Misschien had je (een van) de laatste.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:10 schreef roos94 het volgende:
WTF, het kussen staat nu op bol.com op "niet leverbaar"
@:D. jouw kussen staat ook op niet leverbaar.
WTFquote:Op woensdag 12 november 2025 09:10 schreef roos94 het volgende:
WTF, het kussen staat nu op bol.com op "niet leverbaar"
@:D. jouw kussen staat ook op niet leverbaar.
Maar hij is nog niet aangenomen/verwerkt of wat dan ook door het systeem.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien had je (een van) de laatste.
Toch wel een bevestiging van je bestelling?quote:Op woensdag 12 november 2025 09:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar hij is nog niet aangenomen/verwerkt of wat dan ook door het systeem.
Ja, maar ik kan hem nog steeds annuleren. En bij bol.com betekent dat dat het bedrijf er nog niets mee heeft gedaan. Maar we zullen het afwachten.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch wel een bevestiging van je bestelling?
Er is nog een ander Tuur kussen wel leverbaar, maar waarschijnlijk ook niet meer zodra je die wilt bestellen.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan hem nog steeds annuleren. En bij bol.com betekent dat dat het bedrijf er nog niets mee heeft gedaan. Maar we zullen het afwachten.
Heb je het geannuleerd?quote:Op woensdag 12 november 2025 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Er is nog een ander Tuur kussen wel leverbaar, maar waarschijnlijk ook niet meer zodra je die wilt bestellen.
Maar die is voor rugslapers, dus ik zoek wel verder
Mijne is net verstuurd. Om 10.10 Jouwe zal ook zo volgen denk ik.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar ik verwacht ‘m niet meer, dus zoek verder
Ik had eerder besteld, maar dames gaan voor natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2025 10:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijne is net verstuurd. Om 10.10 Jouwe zal ook zo volgen denk ik.
Misschien is ie wel leverbaar, maar waren ze vergeten prijzen te updaten op Bol, dus niet meer leverbaar voor de oude prijsquote:Op woensdag 12 november 2025 09:40 schreef roos94 het volgende:
Ik heb zojuist van Zwoong bevestigd gekregen dat het Tuur kussen inderdaad gewoon mijn oude kussen is, met een ander hoesje erom heen. Wat een absoluut genot TOETERTJES.
Nog meer toetertjes HIJ IS VERZONDEN EN KOMT MORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht het daadwerkelijk mijn eigen oude kussen zijn dan ga ik gelijk een voorraad inslaan waar je eng van wordt![]()
Zie je wel.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijne is net verstuurd. Om 10.10 Jouwe zal ook zo volgen denk ik.
Oh wat heerlijkquote:Op woensdag 12 november 2025 09:40 schreef roos94 het volgende:
Ik heb zojuist van Zwoong bevestigd gekregen dat het Tuur kussen inderdaad gewoon mijn oude kussen is, met een ander hoesje erom heen. Wat een absoluut genot TOETERTJES.
Nog meer toetertjes HIJ IS VERZONDEN EN KOMT MORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht het daadwerkelijk mijn eigen oude kussen zijn dan ga ik gelijk een voorraad inslaan waar je eng van wordt![]()
Dan kunnen ze die weer afprijzen voor Black Fridayquote:Op woensdag 12 november 2025 09:38 schreef roos94 het volgende:
De 40x60 is nog wel beschikbaar, die was gister nog ¤69 en is nu opeens ¤99
Ja, maar hij stond er altijd op voor 75 euro ofzo. Dat was de normale prijs en het was nu 69 met korting. Dus dat is ineens wel een grote stijging.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:52 schreef maily het volgende:
[..]
Dan kunnen ze die weer afprijzen voor Black Friday![]()
![]()
Zal zijn aangemeld, komt de post aan einde van de dag alles ophalen, zal voor 19:00u wel verwerkt zijnquote:Op woensdag 12 november 2025 16:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Is jouw postnl al verwerkt? Bij mij staat postnl pakket is nog niet ontvangen of verwerkt
Correcte voorspelling is correctquote:Op woensdag 12 november 2025 10:26 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is ie wel leverbaar, maar waren ze vergeten prijzen te updaten op Bol, dus niet meer leverbaar voor de oude prijs
Helaas nietquote:Op woensdag 12 november 2025 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Zal zijn aangemeld, komt de post aan einde van de dag alles ophalen, zal voor 19:00u wel verwerkt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |