Altijd dat memory foam wat ze erin flikkeren deze dagen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:52 schreef Seven. het volgende:
Klubsporre can Ikea bevalt mij heel erg goed:
[ afbeelding ]
Is handig als je je huiswerk eronder legt. Hoef je niet meer te leren.quote:Op zaterdag 15 november 2025 04:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Altijd dat memory foam wat ze erin flikkeren deze dagen.
Is gewoon een groot blok, niet van die losse brokjes.quote:Op zaterdag 15 november 2025 04:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kussenmatige Intelligentiequote:Op zaterdag 15 november 2025 10:35 schreef maily het volgende:
[..]
Is handig als je je huiswerk eronder legt. Hoef je niet meer te leren.![]()
Ja die heb ik ook geprobeerd maar ik draai veel. Kun je elke keer wachten tot het zich vormt naar je kop. Wat een geniaal systeem.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is gewoon een groot blok, niet van die losse brokjes.
Dan is het voor jou niet het juiste kussen, lijkt mij.quote:Op maandag 17 november 2025 21:01 schreef D. het volgende:
Ik twijfel nog.
Ik slaap er heel goed/vast op, maar heb wat meer last van mijn nek/rug.
Jij hebt de cocoon toch? Heeft die nou zo'n gat in het midden?quote:Op maandag 17 november 2025 21:01 schreef D. het volgende:
Ik twijfel nog.
Ik slaap er heel goed/vast op, maar heb wat meer last van mijn nek/rug.
Er zit ook helemaal geen memory chip in ofzo, het is gewoon dom schuim.quote:Op zaterdag 15 november 2025 04:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon waanzinnig goeie kussens in je leven.quote:Op maandag 17 november 2025 21:18 schreef Masberum het volgende:
Is dit niet iets wat betreft puur luxe? Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn kussens, ook niet toen ik 9 jaar oud was ofzo. Is er echt zo'n verschil in comfortabiliteit? Of meer in geestelijke gesteldheid?
een 'ligkuil'quote:Op maandag 17 november 2025 21:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jij hebt de cocoon toch? Heeft die nou zo'n gat in het midden?
Sinds ik mijn nieuwe kussens heb, heb ik een fotografisch geheugenquote:Op maandag 17 november 2025 21:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Er zit ook helemaal geen memory chip in ofzo, het is gewoon dom schuim.
Wellicht niet, maar ik proef nog even doorquote:Op maandag 17 november 2025 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan is het voor jou niet het juiste kussen, lijkt mij.
Nou ja ze waren goedkoop, misschien waren ze alsnog goed, ik weet dat niet. Maar je reactie.. gaat niet echt in op mijn reactie.. denk je echt dat er heel veel verschil zit in kussens?quote:Op maandag 17 november 2025 21:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon waanzinnig goeie kussens in je leven.
Ja, enorm veel verschil.quote:Op maandag 17 november 2025 21:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ze waren goedkoop, misschien waren ze alsnog goed, ik weet dat niet. Maar je reactie.. gaat niet echt in op mijn reactie.. denk je echt dat er heel veel verschil zit in kussens?
Smakelijkquote:Op maandag 17 november 2025 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar ik proef nog even door
3 dagen later nog steeds niet beschikbaarquote:Op maandag 17 november 2025 12:31 schreef roos94 het volgende:
Tuur staat nu weer op niet leverbaar bij bol.com dus allicht straks een ander (mooi) prijsje?
Mijn man wil het kussen ook![]()
Half Nederland leest hier mee.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
3 dagen later nog steeds niet beschikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |