Zal denk ik wel even duren voor ie binnenkomt. Bij mij iig is hij op bol.com nu nog steeds annuleerbaar dus ze hebben het nog niet verwerkt, en morgen is officiele feestdag in Belgie, dan zijn ze vast dicht. Dus ik vermoed woensdag of donderdag op de post (?) En dan 2 werkdagen vanuit Belgie.quote:Op maandag 10 november 2025 12:25 schreef D. het volgende:
Mijne is overigens 120 nachten proefslapen
Wat een ongelooflijk fijn stofje is dit. Heb er net nog één gehaald in de grijs zwarte variantquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb deze ook maar dr bij gekocht zit nu in de was
Vanavond testen![]()
[ afbeelding ]
Weet je wat absoluut hilarisch is?quote:Op donderdag 6 november 2025 09:47 schreef roos94 het volgende:
Ik ben naar Goes gegaan en hier verkopen ze het kussen wel maar het is op en ze weten niet wanneer het komt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dik getrolled door ACTION![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat 4 seizoenen dekbed van hun is ook erg fijnquote:Op maandag 10 november 2025 15:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk fijn stofje is dit. Heb er net nog één gehaald in de grijs zwarte variant
Ik kom te vaak bij action
Ja heb ik ook!quote:Op maandag 10 november 2025 15:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat 4 seizoenen dekbed van hun is ook erg fijn
Die bestaat uit 2 delen die je aan alkmaar kunt knopen.
Ik zei het tochquote:
Alkmaar is mij te ver wegquote:Op maandag 10 november 2025 15:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat 4 seizoenen dekbed van hun is ook erg fijn
Die bestaat uit 2 delen die je aan alkmaar kunt knopen.
Mij ook, 2 uur rijden, 159km.quote:
Jij begon over Alkmaar hequote:Op dinsdag 11 november 2025 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mij ook, 2 uur rijden, 159km.
Maar de Action (daar ging het om, hun dekbed) zit overal en nergens.
Waar dan 😱quote:
Het magazijn is dicht vandaag. Heb t gevraagd aan Tuur. Ik vermoed dat het pas vrijdag komt en dan ben ik er niet dus dat is mooi kut.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:36 schreef D. het volgende:
Nog geen verzendbevestiging, dus of ze ‘tussen 11 en 13 november’ gaan halen…
Regilio 😱quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het magazijn is dicht vandaag. Heb t gevraagd aan Tuur. Ik vermoed dat het pas vrijdag komt en dan ben ik er niet dus dat is mooi kut.
Maar die sTuurt het toch niet?quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het magazijn is dicht vandaag. Heb t gevraagd aan Tuur. Ik vermoed dat het pas vrijdag komt en dan ben ik er niet dus dat is mooi kut.
Ja, maar het hoort bij elkaarquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
Maar die sTuurt het toch niet?
Belgian Sleep Supplies is de verkoper
Ahhhh, zo diep was ik niet in de materie gedoken. Nouja, dan misschien toch maar vast mijn Cloudpillo retourneren voordat dat te laat isquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, maar het hoort bij elkaarBelgian sleep supplies is van Revor, en revor is weer verbonden aan Tuur.
Zij maakten ook mijn oude kussen (aka beste kussen in the universe), die was van Zwoong, en dat is weer een product van Revor, dus ik heb goede hoop.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ahhhh, zo diep was ik niet in de materie gedoken. Nouja, dan misschien toch maar vast mijn Cloudpillo retourneren voordat dat te laat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |