Ik moet helemaal niks!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Lieve schatten, jullie moeten wel naar het regiosongfestival gaan kijken hoor
Oh dáár had je het over! Ik dacht het gaat niet zo goed met Billie maar laat maar...quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
De uitslag zal wel meevallen. Het wordt toch een weinig inspirerend middenkabinet. Het eindeloze geouwehoer voordat ze daarna uitonderhandeld zijn, is meer het treurige.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:31 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nu al teleurgesteld in de verkiezingsuitslag morgen. Dit wordt weer zo’n onmogelijke uitslag.
Oh ja, dat is ook nog. Maanden is er niets op TV en opeens is er een berg keuzestressquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp wel waarom je het RegioSongfestival overslaat.quote:
En Grunn wordt weer de topfavoriet bij de televotequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waarom je het RegioSongfestival overslaat.
Mochten de Poelepetaten winnen zal het volgend jaar wel in Zwolle zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:44 schreef NailQueen het volgende:
Morgen help ik mijn ouders met verhuizen. Ik merk dat het lastig vindt dat mijn oude huis (thuis thuis noemen we dat nu?) verkocht wordt. Het voelt altijd heel 'mooi' dat er bij mijn ouders thuis en mijn oude woonplaats niets veranderd en alles hetzelfde blijft. Nu is dat gevoel straks ook weg.
Thuis thuis is volgens mij een term die door studenten gebruikt wordt die op kamers wonen en ook nog een ouderlijk huis hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:44 schreef NailQueen het volgende:
Morgen help ik mijn ouders met verhuizen. Ik merk dat het lastig vindt dat mijn oude huis (thuis thuis noemen we dat nu?) verkocht wordt. Het voelt altijd heel 'mooi' dat er bij mijn ouders thuis en mijn oude woonplaats niets veranderd en alles hetzelfde blijft. Nu is dat gevoel straks ook weg.
Ja dat voelt raar. Maar het hoort er helaas ook een beetje bij. Alles verandert constant. De herinnering blijft wel en uiteindelijk is dat ook veel waard.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:44 schreef NailQueen het volgende:
Allemaal woest vanwege de FOK! downtime.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:51 schreef sportfreak het volgende:
Jammer dat ik niet bij FC Den Bosch ben vanavond, het is er gezellig zo te zien.![]()
[ x ]
Wat is de opstelling?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb het Arne slotdebat opgezet ondertussen.
Geert staat rechtsbuiten. Frans als linksback. Dilan in de (avond)spits. Caroline in de rol van de broertjes De Boer.quote:
Hebben ze weer NU iets nodig?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Oeh, gewone mensen. Dat is altijd zo heerlijk oninteressant
Dat is weer eens wat anders dan La La Lovequote:
Mis ik iets spannends?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:57 schreef Fred_B het volgende:
Jimmy, daar hè je ‘m en Joost. Dit is een B-opstelling.
Speelt die geen Dijk van een wedstrijd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:57 schreef Fred_B het volgende:
Jimmy, daar hè je ‘m en Joost. Dit is een B-opstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |