Dochter is stevig ziek en slaapt op mij, dus denk dat ik m nog even dicht laat, wil er niet de eerste nacht braaksel opquote:Op woensdag 12 november 2025 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Lig je straks extra ontspannend op het kussen
Klinkt als een planquote:Op woensdag 12 november 2025 23:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dochter is stevig ziek en slaapt op mij, dus denk dat ik m nog even dicht laat, wil er niet de eerste nacht braaksel op
wat zitten ze te kutten zeg.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:32 schreef D. het volgende:
Nieuwe update; hij komt toch niet vandaag
quote:Op donderdag 13 november 2025 09:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
wat zitten ze te kutten zeg.
Wat staat er dan bij jou?
Mijn mooie lieve fijne oude kussen maar dan schoon en nieuw.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 17:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn mooie lieve fijne oude kussen maar dan schoon en nieuw.
Ze weten alleen niet op welke graden ik het tijk kan wassen.![]()
Het label van het hoesje zegt 30 graden. In het boekje wat bij het kussen zat, zegt 40 graden. En de artikelinfo van de website zegt 60 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan maar voor de zekerheid op 130 graden wassenquote:Op donderdag 13 november 2025 17:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn mooie lieve fijne oude kussen maar dan schoon en nieuw.
Ze weten alleen niet op welke graden ik het tijk kan wassen.![]()
Het label van het hoesje zegt 30 graden. In het boekje wat bij het kussen zat, zegt 40 graden. En de artikelinfo van de website zegt 60 graden
Elke week je tijk wassenquote:Op donderdag 13 november 2025 17:35 schreef roos94 het volgende:
OK, nog een probleem.
Het kan ook nooit soepel gaan
Het kussen is 60x60 maar geen enkel van mijn kussenslopen in huis past! Ze zijn allemaal te klein.![]()
Alle slopen die ik heb zijn 60x70, heb er zeven geprobeerd, van allemaal verschillende fabrikanten. Dus what the fuck?
Die van 60 bij 70 10cm afscheuren en je bent erquote:Op donderdag 13 november 2025 17:35 schreef roos94 het volgende:
OK, nog een probleem.
Het kan ook nooit soepel gaan
Het kussen is 60x60 maar geen enkel van mijn kussenslopen in huis past! Ze zijn allemaal te klein.![]()
Alle slopen die ik heb zijn 60x70, heb er zeven geprobeerd, van allemaal verschillende fabrikanten. Dus what the fuck?
Doe er meteen 4!!!quote:Op donderdag 13 november 2025 17:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee ik wil wel een sloop hebben
Moet ik weer een extra grote online bestellen
Ik weet wel een paar goede sloopbedrijvenquote:Op donderdag 13 november 2025 17:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee ik wil wel een sloop hebben
Moet ik weer een extra grote online bestellen
Ik ben geen crea beaquote:Op donderdag 13 november 2025 17:38 schreef maily het volgende:
[..]
Doe er meteen 4!!!
Of maak ze zelf.
En goed drogenquote:Op donderdag 13 november 2025 18:00 schreef roos94 het volgende:
Deze absolute bad boy saves the day!
[ afbeelding ]
Deze past.
Lag ongeopend nog in de verpakking ergens in de kast. Eerst ff wassen.
Joh, ik heb meestal donzen kussens, die hebben geen losse tijk en kunnen helemaal niet gewassen worden. Gebruik gewoon een molton onder je sloop en was die regelmatig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:49 schreef roos94 het volgende:
Heb tuur gesproken over dat tijk wassen. Het mag max 30 graden @:D. En ze gaan de site aanpassen.
Bijzonder dat niemand het is opgevallen en dat het zowel in de folder die je thuis krijgt én op de website fout staat.
Adverteren met "tijk mag op 60 graden" terwijl het 30 is, is nogal wat, vind ik. Op 30 gaan bacterien toch niet dood?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |