Tenzij je een giraf bentquote:Op woensdag 5 november 2025 07:50 schreef vosss het volgende:
Als je al 3 weken rechtop moet slapen is elk kussen ronduit kut.
Oh wat fijn dat je een prettig kussen hebt gevondenquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:24 schreef roos94 het volgende:
Nou ik heb iets ontdekt hoor..
Dit ding van de action
https://www.action.com/nl(...)ssen-met-memoryfoam/
heeft gewoon bijna precies dezelfde vulling als mijn oude kussen , een soort latex/ schuimrubber geval![]()
en dat memory foam is heel licht, bijna niet merkbaar.
Ik ben helemaal blij
Het is jammer dat ze bij de action wel dit formaat kussens hebben maar dan geen kussenslopen in deze maatquote:Op woensdag 5 november 2025 07:21 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je kleiner maken. Of n stukje omvouwen.
Dit!quote:Op woensdag 5 november 2025 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh wat fijn dat je een prettig kussen hebt gevonden
Dat wordt je volgende uitdagingquote:Op woensdag 5 november 2025 10:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze bij de action wel dit formaat kussens hebben maar dan geen kussenslopen in deze maat
Wat is 8o? Google geeft me nietsquote:Op woensdag 5 november 2025 13:36 schreef yvonne het volgende:
Rijdt naar Duitsland koop een kussen van 8o bij 80 koop de slopen los bij de Action en je wilt echt nooit meer anders
Ik heb een kút klote toetsenbord en dilaat me rare dingen doenequote:
Altijd dubbel kopen, tip van Oma FOK!quote:Op woensdag 5 november 2025 13:43 schreef roos94 het volgende:
Ik ging weer naar de action want ik dacht, nu heb ik een goed kussen gevonden, zou dom zijn om maar 1 exemplaar te hebben, ivm de toekomst. En nu ligt ie er niet meer in het schap![]()
![]()
![]()
Kom net terug uit de stad waar ik een PS5 Pro gekocht hebquote:Op woensdag 5 november 2025 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Altijd dubbel kopen, tip van Oma FOK!
Inwikkelen in wit linnenquote:
Ja je weet maar nooitquote:Op woensdag 5 november 2025 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kom net terug uit de stad waar ik een PS5 Pro gekocht heb
*gaat weer terug voor een tweede 😱
Nee dikke pech je mag ze niet eens uit huis trappen totdat ze 18 zijn. En dan ben je ook nog financieel verantwoordelijk voor hun levensonderhoud en studie tot ze 21 zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat als je kind het gebruikt en die in bed plast... kan je hem dan houden? of hoe werkt dat
Alle waar naar zijn geld. Ik zou - als je het kan betalen - altijd voor kwaliteit gaan. Ik heb een Tempur hoofdkussen van ¤150 en dat bevalt zeer goed. Geen nekpijn meer 's ochtends bij het wakker worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
M-line pillow you, maar die zijn wel achterlijk duur.
De Action heeft verrassend fijne hoofdkussens
Hoeveel geld van dat kussen komt door merknaam Tempur denk je?quote:Op donderdag 6 november 2025 09:49 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
Alle waar naar zijn geld. Ik zou - als je het kan betalen - altijd voor kwaliteit gaan. Ik heb een Tempur hoofdkussen van ¤150 en dat bevalt zeer goed. Geen nekpijn meer 's ochtends bij het wakker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |