Jaja, en een 12e keer. Uiteindelijk 17 of 18 keer. Over de exacte telling was enige discussie, maar je zou voorzichtig kunnen stellen dat het een favoriet is. Sowieso Troy > Wodan. Experts die het tegendeel beweren, verdienen die kwalificatie dan ook niet.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben je inmiddels ook al voor een elfde keer geweest?
Dat zijn er al drie. Hoeveel deden er eigenlijk mee? #dtvquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:34 schreef Momo het volgende:
Ik ergerde mij ook aan Timmermans en Wilders bij dat debat man man
Het strand aanvegen?quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach het is vermakelijk, maar als jij een beter idee hebt qua activiteit sta ik ervoor open!
Zes, dus de helft was al irritant en dan deed Joost Eerdmans ook nog mee.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zijn er al drie. Hoeveel deden er eigenlijk mee? #dtv
Ik denk dat we sneller klaar zijn als we de activiteiten benoemen die slechter zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach het is vermakelijk, maar als jij een beter idee hebt qua activiteit sta ik ervoor open!
En die is altijd irritant, dus dat is al vier.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Zes, dus de helft was al irritant en dan deed Joost Eerdmans ook nog mee.
En je moet maar zo denken: Overmorgen zijn we er weer vanaf!quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dus, denk aan je bloeddruk en luister niet naar debatterende politici.
Waarschijnlijk nog steeds leuker dan zo'n debat kijken.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dan maken de toeristen er morgen gewoon weer een bende van
Idem. Het gaat alleen nog maar om soundbites scoren. En elkaar voor alles uitmaken. Het is veelzeggend dat de PVV zo hoog steeg in de peilingen nadat Wilders tegen die ingehuurde vrouw had gezegd dat hij per direct het eigen risico zou afschaffen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Let wel, ik heb niks tegen een goed debat.
Het is alleen dat ik al heel lang geen goed debat meer heb gezien, het werd alleen maar elke keer tenenkrommender, dus kijk ik niet meer.
Helaas begint dan de volgende ellende - de formatiequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:18 schreef NailQueen het volgende:
Nou laat ik maar iets positiefs zeggen: morgen zijn we van de verkiezingscampagne af!
Dit kan echt niet hoorquote:#Borsato ontkent dat hij ooit haar borsten heeft aangeraakt. Hij zegt dat het meisje grote borsten had, waarmee ze "te koop liep". Petsen op de billen waren "de mores van het gezin", zegt Borsato. Hij vond het raar, maar deed toch maar mee.
Een pets op de billen vind ik ook niet normaal gedrag.quote:
En zal nog wel even zo blijven, zolang men de polarisatie blijft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Helaas begint dan de volgende ellende - de formatie![]()
Eigenlijk is heel politiek een cirkel van ellende: campagne > formatie > gedoe binnen het kabinet > val van het kabinet > begin bij 1
quote:
Ik ga vanavond toch maar weer kijken naar het slotdebat want ik heb nog geen suggesties van je gehad voor betere dingen om te doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Helaas begint dan de volgende ellende - de formatie![]()
Eigenlijk is heel politiek een cirkel van ellende: campagne > formatie > gedoe binnen het kabinet > val van het kabinet > begin bij 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |