Dat is cloudpillow, daar zit namelijk heel veel marketing achter waarmee die 2 gasten die ermee begonnen zijn al miljonair waren op hun 25ste. E-commerce rotzooi, alleen daarom zou ik het al niet willen. Verder staan er ook veel fake reviews op bol.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:09 schreef roos94 het volgende:
Op bol.com vind ik bijna alleen maar kussens die je zelf kan vullen(inhoud toevoegen of weghalen) dit lijkt mij persoonlijk niets maar is schijnbaar heel populair aangezien het moeilijk is om hier een kussen te vinden die dit niet heeft.
Simons?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:22 schreef maily het volgende:
Ik heb een hoofdkussen van Silvana.
Dat vind ik fijn.
Maar dat is persoonlijk.
Dat zijn die met zo'n smiley erop toch? En dat verschillende hardheiden/heden(?) verschillende kleuren smileys hebben?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:22 schreef maily het volgende:
Ik heb een hoofdkussen van Silvana.
Dat vind ik fijn.
Maar dat is persoonlijk.
Je mag je hoofd op mn borst leggen. Beste kussen dat er bestaatquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:09 schreef roos94 het volgende:
Huidig kussen is 5 jaar oud en aan vervanging toe.. hij is heel fijn maar wordt niet meer verkocht.
Op bol.com vind ik bijna alleen maar kussens die je zelf kan vullen(inhoud toevoegen of weghalen) dit lijkt mij persoonlijk niets maar is schijnbaar heel populair aangezien het moeilijk is om hier een kussen te vinden die dit niet heeft.
Iemand aanraders? Dr moet een sloop van 60x70 omheen. Prijs maakt niet zo uit
Ik heb er nu sinds een paar dagen eentjequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat is cloudpillow, daar zit namelijk heel veel marketing achter waarmee die 2 gasten die ermee begonnen zijn al miljonair waren op hun 25ste. E-commerce rotzooi, alleen daarom zou ik het al niet willen. Verder staan er ook veel fake reviews op bol.
De truc is dat veel meer mensen dit product kopen vanwege de 30 dagen proef.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er nu sinds een paar dagen eentje
Was op zoek naar een hoofdkussen en deze was 30 dagen proberen.
Ben nog niet overtuigd
Ik kan 100 borsten opnoemen waar ik liever tussen zou liggen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:39 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je mag je hoofd op mn borst leggen. Beste kussen dat er bestaat
Ik neem de moeite van het terugsturen welquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
De truc is dat veel meer mensen dit product kopen vanwege de 30 dagen proef.
En een heel groot deel zal het kussen gewoon houden, niet omdat het bijzonder goed is maar ook niet bijzonder matig. Het is gewoon een prima kussen voor de meeste mensen, alleen betaal je er veel meer voor dan dat het ding waard is. Idiote winstmarge van een zak gevuld met schuimblokjes.
Wat als je kind het gebruikt en die in bed plast... kan je hem dan houden? of hoe werkt datquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem de moeite van het terugsturen wel
Vanavond weer een paar handjes eruit en een nieuwe poging
Eerst laten drogen voor het terugsturenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat als je kind het gebruikt en die in bed plast... kan je hem dan houden? of hoe werkt dat
tuurlijk kan je hem dan houden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat als je kind het gebruikt en die in bed plast... kan je hem dan houden? of hoe werkt dat
dus gewoon een gratis kussen hackquote:
Altijd een beetje een vreemd concept gevonden, want wat doen ze dan in vredesnaam met die kussens/matrassen??? Lijkt me niet dat ze gebruikte stinkkussens opnieuw in de handel doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Eerst laten drogen voor het terugsturen
Als ie netjes genoeg is, doneren, anders in de afvalcontainer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Altijd een beetje een vreemd concept gevonden, want wat doen ze dan in vredesnaam met die kussens/matrassen??? Lijkt me niet dat ze gebruikte stinkkussens opnieuw in de handel doen.
Die gooien ze direct weg natuurlijk, productiekosten liggen op nog geen 5 euro. Terwijl ze verkocht worden voor 60 ofzo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Altijd een beetje een vreemd concept gevonden, want wat doen ze dan in vredesnaam met die kussens/matrassen??? Lijkt me niet dat ze gebruikte stinkkussens opnieuw in de handel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |