er worden van oude matrassen en kussens oa judomatten gemaakt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie netjes genoeg is, doneren, anders in de afvalcontainer.
Doneren aan het judomattenfabricagebedrijf dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:37 schreef maily het volgende:
[..]
er worden van oude matrassen en kussens oa judomatten gemaakt.
Kopietjes van die kussens liggen ook bij de action voor een fractie van de prijs.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat is cloudpillow, daar zit namelijk heel veel marketing achter waarmee die 2 gasten die ermee begonnen zijn al miljonair waren op hun 25ste. E-commerce rotzooi, alleen daarom zou ik het al niet willen. Verder staan er ook veel fake reviews op bol.
Draag je de moerbij een warm hart toe?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:40 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Moerbijzijde kussen van 170 ekkies
Mwa.. Ik raak regelmatig verstrikt in een web van intrigesquote:Op zondag 26 oktober 2025 11:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Draag je de moerbij een warm hart toe?
Gekocht omdat je geilt op Bobbie Eden.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:09 schreef Cockwhale het volgende:
Nu eentje van Zelesta en bevalt tot dusver goed.
Ik vertrouw ikea niet meerquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:46 schreef StateOfMind het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)-rugslaper-90444366/
[ afbeelding ]
Ik sluit mij hier bij aan. Ik heb groenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:22 schreef maily het volgende:
Ik heb een hoofdkussen van Silvana.
Dat vind ik fijn.
Maar dat is persoonlijk.
Ik heb ze een uurtje of 14 op tafel laten rusten. Het verschil in de 2 is echt enormquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:42 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze bij action en gekocht, ik dacht why not. Kan altijd proberen hoe het is met dat foam aan de binnenkant. 2 kussens voor 26 euro. Heeft best goede reviews..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |