OKIquote:Op vrijdag 14 november 2025 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Joh, ik heb meestal donzen kussens, die hebben geen losse tijk en kunnen helemaal niet gewassen worden. Gebruik gewoon een molton onder je sloop en was die regelmatig.
Dat is een printermerk.quote:
Ken niemand die dat heeft en heb dat ook nooit gedaanquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:36 schreef Lienekien het volgende:
Kun je niet ergens een naaimachine lenen?
En anders misschien https://www.slaaptevreden.nl/kussenslopen-op-maat/quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ken niemand die dat heeft en heb dat ook nooit gedaan
Maar misschien is gewoon 2 kussenslopen eromheen ook voldoende
Toch jammer van zo’n nieuw kussen en dan kussenslopen die niet passen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ken niemand die dat heeft en heb dat ook nooit gedaan
Maar misschien is gewoon 2 kussenslopen eromheen ook voldoende
En hoe ligt het?quote:
Eerste indruk is goed, maar morgen weet ik meer/beterquote:
Slopen zijn net ietsje te groot. Kussen is 60x40, sloop is 70x50 geloof ikquote:Jouw kussenslopen passen wel denk ik, want de cocoon is 10 cm dik ipv 15
Uhuquote:Is jouw tijk ook geel/creme van kleur ipv wit?
Zou dagje laten luchten als ik jou was. Bij mij zat er een sterk geurtje aanquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:09 schreef D. het volgende:
Nou, dat was nog een heel avonTUUR![]()
Gisterochten al snel het bericht dat het niet gisteren maar vandaag zou komen.
Vanmorgen het bericht dat het vandaag keam, even laater dat het toch morgen zou worden, en toen weer dat ze onderweg waren n het vandaag zou worden.
Even later bericht dat het in ze het in de brievenbus gedaan hadden.
In de brievenbus lag dus een briefje dat het bij de buren lag.
[..]
Eerste indruk is goed, maar morgen weet ik meer/beter
[..]
Slopen zijn net ietsje te groot. Kussen is 60x40, sloop is 70x50 geloof ik
[..]
Uhu
Vond ik wel meevallen. Hoe zat het van jou verpakt?quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zou dagje laten luchten als ik jou was. Bij mij zat er een sterk geurtje aan
In een grote bruine doos en daarin in Tuur papierfolie gewikkeldquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:20 schreef D. het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen. Hoe zat het van jou verpakt?
De doos had ik gezien ja, maar idd, ook in papier hierquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
In een grote bruine doos en daarin in Tuur papierfolie gewikkeld
Had je hiervoor ook een latex kussen of niet?quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
De doos had ik gezien ja, maar idd, ook in papier hier
Ik heb er ooit eentje gekregen bij aankoop van een bed, maar dat was zo'n ergonomisch geval, en die vind ik niet fijnquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Had je hiervoor ook een latex kussen of niet?
quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje gekregen bij aankoop van een bed, maar dat was zo'n ergonomisch geval, en die vind ik niet fijn
Nu alleen de sloop. Mocht ik het kussen houden vernieuw ik al het beddengoed, incl. moltonquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:50 schreef roos94 het volgende:
[..]gebruik jij er ook een molton onder of alleen kussensloop?
@roos94 gratis kussenslopenquote:Op vrijdag 14 november 2025 23:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb voor mijn kussens (33 bij 50, ergonomische traagschuim kussend voor zij- en rugslapers) uiteindelijk gewone standaard slopen eromheen gedaan, en het overtollige gedeelte onder het kussen gevouwen.
Omdat er niks voor te vinden is, iig toendertijd.
Kost niks, werkt prima, en dat is voor mij goed genoeg
Immers, ik slaap erop, en als je slaapt merk je er toch niks van
Altijd binnen geweest, van oud vrouwtje geweest.quote:
Een kussensloop wat te groot is, is iets makkelijker op te lossen dan wanneer de sloop te klein is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb voor mijn kussens (33 bij 50, ergonomische traagschuim kussens voor zij- en rugslapers) uiteindelijk gewone standaard slopen eromheen gedaan, en het overtollige gedeelte onder het kussen gevouwen.
Omdat er niks voor te vinden is, iig toendertijd.
Kost niks, werkt prima, en dat is voor mij goed genoeg
Immers, ik slaap erop, en als je slaapt merk je er toch niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |