het was mooi, maar dromen zijn bedrog. Helaas, niet samen voor altijd. Jouw bestemming is niet de mijne en ik leef niet meer voor jou.
En dan kan ik daar lekker optimistisch tegeninquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerst klagen over het suffe niveau van WIDM en dan lachen om Even Tot Hier, maar constateren dat het in eerdere seizoenen beter was. @:redefine en ik hebben de TV nu alvast aangezet!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat een avond, eerst WIDM en dan Even tot hier. WAT BRILJANT!!!
Lieve schatten, jullie moeten wel naar het regiosongfestival gaan kijken hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerst klagen over het suffe niveau van WIDM en dan lachen om Even Tot Hier, maar constateren dat het in eerdere seizoenen beter was. @:redefine en ik hebben de TV nu alvast aangezet!
Ik moet helemaal niks!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Lieve schatten, jullie moeten wel naar het regiosongfestival gaan kijken hoor
Oh dáár had je het over! Ik dacht het gaat niet zo goed met Billie maar laat maar...quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
De uitslag zal wel meevallen. Het wordt toch een weinig inspirerend middenkabinet. Het eindeloze geouwehoer voordat ze daarna uitonderhandeld zijn, is meer het treurige.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:31 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nu al teleurgesteld in de verkiezingsuitslag morgen. Dit wordt weer zo’n onmogelijke uitslag.
Oh ja, dat is ook nog. Maanden is er niets op TV en opeens is er een berg keuzestressquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp wel waarom je het RegioSongfestival overslaat.quote:
En Grunn wordt weer de topfavoriet bij de televotequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waarom je het RegioSongfestival overslaat.
Mochten de Poelepetaten winnen zal het volgend jaar wel in Zwolle zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:44 schreef NailQueen het volgende:
Morgen help ik mijn ouders met verhuizen. Ik merk dat het lastig vindt dat mijn oude huis (thuis thuis noemen we dat nu?) verkocht wordt. Het voelt altijd heel 'mooi' dat er bij mijn ouders thuis en mijn oude woonplaats niets veranderd en alles hetzelfde blijft. Nu is dat gevoel straks ook weg.
Thuis thuis is volgens mij een term die door studenten gebruikt wordt die op kamers wonen en ook nog een ouderlijk huis hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:44 schreef NailQueen het volgende:
Morgen help ik mijn ouders met verhuizen. Ik merk dat het lastig vindt dat mijn oude huis (thuis thuis noemen we dat nu?) verkocht wordt. Het voelt altijd heel 'mooi' dat er bij mijn ouders thuis en mijn oude woonplaats niets veranderd en alles hetzelfde blijft. Nu is dat gevoel straks ook weg.
Ja dat voelt raar. Maar het hoort er helaas ook een beetje bij. Alles verandert constant. De herinnering blijft wel en uiteindelijk is dat ook veel waard.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:44 schreef NailQueen het volgende:
Allemaal woest vanwege de FOK! downtime.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:51 schreef sportfreak het volgende:
Jammer dat ik niet bij FC Den Bosch ben vanavond, het is er gezellig zo te zien.![]()
[ x ]
Wat is de opstelling?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb het Arne slotdebat opgezet ondertussen.
Geert staat rechtsbuiten. Frans als linksback. Dilan in de (avond)spits. Caroline in de rol van de broertjes De Boer.quote:
Hebben ze weer NU iets nodig?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Oeh, gewone mensen. Dat is altijd zo heerlijk oninteressant
Dat is weer eens wat anders dan La La Lovequote:
Mis ik iets spannends?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:57 schreef Fred_B het volgende:
Jimmy, daar hè je ‘m en Joost. Dit is een B-opstelling.
Speelt die geen Dijk van een wedstrijd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:57 schreef Fred_B het volgende:
Jimmy, daar hè je ‘m en Joost. Dit is een B-opstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |