Dat is cloudpillow, daar zit namelijk heel veel marketing achter waarmee die 2 gasten die ermee begonnen zijn al miljonair waren op hun 25ste. E-commerce rotzooi, alleen daarom zou ik het al niet willen. Verder staan er ook veel fake reviews op bol.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:09 schreef roos94 het volgende:
Op bol.com vind ik bijna alleen maar kussens die je zelf kan vullen(inhoud toevoegen of weghalen) dit lijkt mij persoonlijk niets maar is schijnbaar heel populair aangezien het moeilijk is om hier een kussen te vinden die dit niet heeft.
Simons?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:22 schreef maily het volgende:
Ik heb een hoofdkussen van Silvana.
Dat vind ik fijn.
Maar dat is persoonlijk.
Dat zijn die met zo'n smiley erop toch? En dat verschillende hardheiden/heden(?) verschillende kleuren smileys hebben?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:22 schreef maily het volgende:
Dat vind ik fijn.
Maar dat is persoonlijk.
Je mag je hoofd op mn borst leggen. Beste kussen dat er bestaatquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:09 schreef roos94 het volgende:
Huidig kussen is 5 jaar oud en aan vervanging toe.. hij is heel fijn maar wordt niet meer verkocht.
Op bol.com vind ik bijna alleen maar kussens die je zelf kan vullen(inhoud toevoegen of weghalen) dit lijkt mij persoonlijk niets maar is schijnbaar heel populair aangezien het moeilijk is om hier een kussen te vinden die dit niet heeft.
Iemand aanraders? Dr moet een sloop van 60x70 omheen. Prijs maakt niet zo uit
Ik heb er nu sinds een paar dagen eentjequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat is cloudpillow, daar zit namelijk heel veel marketing achter waarmee die 2 gasten die ermee begonnen zijn al miljonair waren op hun 25ste. E-commerce rotzooi, alleen daarom zou ik het al niet willen. Verder staan er ook veel fake reviews op bol.
De truc is dat veel meer mensen dit product kopen vanwege de 30 dagen proef.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er nu sinds een paar dagen eentje
Was op zoek naar een hoofdkussen en deze was 30 dagen proberen.
Ben nog niet overtuigd
Ik kan 100 borsten opnoemen waar ik liever tussen zou liggen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:39 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je mag je hoofd op mn borst leggen. Beste kussen dat er bestaat
Ik neem de moeite van het terugsturen welquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
De truc is dat veel meer mensen dit product kopen vanwege de 30 dagen proef.
En een heel groot deel zal het kussen gewoon houden, niet omdat het bijzonder goed is maar ook niet bijzonder matig. Het is gewoon een prima kussen voor de meeste mensen, alleen betaal je er veel meer voor dan dat het ding waard is. Idiote winstmarge van een zak gevuld met schuimblokjes.
Wat als je kind het gebruikt en die in bed plast... kan je hem dan houden? of hoe werkt datquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem de moeite van het terugsturen wel
Vanavond weer een paar handjes eruit en een nieuwe poging
Eerst laten drogen voor het terugsturenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat als je kind het gebruikt en die in bed plast... kan je hem dan houden? of hoe werkt dat
tuurlijk kan je hem dan houden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat als je kind het gebruikt en die in bed plast... kan je hem dan houden? of hoe werkt dat
dus gewoon een gratis kussen hackquote:
Altijd een beetje een vreemd concept gevonden, want wat doen ze dan in vredesnaam met die kussens/matrassen??? Lijkt me niet dat ze gebruikte stinkkussens opnieuw in de handel doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Eerst laten drogen voor het terugsturen
Als ie netjes genoeg is, doneren, anders in de afvalcontainer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Altijd een beetje een vreemd concept gevonden, want wat doen ze dan in vredesnaam met die kussens/matrassen??? Lijkt me niet dat ze gebruikte stinkkussens opnieuw in de handel doen.
Die gooien ze direct weg natuurlijk, productiekosten liggen op nog geen 5 euro. Terwijl ze verkocht worden voor 60 ofzo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Altijd een beetje een vreemd concept gevonden, want wat doen ze dan in vredesnaam met die kussens/matrassen??? Lijkt me niet dat ze gebruikte stinkkussens opnieuw in de handel doen.
er worden van oude matrassen en kussens oa judomatten gemaakt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie netjes genoeg is, doneren, anders in de afvalcontainer.
Doneren aan het judomattenfabricagebedrijf dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:37 schreef maily het volgende:
[..]
er worden van oude matrassen en kussens oa judomatten gemaakt.
Kopietjes van die kussens liggen ook bij de action voor een fractie van de prijs.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat is cloudpillow, daar zit namelijk heel veel marketing achter waarmee die 2 gasten die ermee begonnen zijn al miljonair waren op hun 25ste. E-commerce rotzooi, alleen daarom zou ik het al niet willen. Verder staan er ook veel fake reviews op bol.
Draag je de moerbij een warm hart toe?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:40 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Moerbijzijde kussen van 170 ekkies
Mwa.. Ik raak regelmatig verstrikt in een web van intrigesquote:Op zondag 26 oktober 2025 11:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Draag je de moerbij een warm hart toe?
Gekocht omdat je geilt op Bobbie Eden.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:09 schreef Cockwhale het volgende:
Nu eentje van Zelesta en bevalt tot dusver goed.
Ik vertrouw ikea niet meerquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:46 schreef StateOfMind het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)-rugslaper-90444366/
[ afbeelding ]
Ik sluit mij hier bij aan. Ik heb groenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:22 schreef maily het volgende:
Dat vind ik fijn.
Maar dat is persoonlijk.
Ik heb ze een uurtje of 14 op tafel laten rusten. Het verschil in de 2 is echt enormquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:42 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze bij action en gekocht, ik dacht why not. Kan altijd proberen hoe het is met dat foam aan de binnenkant. 2 kussens voor 26 euro. Heeft best goede reviews..
Kun je een mooie review van makenquote:Op maandag 27 oktober 2025 07:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb ze een uurtje of 14 op tafel laten rusten. Het verschil in de 2 is echt enormeentje is hoog en hard terwijl de ander laag en zacht is. Maar het zijn identieke artikelen, zelfde barcode etc. Bijzonder.
Die heb ik ook, maar dan van de Ikea.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:44 schreef oppiedoppie het volgende:
Toen ik ene nieuw kussen kocht, ik doe dit best vaker als 1 keer per 5 jaar trouwens, heb ik er eentje bijgekocht van schuim, zon gek ding met een vorm die je nek ondersteund, was maar 8 euro dus ik was gewoon benieuwd.
Nu slaapt dat ding voor mij gekgenoeg erg fijn, beter als een normaal gevulde, maar de maat is 30 bij 50 dus geen enkele van mijn slopen past erom en baal ik best van. Dus weer een andere kussen geprobeerd maar verduld, dat gekke ding slaapt voor mij beter. En nu hebben ze ook geen goede hoezen ervoor op de juiste maat bij de Hema ofzo te koop dus heb ik die online besteld maar ik wil geen andere meer. Probeer gewoon es, ik besloot het een maand te proberen maar was gelijk om.
Het ligt echt vreselijkquote:
Net gekocht.quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:57 schreef Fushia2 het volgende:
De hotelkussens van de Action gebruik ik al jaren.
Heb paar dagen net een nieuwe gekocht.
Kost 12 euro en ik vind hem heerlijk.
en?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:38 schreef ToT het volgende:
Ik zag net een Cloudpillo-kloon bij Die Grenze liggen voor ¤12,99.
Meteen maar ff gekocht!
Meer dan de helft van de vulling er uit gehaald, vervolgens lekker proppen tot het de juiste vorm had en het ligt prima!quote:
Jezus wat een tering ding.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Net gekocht.
Als je me trollt weet ik jou te vinden
Voer voor de muizen zo te zien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:47 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn oude kussen zit dit spul aan de binnenkant. Weet iemand wat dit is?
Dat lijkt me latexquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:47 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn oude kussen zit dit spul aan de binnenkant. Weet iemand wat dit is?
Yupquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik moet dus een latex kussen hebben.
Ik heb wat vulling eruit gehaald ga het vannacht weer proberenquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:42 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze bij action en gekocht, ik dacht why not. Kan altijd proberen hoe het is met dat foam aan de binnenkant. 2 kussens voor 26 euro. Heeft best goede reviews..
Ik vind 70 euro ook wat veel geld voor een wilde gokquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:43 schreef roos94 het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www
Denk dat ik deze moet hebben
Word wel duur gokje
Achterlijke bol.com linkjes werken niet.![]()
Tuur gokjequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:43 schreef roos94 het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www
Denk dat ik deze moet hebben
Word wel duur gokje
Achterlijke bol.com linkjes werken niet.![]()
Dit ding ligt helemaal kut.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:36 schreef roos94 het volgende:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/skogsfraken-kussen-hoog-60460536/
Had deze nog ongebruikt liggen in de kast.
Maar eens testen dan
Was die van mij maar als een blok beton!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:16 schreef roos94 het volgende:
Ik had dus 2 van die zelfde traagschuim action kussens. Heb op beide een nacht geslapen. Eentje is echt een blok beton niet normaal zo hard. Heb er vannacht op gelegen en er schuim uitgehaald maar het blijft steen. Het andere kussen is een stuk zachter (ondanks dat het zogenaamd precies hetzelfde kussen is) dus die probeer ik nu weer te gebruiken, paar nachtjes aankijken. Hij ligt best OK aan 1 kant dan. Je hebt een blauwe kant en een witte kant. Die blauwe kant ligt niet fijn.
Dat is misschien wel de bedoeling voor in de zomer? Een koel kussenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:27 schreef ToT het volgende:
Die blauwe kant voelt echt fakking koud aan trouwens met deze temperaturen.
Navulling van zo'n kussen is een tientje, en aangezien het feitelijk een afvalproduct is zal het ook vast wel goedkoper te vinden zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:39 schreef Alarmonoff het volgende:
Boekweitkusssn had ik vroeger en dat was wel ideaal. Je kunt ze blijkbaar zelf maken (diy buckwheat pillow) en aliexpress verkoopt ze ook zo te zien.
Uiteraard, maar voor nu is het dus wel te fris.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:40 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is misschien wel de bedoeling voor in de zomer? Een koel kussen
Omdraaien danquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteraard, maar voor nu is het dus wel te fris.
Je moet alleen een kussensloop hebben dat heel goed afsluitbaar is, anders komen die dopjes (of het gruis) eruit. De vulling is heel goedkoop te krijgen maar vaak alleen in grote hoeveelheden. Dus dan is het niet meer zo interessant, ik doe zelf jaren met 1 vulling.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Navulling van zo'n kussen is een tientje, en aangezien het feitelijk een afvalproduct is zal het ook vast wel goedkoper te vinden zijn.
Moet zo'n lullig kussensloopje dan echt 3 tientjes kosten?
Ik doe er ook heel lang mee, maar na een jaartje of 10 met 1 kussen merk ik dat ik pukkeltjes op mijn achterhoofd krijg; alsof er kleine insectjes in het kussen zitten of zo. (Paar keer al meegemaakt.)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:42 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je moet alleen een kussensloop hebben dat heel goed afsluitbaar is, anders komen die dopjes (of het gruis) eruit. De vulling is heel goedkoop te krijgen maar vaak alleen in grote hoeveelheden. Dus dan is het niet meer zo interessant, ik doe zelf jaren met 1 vulling.
En voor de lezers een boek kussen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de stoners is er ipv een boekweit kussen een boekwiet kussen
Wel hard kussenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
En voor de lezers een boek kussen.
Oei 10 jaar vind ik ook wel lang hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe er ook heel lang mee, maar na een jaartje of 10 met 1 kussen merk ik dat ik pukkeltjes op mijn achterhoofd krijg; alsof er kleine insectjes in het kussen zitten of zo. (Paar keer al meegemaakt.)
Een lading ethanol over het kussen heen gieten lost het probleem wel op, maar het idee vind ik niet zo fris; dan maar een nieuwe kussen.
Na de ethanol een vlammetje erbij houden voor de beste desinfectiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe er ook heel lang mee, maar na een jaartje of 10 met 1 kussen merk ik dat ik pukkeltjes op mijn achterhoofd krijg; alsof er kleine insectjes in het kussen zitten of zo. (Paar keer al meegemaakt.)
Een lading ethanol over het kussen heen gieten lost het probleem wel op, maar het idee vind ik niet zo fris; dan maar een nieuwe kussen.
Wel geinig als je ze uitwast; dan zwellen die boekweitdoppen helemaal op!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:48 schreef Farenji het volgende:
[..]
Oei 10 jaar vind ik ook wel lang hoor.
Je wast die dopjes uit?! Dat lijkt me niet goed voor die dingen, dan gaan ze toch ook enorm schimmelen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel geinig als je ze uitwast; dan zwellen die boekweitdoppen helemaal op!Duurt een paar dagen voor het weer helemaal droog is!
's Zomers, en dan goed buiten laten drogen. (Of toen ik nog een droger had; daar 2x in laten draaien.)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:26 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je wast die dopjes uit?! Dat lijkt me niet goed voor die dingen, dan gaan ze toch ook enorm schimmelen?
Die sloop kun je gewoon in de wasmachine gooien op 60 graden, dan doe ik die dopjes even in een vuilniszak.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
's Zomers, en dan goed buiten laten drogen. (Of toen ik nog een droger had; daar 2x in laten draaien.)
Maar een nieuwe vulling en sloop is sowieso beter.
Nou, ik heb het echt geprobeerd. Maar ik geef het op. Geen memory foam voor mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:16 schreef roos94 het volgende:
Ik had dus 2 van die zelfde traagschuim action kussens. Heb op beide een nacht geslapen. Eentje is echt een blok beton niet normaal zo hard. Heb er vannacht op gelegen en er schuim uitgehaald maar het blijft steen. Het andere kussen is een stuk zachter (ondanks dat het zogenaamd precies hetzelfde kussen is) dus die probeer ik nu weer te gebruiken, paar nachtjes aankijken. Hij ligt best OK aan 1 kant dan. Je hebt een blauwe kant en een witte kant. Die blauwe kant ligt niet fijn.
Sla JYSK dan ook maar over, zelfde concept. Symph zweert bij z’n Wellpur kussen van daar, ik vind het een blok beton.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:24 schreef roos94 het volgende:
Net bij Leen Bakker gaan kijken. Wat een troep kussens verkopen ze daar. Man man man. 6 kussens met allemaal dezelfde ellendige vulling maar een ander prijsje erop
Goed ideequote:Op zaterdag 1 november 2025 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Sla JYSK dan ook maar over, zelfde concept. Symph zweert bij z’n Wellpur kussen van daar, ik vind het een blok beton.
Misschien toch maar naar een echte beddenzaak en je oude kussen meenemen om goed te laten zien wat je zoekt.
Ik heb ze er ook vandaan maar ik ben tevreden. Misschien een miskoop?quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb deze
Echt pure troep
https://www.ikea.com/nl/nl/p/skogsfraken-kussen-hoog-60460536/
Misschien ben ik gewoon te verwend met jarenlang een waanzinnig kussen en kan ik nu niets meer waarderenquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb ze er ook vandaan maar ik ben tevreden. Misschien een miskoop?
Wat voor één had je?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon te verwend met jarenlang een waanzinnig kussen en kan ik nu niets meer waarderen
Het is niet failliet, maar ze zijn gestopt met kussens. Ze doen enkel nog matrassen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wat was het speciale? En is dat merk failliet?
Je zou zeggen dat dat te krijgen moet zijn, ergens. In beddenspeciaalzaken, misschien in Duitsland.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is niet failliet, maar ze zijn gestopt met kussens. Ze doen enkel nog matrassen.
Het is natuurlatex schuimrubber vulling ofzo, dat vind je bijna nergens.
Het is ook te krijgen. Voor ¤170 per kussen zonder proefslapen of retourneermogelijkheid.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dat te krijgen moet zijn, ergens. In beddenspeciaalzaken, misschien in Duitsland.
Hoeveel kostte die oude?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is ook te krijgen. Voor ¤170 per kussen zonder proefslapen of retourneermogelijkheid.
Je weet ook waar je de resetknop kunt vinden he?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:24 schreef roos94 het volgende:
Nou ik heb iets ontdekt hoor..
Dit ding van de action
https://www.action.com/nl(...)ssen-met-memoryfoam/
heeft gewoon bijna precies dezelfde vulling als mijn oude kussen , een soort latex/ schuimrubber geval![]()
en dat memory foam is heel licht, bijna niet merkbaar.
Ik ben helemaal blij
Heb deze ook maar dr bij gekocht zit nu in de wasquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:25 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet ook waar je de resetknop kunt vinden he?
Goed centrifugeren he!quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb deze ook maar dr bij gekocht zit nu in de was
Vanavond testen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het ligt fijn, heerlijk zacht katoen
Ik heb heerlijk geslapen op mijn kussenquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:24 schreef roos94 het volgende:
Dit ding van de action
heeft gewoon bijna precies dezelfde vulling als mijn oude kussen , een soort latex/ schuimrubber geval![]()
Ik ben helemaal blij
Kun je kleiner maken. Of n stukje omvouwen.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen op mijn kussen![]()
![]()
![]()
Alleen het formaat is jammer, al mijn kussenslopen zijn te groot.![]()
Tenzij je een giraf bentquote:Op woensdag 5 november 2025 07:50 schreef vosss het volgende:
Als je al 3 weken rechtop moet slapen is elk kussen ronduit kut.
Oh wat fijn dat je een prettig kussen hebt gevondenquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:24 schreef roos94 het volgende:
Dit ding van de action
Ik ben helemaal blij
Het is jammer dat ze bij de action wel dit formaat kussens hebben maar dan geen kussenslopen in deze maatquote:Op woensdag 5 november 2025 07:21 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je kleiner maken. Of n stukje omvouwen.
Dit!quote:Op woensdag 5 november 2025 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh wat fijn dat je een prettig kussen hebt gevonden
Dat wordt je volgende uitdagingquote:Op woensdag 5 november 2025 10:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze bij de action wel dit formaat kussens hebben maar dan geen kussenslopen in deze maat
Wat is 8o? Google geeft me nietsquote:Op woensdag 5 november 2025 13:36 schreef yvonne het volgende:
Rijdt naar Duitsland koop een kussen van 8o bij 80 koop de slopen los bij de Action en je wilt echt nooit meer anders
Ik heb een kút klote toetsenbord en dilaat me rare dingen doenequote:
Altijd dubbel kopen, tip van Oma FOK!quote:Op woensdag 5 november 2025 13:43 schreef roos94 het volgende:
Ik ging weer naar de action want ik dacht, nu heb ik een goed kussen gevonden, zou dom zijn om maar 1 exemplaar te hebben, ivm de toekomst. En nu ligt ie er niet meer in het schap![]()
![]()
![]()
Kom net terug uit de stad waar ik een PS5 Pro gekocht hebquote:Op woensdag 5 november 2025 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Altijd dubbel kopen, tip van Oma FOK!
Inwikkelen in wit linnenquote:
Ja je weet maar nooitquote:Op woensdag 5 november 2025 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kom net terug uit de stad waar ik een PS5 Pro gekocht heb
*gaat weer terug voor een tweede 😱
Nee dikke pech je mag ze niet eens uit huis trappen totdat ze 18 zijn. En dan ben je ook nog financieel verantwoordelijk voor hun levensonderhoud en studie tot ze 21 zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alle waar naar zijn geld. Ik zou - als je het kan betalen - altijd voor kwaliteit gaan. Ik heb een Tempur hoofdkussen van ¤150 en dat bevalt zeer goed. Geen nekpijn meer 's ochtends bij het wakker worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
M-line pillow you, maar die zijn wel achterlijk duur.
De Action heeft verrassend fijne hoofdkussens
Hoeveel geld van dat kussen komt door merknaam Tempur denk je?quote:Op donderdag 6 november 2025 09:49 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
Alle waar naar zijn geld. Ik zou - als je het kan betalen - altijd voor kwaliteit gaan. Ik heb een Tempur hoofdkussen van ¤150 en dat bevalt zeer goed. Geen nekpijn meer 's ochtends bij het wakker worden.
Maakt niks uit. Als het goed is (kwaliteit) mag het meer kosten. Het gaat om de prijs/kwaliteit-verhouding. Ik had eerder een kussentje van dertig euro. Na 2 weken weggegooid (nekpijn) dus weggegooid geld. Het Tempur-kussen heb ik nu 3 jaar. Die kan nog wel een jaartje 2 of 3 mee.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoeveel geld van dat kussen komt door merknaam Tempur denk je?
Mijn kussen kocht ik 5 jaar geleden voor 56 euro en ligt nu nog steeds perfect. Ik krijg alleen qua hygiene oogpunten nu een error om het nog te gebruiken omdat de vulling niet gewassen kan worden.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:56 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Als het goed is (kwaliteit) mag het meer kosten. Het gaat om de prijs/kwaliteit-verhouding. Ik had eerder een kussentje van dertig euro. Na 2 weken weggegooid (nekpijn) dus weggegooid geld. Het Tempur-kussen heb ik nu 3 jaar. Die kan nog wel een jaartje 2 of 3 mee.
Traagschuim zowel voor matras als kussen is het voor mij. Ik wil nooit meer wat anders.
Traagschuim is technologisch complexer dan gewoon schuim. Het wordt gemaakt van polyurethaan met extra additieven die het "memory"effect (langzame terugvering) mogelijk maken. Dit vereist nauwkeurige chemische processen en hogere kwaliteitscontrole omdat kleine verschillen in mengverhouding de dichtheid, temperatuurgevoeligheid en duurzaamheid beīnvloeden. Daardoor is het basismateriaal zelf al duurder per kubieke meter. Het uitharden en snijden van traagschuim is trager en energie-intensiever. Verder moeten fabrikanten klimaatgecontroleerde productieomgevingen gebruiken omdat traagschuim sterk reageert op temperatuur en luchtvochtigheid. Dat merk ik zelf ook: in de winter is hert schuim koud en voelt het matras 'doods' aan maar zodra mijn lichaamswarmte in werking treedt dan is het matras binnen een paar minuten 'normaal'. Ook is er vaak meerdere lagenconstructie (traagschuim bovenop ondersteunend koudschuim), wat meer arbeidsstappen en materiaal betekent. Goed traagschuim behoudt langer zijn vorm en verdeelt druk beter wat medische en ergonomische voordelen biedt. Goedkopere schuimen verliezen sneller hun veerkracht of worden kuilvormig.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn kussen kocht ik 5 jaar geleden voor 56 euro en ligt nu nog steeds perfect. Ik krijg alleen qua hygiene oogpunten nu een error om het nog te gebruiken omdat de vulling niet gewassen kan worden.
Prijs zegt dus niet altijd alles..
Veel merknamen verkopen kussens voor onmogelijke prijzen want ja het is wél een Tempur, Emma, Beterbed of whatever. Maar hoeveel van die spullen worden in dezelfde fabriek gemaakt als cheap spul?
Oké, nou, ik heb nu een memory foam schuim kussen van de action van ¤15,95 we gaan kijken hoelang die zn geld waard is.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:37 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
Traagschuim is technologisch complexer dan gewoon schuim. Het wordt gemaakt van polyurethaan met extra additieven die het "memory"effect (langzame terugvering) mogelijk maken. Dit vereist nauwkeurige chemische processen en hogere kwaliteitscontrole omdat kleine verschillen in mengverhouding de dichtheid, temperatuurgevoeligheid en duurzaamheid beīnvloeden. Daardoor is het basismateriaal zelf al duurder per kubieke meter. Het uitharden en snijden van traagschuim is trager en energie-intensiever. Verder moeten fabrikanten klimaatgecontroleerde productieomgevingen gebruiken omdat traagschuim sterk reageert op temperatuur en luchtvochtigheid. Dat merk ik zelf ook: in de winter is hert schuim koud en voelt het matras 'doods' aan maar zodra mijn lichaamswarmte in werking treedt dan is het matras binnen een paar minuten 'normaal'. Ook is er vaak meerdere lagenconstructie (traagschuim bovenop ondersteunend koudschuim), wat meer arbeidsstappen en materiaal betekent. Goed traagschuim behoudt langer zijn vorm en verdeelt druk beter wat medische en ergonomische voordelen biedt. Goedkopere schuimen verliezen sneller hun veerkracht of worden kuilvormig.
Alle waar naar zijn geld.
Goeie tip! Die lijkt zowaar een vulling te hebben zoals mijn oude kussen. Hoelang heb je dit kussen nu?quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:05 schreef BertV het volgende:
Na jaren van vodjes nu een KLUBBSPORRE
Ergonomisch kussen, zij-/rugslaper van Ikea.
Verbetering, maar het mag van mij wel een paar keer steviger/harder.
21-09-2025 (Lees ik in mijn Ikea account)quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Goeie tip! Die lijkt zowaar een vulling te hebben zoals mijn oude kussen. Hoelang heb je dit kussen nu?
quote:Op donderdag 6 november 2025 08:50 schreef roos94 het volgende:
Ik nogmaals naar action. Zegt die kerel, ja dit kussen is niet meer in ons filiaal in het assortiment.
Fantastisch.
Dus ik denk okay, ik ga goes action bellen. Ik moet dan met de bus erheen dus ik ga niet voor niks 2x40 minuten reizen, eerst even bellen.
Heeft die winkel geen telnummer en geen email![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een genot is dit
Staat ook ergens op hun site dat ze niet aan voorraad informatie doen, telefonisch. Je komt maar gewoon.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:50 schreef roos94 het volgende:
Ik nogmaals naar action. Zegt die kerel, ja dit kussen is niet meer in ons filiaal in het assortiment.
Fantastisch.
Dus ik denk okay, ik ga goes action bellen. Ik moet dan met de bus erheen dus ik ga niet voor niks 2x40 minuten reizen, eerst even bellen.
Heeft die winkel geen telnummer en geen email![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een genot is dit
Klopt, maar het is toch bijzonder dat je een specifiek filiaal gewoonweg op geen enkele manier van afstand kan bereiken. Niet door mail, niet door post, niet door telefoon. Niks.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Staat ook ergens op hun site dat ze niet aan voorraad informatie doen, telefonisch. Je komt maar gewoon.
Kruidvat meen ik ook.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is toch bijzonder dat je een specifiek filiaal gewoonweg op geen enkele manier van afstand kan bereiken. Niet door mail, niet door post, niet door telefoon. Niks.
Zoiets wil ik inderdaad. Bedankt voor je hulp. Ik heb nu een action kussen die bevalt, maar voor hoelang weet ik niet gezien de prijs, dus we gaan het even in de gaten houden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:42 schreef Bladergroen het volgende:
Staat hier misschien iets tussen?
https://www.beterbed.nl/k(...)esse?article=1226041
of
https://www.talalaylatex.nl/product-categorie/hoofdkussens/
of
https://totaalbed.nl/collections/hoofdkussen-latex
of
https://matrasdirect.nl/shop/hoofdkussens/latex-kussens
of
https://www.tuursleep.com/tuur-kussen/5413181051863
Ik las dit over het kussen van jouquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:11 schreef BertV het volgende:
[..]
21-09-2025 (Lees ik in mijn Ikea account)
En ik ben een rare want ik heb een japans bed: Een tatami mat met een traditionele Japanse futon.
Wellicht is is dat zachtere gewoon goed voor de gemiddelde koper.
Ah, die laatste heeft proefslapen, die ga ik even 'proeven'quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:42 schreef Bladergroen het volgende:
Staat hier misschien iets tussen?
https://www.beterbed.nl/k(...)esse?article=1226041
of
https://www.talalaylatex.nl/product-categorie/hoofdkussens/
of
https://totaalbed.nl/collections/hoofdkussen-latex
of
https://matrasdirect.nl/shop/hoofdkussens/latex-kussens
of
https://www.tuursleep.com/tuur-kussen/5413181051863
Je kunt je hoofdkussen ook bij droog weer (zonder slopen) buiten in de zon leggen. En later eventueel een extra sloop eromheen.quote:Op zondag 9 november 2025 18:31 schreef roos94 het volgende:
Ik kan echt wel huilen. Ik krijg ineens oorpijn van dat bamboe kussen. Dus ik heb nu mijn oude kussen weer erbij gehad en het ligt zo fijn. Ik wil er eigenlijk niet vanaf. Maar ik vraag me af hoe het zit qua hygiene. De vulling is latex. De tijk kan ik gewoon wassen. Is het dan gewoon verantwoord om het te blijven gebruiken?
Ik lees online dit
Kussens die van natuurlijk organische latex worden gemaakt, worden vaak aanbevolen aan voor mensen met allergieën. Latex is namelijk antibacterieel en schimmelwerend. Bovendien kan de huisstofmijt zich niet nestelen in latex. Daarom zijn deze kussens ook zeer geschikt voor mensen met een huisstofmijtallergie.
Het is natuurlijk niet fijn om op een broeinest van troep te liggen maar dat lijkt mee te vallen?
Als ik elke week de tijk en kussensloop was, (sloop deed ik dat al, maar de tijk niet zoveel) is het gebruik dan gewoon okay qua hygiene?
Komt wel goed schatje.quote:
Ik heb de Cocoon besteld, want geen rugslaper. Ben benieuwdquote:Op maandag 10 november 2025 07:05 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb toch maar deze besteld
Lijkt het meest in de buurt te komen van mijn oude kussen. Is wel wat prijziger maar ik kwam erachter dat het van dezelfde fabrikant is als mijn oude kussen lol
En géén memoryfoam!
En 30 dagen proefslapen![]()
Zal denk ik wel even duren voor ie binnenkomt. Bij mij iig is hij op bol.com nu nog steeds annuleerbaar dus ze hebben het nog niet verwerkt, en morgen is officiele feestdag in Belgie, dan zijn ze vast dicht. Dus ik vermoed woensdag of donderdag op de post (?) En dan 2 werkdagen vanuit Belgie.quote:Op maandag 10 november 2025 12:25 schreef D. het volgende:
Mijne is overigens 120 nachten proefslapen
Wat een ongelooflijk fijn stofje is dit. Heb er net nog één gehaald in de grijs zwarte variantquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb deze ook maar dr bij gekocht zit nu in de was
Vanavond testen![]()
[ afbeelding ]
Weet je wat absoluut hilarisch is?quote:Op donderdag 6 november 2025 09:47 schreef roos94 het volgende:
Ik ben naar Goes gegaan en hier verkopen ze het kussen wel maar het is op en ze weten niet wanneer het komt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dik getrolled door ACTION![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat 4 seizoenen dekbed van hun is ook erg fijnquote:Op maandag 10 november 2025 15:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk fijn stofje is dit. Heb er net nog één gehaald in de grijs zwarte variant
Ik kom te vaak bij action
Ja heb ik ook!quote:Op maandag 10 november 2025 15:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat 4 seizoenen dekbed van hun is ook erg fijn
Die bestaat uit 2 delen die je aan alkmaar kunt knopen.
Ik zei het tochquote:
Alkmaar is mij te ver wegquote:Op maandag 10 november 2025 15:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat 4 seizoenen dekbed van hun is ook erg fijn
Die bestaat uit 2 delen die je aan alkmaar kunt knopen.
Mij ook, 2 uur rijden, 159km.quote:
Jij begon over Alkmaar hequote:Op dinsdag 11 november 2025 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mij ook, 2 uur rijden, 159km.
Maar de Action (daar ging het om, hun dekbed) zit overal en nergens.
Waar dan 😱quote:
Het magazijn is dicht vandaag. Heb t gevraagd aan Tuur. Ik vermoed dat het pas vrijdag komt en dan ben ik er niet dus dat is mooi kut.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:36 schreef D. het volgende:
Nog geen verzendbevestiging, dus of ze ‘tussen 11 en 13 november’ gaan halen…
Regilio 😱quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het magazijn is dicht vandaag. Heb t gevraagd aan Tuur. Ik vermoed dat het pas vrijdag komt en dan ben ik er niet dus dat is mooi kut.
Maar die sTuurt het toch niet?quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het magazijn is dicht vandaag. Heb t gevraagd aan Tuur. Ik vermoed dat het pas vrijdag komt en dan ben ik er niet dus dat is mooi kut.
Ja, maar het hoort bij elkaarquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
Maar die sTuurt het toch niet?
Belgian Sleep Supplies is de verkoper
Ahhhh, zo diep was ik niet in de materie gedoken. Nouja, dan misschien toch maar vast mijn Cloudpillo retourneren voordat dat te laat isquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, maar het hoort bij elkaarBelgian sleep supplies is van Revor, en revor is weer verbonden aan Tuur.
Zij maakten ook mijn oude kussen (aka beste kussen in the universe), die was van Zwoong, en dat is weer een product van Revor, dus ik heb goede hoop.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ahhhh, zo diep was ik niet in de materie gedoken. Nouja, dan misschien toch maar vast mijn Cloudpillo retourneren voordat dat te laat is
Misschien had je (een van) de laatste.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:10 schreef roos94 het volgende:
WTF, het kussen staat nu op bol.com op "niet leverbaar"
@:D. jouw kussen staat ook op niet leverbaar.
WTFquote:Op woensdag 12 november 2025 09:10 schreef roos94 het volgende:
WTF, het kussen staat nu op bol.com op "niet leverbaar"
@:D. jouw kussen staat ook op niet leverbaar.
Maar hij is nog niet aangenomen/verwerkt of wat dan ook door het systeem.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien had je (een van) de laatste.
Toch wel een bevestiging van je bestelling?quote:Op woensdag 12 november 2025 09:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar hij is nog niet aangenomen/verwerkt of wat dan ook door het systeem.
Ja, maar ik kan hem nog steeds annuleren. En bij bol.com betekent dat dat het bedrijf er nog niets mee heeft gedaan. Maar we zullen het afwachten.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch wel een bevestiging van je bestelling?
Er is nog een ander Tuur kussen wel leverbaar, maar waarschijnlijk ook niet meer zodra je die wilt bestellen.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan hem nog steeds annuleren. En bij bol.com betekent dat dat het bedrijf er nog niets mee heeft gedaan. Maar we zullen het afwachten.
Heb je het geannuleerd?quote:Op woensdag 12 november 2025 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Er is nog een ander Tuur kussen wel leverbaar, maar waarschijnlijk ook niet meer zodra je die wilt bestellen.
Maar die is voor rugslapers, dus ik zoek wel verder
Mijne is net verstuurd. Om 10.10 Jouwe zal ook zo volgen denk ik.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar ik verwacht ‘m niet meer, dus zoek verder
Ik had eerder besteld, maar dames gaan voor natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2025 10:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijne is net verstuurd. Om 10.10 Jouwe zal ook zo volgen denk ik.
Misschien is ie wel leverbaar, maar waren ze vergeten prijzen te updaten op Bol, dus niet meer leverbaar voor de oude prijsquote:Op woensdag 12 november 2025 09:40 schreef roos94 het volgende:
Ik heb zojuist van Zwoong bevestigd gekregen dat het Tuur kussen inderdaad gewoon mijn oude kussen is, met een ander hoesje erom heen. Wat een absoluut genot TOETERTJES.
Nog meer toetertjes HIJ IS VERZONDEN EN KOMT MORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht het daadwerkelijk mijn eigen oude kussen zijn dan ga ik gelijk een voorraad inslaan waar je eng van wordt![]()
Zie je wel.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijne is net verstuurd. Om 10.10 Jouwe zal ook zo volgen denk ik.
Oh wat heerlijkquote:Op woensdag 12 november 2025 09:40 schreef roos94 het volgende:
Ik heb zojuist van Zwoong bevestigd gekregen dat het Tuur kussen inderdaad gewoon mijn oude kussen is, met een ander hoesje erom heen. Wat een absoluut genot TOETERTJES.
Nog meer toetertjes HIJ IS VERZONDEN EN KOMT MORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht het daadwerkelijk mijn eigen oude kussen zijn dan ga ik gelijk een voorraad inslaan waar je eng van wordt![]()
Dan kunnen ze die weer afprijzen voor Black Fridayquote:Op woensdag 12 november 2025 09:38 schreef roos94 het volgende:
De 40x60 is nog wel beschikbaar, die was gister nog ¤69 en is nu opeens ¤99
Ja, maar hij stond er altijd op voor 75 euro ofzo. Dat was de normale prijs en het was nu 69 met korting. Dus dat is ineens wel een grote stijging.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:52 schreef maily het volgende:
[..]
Dan kunnen ze die weer afprijzen voor Black Friday![]()
![]()
Zal zijn aangemeld, komt de post aan einde van de dag alles ophalen, zal voor 19:00u wel verwerkt zijnquote:Op woensdag 12 november 2025 16:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Is jouw postnl al verwerkt? Bij mij staat postnl pakket is nog niet ontvangen of verwerkt
Correcte voorspelling is correctquote:Op woensdag 12 november 2025 10:26 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is ie wel leverbaar, maar waren ze vergeten prijzen te updaten op Bol, dus niet meer leverbaar voor de oude prijs
Helaas nietquote:Op woensdag 12 november 2025 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Zal zijn aangemeld, komt de post aan einde van de dag alles ophalen, zal voor 19:00u wel verwerkt zijn
Dochter is stevig ziek en slaapt op mij, dus denk dat ik m nog even dicht laat, wil er niet de eerste nacht braaksel opquote:Op woensdag 12 november 2025 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Lig je straks extra ontspannend op het kussen
Klinkt als een planquote:Op woensdag 12 november 2025 23:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dochter is stevig ziek en slaapt op mij, dus denk dat ik m nog even dicht laat, wil er niet de eerste nacht braaksel op
wat zitten ze te kutten zeg.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:32 schreef D. het volgende:
Nieuwe update; hij komt toch niet vandaag
quote:Op donderdag 13 november 2025 09:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
wat zitten ze te kutten zeg.
Wat staat er dan bij jou?
Mijn mooie lieve fijne oude kussen maar dan schoon en nieuw.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 17:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn mooie lieve fijne oude kussen maar dan schoon en nieuw.
Ze weten alleen niet op welke graden ik het tijk kan wassen.![]()
Het label van het hoesje zegt 30 graden. In het boekje wat bij het kussen zat, zegt 40 graden. En de artikelinfo van de website zegt 60 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan maar voor de zekerheid op 130 graden wassenquote:Op donderdag 13 november 2025 17:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn mooie lieve fijne oude kussen maar dan schoon en nieuw.
Ze weten alleen niet op welke graden ik het tijk kan wassen.![]()
Het label van het hoesje zegt 30 graden. In het boekje wat bij het kussen zat, zegt 40 graden. En de artikelinfo van de website zegt 60 graden
Elke week je tijk wassenquote:Op donderdag 13 november 2025 17:35 schreef roos94 het volgende:
OK, nog een probleem.
Het kan ook nooit soepel gaan
Het kussen is 60x60 maar geen enkel van mijn kussenslopen in huis past! Ze zijn allemaal te klein.![]()
Alle slopen die ik heb zijn 60x70, heb er zeven geprobeerd, van allemaal verschillende fabrikanten. Dus what the fuck?
Die van 60 bij 70 10cm afscheuren en je bent erquote:Op donderdag 13 november 2025 17:35 schreef roos94 het volgende:
OK, nog een probleem.
Het kan ook nooit soepel gaan
Het kussen is 60x60 maar geen enkel van mijn kussenslopen in huis past! Ze zijn allemaal te klein.![]()
Alle slopen die ik heb zijn 60x70, heb er zeven geprobeerd, van allemaal verschillende fabrikanten. Dus what the fuck?
Doe er meteen 4!!!quote:Op donderdag 13 november 2025 17:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee ik wil wel een sloop hebben
Moet ik weer een extra grote online bestellen
Ik weet wel een paar goede sloopbedrijvenquote:Op donderdag 13 november 2025 17:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee ik wil wel een sloop hebben
Moet ik weer een extra grote online bestellen
Ik ben geen crea beaquote:Op donderdag 13 november 2025 17:38 schreef maily het volgende:
[..]
Doe er meteen 4!!!
Of maak ze zelf.
En goed drogenquote:Op donderdag 13 november 2025 18:00 schreef roos94 het volgende:
Deze absolute bad boy saves the day!
[ afbeelding ]
Deze past.
Lag ongeopend nog in de verpakking ergens in de kast. Eerst ff wassen.
Joh, ik heb meestal donzen kussens, die hebben geen losse tijk en kunnen helemaal niet gewassen worden. Gebruik gewoon een molton onder je sloop en was die regelmatig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:49 schreef roos94 het volgende:
Heb tuur gesproken over dat tijk wassen. Het mag max 30 graden @:D. En ze gaan de site aanpassen.
Bijzonder dat niemand het is opgevallen en dat het zowel in de folder die je thuis krijgt én op de website fout staat.
Adverteren met "tijk mag op 60 graden" terwijl het 30 is, is nogal wat, vind ik. Op 30 gaan bacterien toch niet dood?
[ afbeelding ]
OKIquote:Op vrijdag 14 november 2025 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Joh, ik heb meestal donzen kussens, die hebben geen losse tijk en kunnen helemaal niet gewassen worden. Gebruik gewoon een molton onder je sloop en was die regelmatig.
Dat is een printermerk.quote:
Ken niemand die dat heeft en heb dat ook nooit gedaanquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:36 schreef Lienekien het volgende:
Kun je niet ergens een naaimachine lenen?
En anders misschien https://www.slaaptevreden.nl/kussenslopen-op-maat/quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ken niemand die dat heeft en heb dat ook nooit gedaan
Maar misschien is gewoon 2 kussenslopen eromheen ook voldoende
Toch jammer van zo’n nieuw kussen en dan kussenslopen die niet passen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ken niemand die dat heeft en heb dat ook nooit gedaan
Maar misschien is gewoon 2 kussenslopen eromheen ook voldoende
En hoe ligt het?quote:
Eerste indruk is goed, maar morgen weet ik meer/beterquote:
Slopen zijn net ietsje te groot. Kussen is 60x40, sloop is 70x50 geloof ikquote:Jouw kussenslopen passen wel denk ik, want de cocoon is 10 cm dik ipv 15
Uhuquote:Is jouw tijk ook geel/creme van kleur ipv wit?
Zou dagje laten luchten als ik jou was. Bij mij zat er een sterk geurtje aanquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:09 schreef D. het volgende:
Nou, dat was nog een heel avonTUUR![]()
Gisterochten al snel het bericht dat het niet gisteren maar vandaag zou komen.
Vanmorgen het bericht dat het vandaag keam, even laater dat het toch morgen zou worden, en toen weer dat ze onderweg waren n het vandaag zou worden.
Even later bericht dat het in ze het in de brievenbus gedaan hadden.
In de brievenbus lag dus een briefje dat het bij de buren lag.
[..]
Eerste indruk is goed, maar morgen weet ik meer/beter
[..]
Slopen zijn net ietsje te groot. Kussen is 60x40, sloop is 70x50 geloof ik
[..]
Uhu
Vond ik wel meevallen. Hoe zat het van jou verpakt?quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zou dagje laten luchten als ik jou was. Bij mij zat er een sterk geurtje aan
In een grote bruine doos en daarin in Tuur papierfolie gewikkeldquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:20 schreef D. het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen. Hoe zat het van jou verpakt?
De doos had ik gezien ja, maar idd, ook in papier hierquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
In een grote bruine doos en daarin in Tuur papierfolie gewikkeld
Had je hiervoor ook een latex kussen of niet?quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
De doos had ik gezien ja, maar idd, ook in papier hier
Ik heb er ooit eentje gekregen bij aankoop van een bed, maar dat was zo'n ergonomisch geval, en die vind ik niet fijnquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Had je hiervoor ook een latex kussen of niet?
quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje gekregen bij aankoop van een bed, maar dat was zo'n ergonomisch geval, en die vind ik niet fijn
Nu alleen de sloop. Mocht ik het kussen houden vernieuw ik al het beddengoed, incl. moltonquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:50 schreef roos94 het volgende:
[..]gebruik jij er ook een molton onder of alleen kussensloop?
@roos94 gratis kussenslopenquote:Op vrijdag 14 november 2025 23:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb voor mijn kussens (33 bij 50, ergonomische traagschuim kussend voor zij- en rugslapers) uiteindelijk gewone standaard slopen eromheen gedaan, en het overtollige gedeelte onder het kussen gevouwen.
Omdat er niks voor te vinden is, iig toendertijd.
Kost niks, werkt prima, en dat is voor mij goed genoeg
Immers, ik slaap erop, en als je slaapt merk je er toch niks van
Altijd binnen geweest, van oud vrouwtje geweest.quote:
Een kussensloop wat te groot is, is iets makkelijker op te lossen dan wanneer de sloop te klein is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb voor mijn kussens (33 bij 50, ergonomische traagschuim kussens voor zij- en rugslapers) uiteindelijk gewone standaard slopen eromheen gedaan, en het overtollige gedeelte onder het kussen gevouwen.
Omdat er niks voor te vinden is, iig toendertijd.
Kost niks, werkt prima, en dat is voor mij goed genoeg
Immers, ik slaap erop, en als je slaapt merk je er toch niks van
Altijd dat memory foam wat ze erin flikkeren deze dagen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:52 schreef Seven. het volgende:
Klubsporre can Ikea bevalt mij heel erg goed:
[ afbeelding ]
Is handig als je je huiswerk eronder legt. Hoef je niet meer te leren.quote:Op zaterdag 15 november 2025 04:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Altijd dat memory foam wat ze erin flikkeren deze dagen.
Is gewoon een groot blok, niet van die losse brokjes.quote:Op zaterdag 15 november 2025 04:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kussenmatige Intelligentiequote:Op zaterdag 15 november 2025 10:35 schreef maily het volgende:
[..]
Is handig als je je huiswerk eronder legt. Hoef je niet meer te leren.![]()
Ja die heb ik ook geprobeerd maar ik draai veel. Kun je elke keer wachten tot het zich vormt naar je kop. Wat een geniaal systeem.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is gewoon een groot blok, niet van die losse brokjes.
Dan is het voor jou niet het juiste kussen, lijkt mij.quote:Op maandag 17 november 2025 21:01 schreef D. het volgende:
Ik twijfel nog.
Ik slaap er heel goed/vast op, maar heb wat meer last van mijn nek/rug.
Jij hebt de cocoon toch? Heeft die nou zo'n gat in het midden?quote:Op maandag 17 november 2025 21:01 schreef D. het volgende:
Ik twijfel nog.
Ik slaap er heel goed/vast op, maar heb wat meer last van mijn nek/rug.
Er zit ook helemaal geen memory chip in ofzo, het is gewoon dom schuim.quote:Op zaterdag 15 november 2025 04:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon waanzinnig goeie kussens in je leven.quote:Op maandag 17 november 2025 21:18 schreef Masberum het volgende:
Is dit niet iets wat betreft puur luxe? Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn kussens, ook niet toen ik 9 jaar oud was ofzo. Is er echt zo'n verschil in comfortabiliteit? Of meer in geestelijke gesteldheid?
een 'ligkuil'quote:Op maandag 17 november 2025 21:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jij hebt de cocoon toch? Heeft die nou zo'n gat in het midden?
Sinds ik mijn nieuwe kussens heb, heb ik een fotografisch geheugenquote:Op maandag 17 november 2025 21:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Er zit ook helemaal geen memory chip in ofzo, het is gewoon dom schuim.
Wellicht niet, maar ik proef nog even doorquote:Op maandag 17 november 2025 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan is het voor jou niet het juiste kussen, lijkt mij.
Nou ja ze waren goedkoop, misschien waren ze alsnog goed, ik weet dat niet. Maar je reactie.. gaat niet echt in op mijn reactie.. denk je echt dat er heel veel verschil zit in kussens?quote:Op maandag 17 november 2025 21:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon waanzinnig goeie kussens in je leven.
Ja, enorm veel verschil.quote:Op maandag 17 november 2025 21:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ze waren goedkoop, misschien waren ze alsnog goed, ik weet dat niet. Maar je reactie.. gaat niet echt in op mijn reactie.. denk je echt dat er heel veel verschil zit in kussens?
Smakelijkquote:Op maandag 17 november 2025 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar ik proef nog even door
3 dagen later nog steeds niet beschikbaarquote:Op maandag 17 november 2025 12:31 schreef roos94 het volgende:
Tuur staat nu weer op niet leverbaar bij bol.com dus allicht straks een ander (mooi) prijsje?
Mijn man wil het kussen ook![]()
Half Nederland leest hier mee.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
3 dagen later nog steeds niet beschikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |