Kun je een mooie review van makenquote:Op maandag 27 oktober 2025 07:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb ze een uurtje of 14 op tafel laten rusten. Het verschil in de 2 is echt enormeentje is hoog en hard terwijl de ander laag en zacht is. Maar het zijn identieke artikelen, zelfde barcode etc. Bijzonder.
Die heb ik ook, maar dan van de Ikea.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:44 schreef oppiedoppie het volgende:
Toen ik ene nieuw kussen kocht, ik doe dit best vaker als 1 keer per 5 jaar trouwens, heb ik er eentje bijgekocht van schuim, zon gek ding met een vorm die je nek ondersteund, was maar 8 euro dus ik was gewoon benieuwd.
Nu slaapt dat ding voor mij gekgenoeg erg fijn, beter als een normaal gevulde, maar de maat is 30 bij 50 dus geen enkele van mijn slopen past erom en baal ik best van. Dus weer een andere kussen geprobeerd maar verduld, dat gekke ding slaapt voor mij beter. En nu hebben ze ook geen goede hoezen ervoor op de juiste maat bij de Hema ofzo te koop dus heb ik die online besteld maar ik wil geen andere meer. Probeer gewoon es, ik besloot het een maand te proberen maar was gelijk om.
Het ligt echt vreselijkquote:
Net gekocht.quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:57 schreef Fushia2 het volgende:
De hotelkussens van de Action gebruik ik al jaren.
Heb paar dagen net een nieuwe gekocht.
Kost 12 euro en ik vind hem heerlijk.
en?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:38 schreef ToT het volgende:
Ik zag net een Cloudpillo-kloon bij Die Grenze liggen voor ¤12,99.
Meteen maar ff gekocht!
Meer dan de helft van de vulling er uit gehaald, vervolgens lekker proppen tot het de juiste vorm had en het ligt prima!quote:
Jezus wat een tering ding.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Net gekocht.
Als je me trollt weet ik jou te vinden
Voer voor de muizen zo te zien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:47 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn oude kussen zit dit spul aan de binnenkant. Weet iemand wat dit is?
Dat lijkt me latexquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:47 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn oude kussen zit dit spul aan de binnenkant. Weet iemand wat dit is?
Yupquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik moet dus een latex kussen hebben.
Ik heb wat vulling eruit gehaald ga het vannacht weer proberenquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:42 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze bij action en gekocht, ik dacht why not. Kan altijd proberen hoe het is met dat foam aan de binnenkant. 2 kussens voor 26 euro. Heeft best goede reviews..
Ik vind 70 euro ook wat veel geld voor een wilde gokquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:43 schreef roos94 het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www
Denk dat ik deze moet hebben
Word wel duur gokje
Achterlijke bol.com linkjes werken niet.![]()
Tuur gokjequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:43 schreef roos94 het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www
Denk dat ik deze moet hebben
Word wel duur gokje
Achterlijke bol.com linkjes werken niet.![]()
Dit ding ligt helemaal kut.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:36 schreef roos94 het volgende:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/skogsfraken-kussen-hoog-60460536/
Had deze nog ongebruikt liggen in de kast.
Maar eens testen dan
Was die van mij maar als een blok beton!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:16 schreef roos94 het volgende:
Ik had dus 2 van die zelfde traagschuim action kussens. Heb op beide een nacht geslapen. Eentje is echt een blok beton niet normaal zo hard. Heb er vannacht op gelegen en er schuim uitgehaald maar het blijft steen. Het andere kussen is een stuk zachter (ondanks dat het zogenaamd precies hetzelfde kussen is) dus die probeer ik nu weer te gebruiken, paar nachtjes aankijken. Hij ligt best OK aan 1 kant dan. Je hebt een blauwe kant en een witte kant. Die blauwe kant ligt niet fijn.
Dat is misschien wel de bedoeling voor in de zomer? Een koel kussenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:27 schreef ToT het volgende:
Die blauwe kant voelt echt fakking koud aan trouwens met deze temperaturen.
Navulling van zo'n kussen is een tientje, en aangezien het feitelijk een afvalproduct is zal het ook vast wel goedkoper te vinden zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:39 schreef Alarmonoff het volgende:
Boekweitkusssn had ik vroeger en dat was wel ideaal. Je kunt ze blijkbaar zelf maken (diy buckwheat pillow) en aliexpress verkoopt ze ook zo te zien.
Uiteraard, maar voor nu is het dus wel te fris.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:40 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is misschien wel de bedoeling voor in de zomer? Een koel kussen
Omdraaien danquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteraard, maar voor nu is het dus wel te fris.
Je moet alleen een kussensloop hebben dat heel goed afsluitbaar is, anders komen die dopjes (of het gruis) eruit. De vulling is heel goedkoop te krijgen maar vaak alleen in grote hoeveelheden. Dus dan is het niet meer zo interessant, ik doe zelf jaren met 1 vulling.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Navulling van zo'n kussen is een tientje, en aangezien het feitelijk een afvalproduct is zal het ook vast wel goedkoper te vinden zijn.
Moet zo'n lullig kussensloopje dan echt 3 tientjes kosten?
Ik doe er ook heel lang mee, maar na een jaartje of 10 met 1 kussen merk ik dat ik pukkeltjes op mijn achterhoofd krijg; alsof er kleine insectjes in het kussen zitten of zo. (Paar keer al meegemaakt.)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:42 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je moet alleen een kussensloop hebben dat heel goed afsluitbaar is, anders komen die dopjes (of het gruis) eruit. De vulling is heel goedkoop te krijgen maar vaak alleen in grote hoeveelheden. Dus dan is het niet meer zo interessant, ik doe zelf jaren met 1 vulling.
En voor de lezers een boek kussen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de stoners is er ipv een boekweit kussen een boekwiet kussen
Wel hard kussenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
En voor de lezers een boek kussen.
Oei 10 jaar vind ik ook wel lang hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe er ook heel lang mee, maar na een jaartje of 10 met 1 kussen merk ik dat ik pukkeltjes op mijn achterhoofd krijg; alsof er kleine insectjes in het kussen zitten of zo. (Paar keer al meegemaakt.)
Een lading ethanol over het kussen heen gieten lost het probleem wel op, maar het idee vind ik niet zo fris; dan maar een nieuwe kussen.
Na de ethanol een vlammetje erbij houden voor de beste desinfectiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe er ook heel lang mee, maar na een jaartje of 10 met 1 kussen merk ik dat ik pukkeltjes op mijn achterhoofd krijg; alsof er kleine insectjes in het kussen zitten of zo. (Paar keer al meegemaakt.)
Een lading ethanol over het kussen heen gieten lost het probleem wel op, maar het idee vind ik niet zo fris; dan maar een nieuwe kussen.
Wel geinig als je ze uitwast; dan zwellen die boekweitdoppen helemaal op!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:48 schreef Farenji het volgende:
[..]
Oei 10 jaar vind ik ook wel lang hoor.
Je wast die dopjes uit?! Dat lijkt me niet goed voor die dingen, dan gaan ze toch ook enorm schimmelen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel geinig als je ze uitwast; dan zwellen die boekweitdoppen helemaal op!Duurt een paar dagen voor het weer helemaal droog is!
's Zomers, en dan goed buiten laten drogen. (Of toen ik nog een droger had; daar 2x in laten draaien.)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:26 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je wast die dopjes uit?! Dat lijkt me niet goed voor die dingen, dan gaan ze toch ook enorm schimmelen?
Die sloop kun je gewoon in de wasmachine gooien op 60 graden, dan doe ik die dopjes even in een vuilniszak.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
's Zomers, en dan goed buiten laten drogen. (Of toen ik nog een droger had; daar 2x in laten draaien.)
Maar een nieuwe vulling en sloop is sowieso beter.
Nou, ik heb het echt geprobeerd. Maar ik geef het op. Geen memory foam voor mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:16 schreef roos94 het volgende:
Ik had dus 2 van die zelfde traagschuim action kussens. Heb op beide een nacht geslapen. Eentje is echt een blok beton niet normaal zo hard. Heb er vannacht op gelegen en er schuim uitgehaald maar het blijft steen. Het andere kussen is een stuk zachter (ondanks dat het zogenaamd precies hetzelfde kussen is) dus die probeer ik nu weer te gebruiken, paar nachtjes aankijken. Hij ligt best OK aan 1 kant dan. Je hebt een blauwe kant en een witte kant. Die blauwe kant ligt niet fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |