Kun je een mooie review van makenquote:Op maandag 27 oktober 2025 07:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb ze een uurtje of 14 op tafel laten rusten. Het verschil in de 2 is echt enormeentje is hoog en hard terwijl de ander laag en zacht is. Maar het zijn identieke artikelen, zelfde barcode etc. Bijzonder.
Die heb ik ook, maar dan van de Ikea.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:44 schreef oppiedoppie het volgende:
Toen ik ene nieuw kussen kocht, ik doe dit best vaker als 1 keer per 5 jaar trouwens, heb ik er eentje bijgekocht van schuim, zon gek ding met een vorm die je nek ondersteund, was maar 8 euro dus ik was gewoon benieuwd.
Nu slaapt dat ding voor mij gekgenoeg erg fijn, beter als een normaal gevulde, maar de maat is 30 bij 50 dus geen enkele van mijn slopen past erom en baal ik best van. Dus weer een andere kussen geprobeerd maar verduld, dat gekke ding slaapt voor mij beter. En nu hebben ze ook geen goede hoezen ervoor op de juiste maat bij de Hema ofzo te koop dus heb ik die online besteld maar ik wil geen andere meer. Probeer gewoon es, ik besloot het een maand te proberen maar was gelijk om.
Het ligt echt vreselijkquote:
Net gekocht.quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:57 schreef Fushia2 het volgende:
De hotelkussens van de Action gebruik ik al jaren.
Heb paar dagen net een nieuwe gekocht.
Kost 12 euro en ik vind hem heerlijk.
en?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:38 schreef ToT het volgende:
Ik zag net een Cloudpillo-kloon bij Die Grenze liggen voor ¤12,99.
Meteen maar ff gekocht!
Meer dan de helft van de vulling er uit gehaald, vervolgens lekker proppen tot het de juiste vorm had en het ligt prima!quote:
Jezus wat een tering ding.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Net gekocht.
Als je me trollt weet ik jou te vinden
Voer voor de muizen zo te zien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:47 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn oude kussen zit dit spul aan de binnenkant. Weet iemand wat dit is?
Dat lijkt me latexquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:47 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn oude kussen zit dit spul aan de binnenkant. Weet iemand wat dit is?
Yupquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik moet dus een latex kussen hebben.
Ik heb wat vulling eruit gehaald ga het vannacht weer proberenquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:42 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze bij action en gekocht, ik dacht why not. Kan altijd proberen hoe het is met dat foam aan de binnenkant. 2 kussens voor 26 euro. Heeft best goede reviews..
Ik vind 70 euro ook wat veel geld voor een wilde gokquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:43 schreef roos94 het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www
Denk dat ik deze moet hebben
Word wel duur gokje
Achterlijke bol.com linkjes werken niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |