Sla JYSK dan ook maar over, zelfde concept. Symph zweert bij z’n Wellpur kussen van daar, ik vind het een blok beton.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:24 schreef roos94 het volgende:
Net bij Leen Bakker gaan kijken. Wat een troep kussens verkopen ze daar. Man man man. 6 kussens met allemaal dezelfde ellendige vulling maar een ander prijsje erop
Goed ideequote:Op zaterdag 1 november 2025 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Sla JYSK dan ook maar over, zelfde concept. Symph zweert bij z’n Wellpur kussen van daar, ik vind het een blok beton.
Misschien toch maar naar een echte beddenzaak en je oude kussen meenemen om goed te laten zien wat je zoekt.
Ik heb ze er ook vandaan maar ik ben tevreden. Misschien een miskoop?quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb deze
Echt pure troep
https://www.ikea.com/nl/nl/p/skogsfraken-kussen-hoog-60460536/
Misschien ben ik gewoon te verwend met jarenlang een waanzinnig kussen en kan ik nu niets meer waarderenquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb ze er ook vandaan maar ik ben tevreden. Misschien een miskoop?
Wat voor één had je?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon te verwend met jarenlang een waanzinnig kussen en kan ik nu niets meer waarderen
Het is niet failliet, maar ze zijn gestopt met kussens. Ze doen enkel nog matrassen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wat was het speciale? En is dat merk failliet?
Je zou zeggen dat dat te krijgen moet zijn, ergens. In beddenspeciaalzaken, misschien in Duitsland.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is niet failliet, maar ze zijn gestopt met kussens. Ze doen enkel nog matrassen.
Het is natuurlatex schuimrubber vulling ofzo, dat vind je bijna nergens.
Het is ook te krijgen. Voor ¤170 per kussen zonder proefslapen of retourneermogelijkheid.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dat te krijgen moet zijn, ergens. In beddenspeciaalzaken, misschien in Duitsland.
Hoeveel kostte die oude?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is ook te krijgen. Voor ¤170 per kussen zonder proefslapen of retourneermogelijkheid.
Je weet ook waar je de resetknop kunt vinden he?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:24 schreef roos94 het volgende:
Nou ik heb iets ontdekt hoor..
Dit ding van de action
https://www.action.com/nl(...)ssen-met-memoryfoam/
heeft gewoon bijna precies dezelfde vulling als mijn oude kussen , een soort latex/ schuimrubber geval![]()
en dat memory foam is heel licht, bijna niet merkbaar.
Ik ben helemaal blij
Heb deze ook maar dr bij gekocht zit nu in de wasquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:25 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet ook waar je de resetknop kunt vinden he?
Goed centrifugeren he!quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb deze ook maar dr bij gekocht zit nu in de was
Vanavond testen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het ligt fijn, heerlijk zacht katoen
Ik heb heerlijk geslapen op mijn kussenquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:24 schreef roos94 het volgende:
Nou ik heb iets ontdekt hoor..
Dit ding van de action
https://www.action.com/nl(...)ssen-met-memoryfoam/
heeft gewoon bijna precies dezelfde vulling als mijn oude kussen , een soort latex/ schuimrubber geval![]()
en dat memory foam is heel licht, bijna niet merkbaar.
Ik ben helemaal blij
Kun je kleiner maken. Of n stukje omvouwen.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen op mijn kussen![]()
![]()
![]()
Alleen het formaat is jammer, al mijn kussenslopen zijn te groot.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |