Het wijkcentrum zit hier om de hoekquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:09 schreef Arizona het volgende:
Hartelijk verkiezingsdag allemaal!
Op wat voor locatie gaan jullie stemmen? Ik ga naar een seniorenflat hier in de buurt.
FTEBUquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:42 schreef Nexum het volgende:
Ik ga stemmen op de Partij tegen de EBU.
Religie is het licht in ons duistere bestaan, dus vandaarquote:
Hey ik ga ook stemmen in de Grote Kerk, toevalligquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:00 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga stemmen in de Plantagekerk en zit vanmiddag als stembureaulid in de Grote Kerk. Leuk, zin inIk ben benieuwd of het premier Timmermans of premier Jetten wordt.
De centrale ruimte van je eigen gebouw is niet 'in de buurt' Ari.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:09 schreef Arizona het volgende:
Op wat voor locatie gaan jullie stemmen? Ik ga naar een seniorenflat hier in de buurt.
Het verbaast me best dat veel mensen nog best zweven op de verkiezingsdag zelf. Ik zou gedacht hebben dat de meesten allang hun besluit hebben genomen op basis van wat ze gezien hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:34 schreef molloot200 het volgende:
Verkiezingsdag![]()
Ik stem vanmiddag, misschien wel “gewoon” op ons gemeentehuis.
Ik zweef nog steeds een beetje.
Blijkbaar zijn er te veel mensen die zich er niet mee bezig houden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verbaast me best dat veel mensen nog best zweven op de verkiezingsdag zelf. Ik zou gedacht hebben dat de meesten allang hun besluit hebben genomen op basis van wat ze gezien hebben.
Op zich begrijpelijk. Maar ik weet niet, ik heb altijd wel een vaste voorkeur moet ik zeggen, en dan sta ik nog wel open voor andere opties maar die moeten dan wel heel overtuigend zijn en mijn voorkeur heel teleurstellend.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er te veel mensen die zich er niet mee bezig houden.
Je kan ook gaan twijfelen door je er teveel mee bezig te houden als je echt alle partijprogramma's goed kent heb je duidelijk wat de voor en nadelen zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er te veel mensen die zich er niet mee bezig houden.
Ik kan kiezen uit twee kerken, ik heb dit keer de kerk gekozen met regenboogvlag voor de deurquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:09 schreef Arizona het volgende:
Bestaat ze toch echt en zijn ze niet een kwaadaardig complot zoals sommigen beweren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:20 schreef Guanabana het volgende:
Happy stemdag![]()
Ik ben net geweest, mijn stembureau had ook een NOS/Ipsos punt voor de exitpoll, dus daar heb ik ook aan meegedaan.
Oh dat heb ik niet meegekregenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Bestaat ze toch echt en zijn ze niet een kwaadaardig complot zoals sommigen beweren.
Mijn vriend stond net ook al met de stempas in z'n hand, maar heeft hem teruggelegd omdat hij nog teveel twijfeltquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verbaast me best dat veel mensen nog best zweven op de verkiezingsdag zelf. Ik zou gedacht hebben dat de meesten allang hun besluit hebben genomen op basis van wat ze gezien hebben.
Als Ajacied snap ik dat je begint te twijfelen aan dingen die altijd zeker hebben geleken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn vriend stond net ook al met de stempas in z'n hand, maar heeft hem teruggelegd omdat hij nog teveel twijfelt
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Ajacied snap ik dat je begint te twijfelen aan dingen die altijd zeker hebben geleken.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Ajacied snap ik dat je begint te twijfelen aan dingen die altijd zeker hebben geleken.
Ik ook nietquote:
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zijn jullie stemformulieren nog steeds zo groot dat half Brazilië ervoor is omgekapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |