Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BlokOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Koekiemonsterquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kusje voor krieltje en jussie en natuurlijk Dot❤️
Lekker lekker, en met u?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je bent er vroeg bijquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:30 schreef _UserName_ het volgende:
_UserName_ in ONZ / [ronde 86 Het Dodetopicspel #19536] Badum-Tss
_UserMeet_
Dus zet mij maar op misschien. Is zover weg![]()
![]()
hmmms cbr enzo maak ik me nu zorgen over, had gewild die brief ff nog niet hebben.
Ik weet kom er wel door, maar dit is een ding als die psych slechte bui heeft niet en dan ben ik de lul en schat die psycholoog niet zo hoog in daar van rijbewijsbelang. laat staan dat ze iets naar je kijken.
Maar ok ken de riedel tik die 300 euro af en wss allemaal oke.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-10-2025 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
als ie ook online kan doe ik wel mee?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:29 schreef StevenHyde het volgende:
Kree collega's willen een game avondje doen met worms (je ui), maar ik speel liever andere gamesDo what you love, love what you do!![]()
maar zit wel met shit cbrt nu weer. zo geen zin in afspraken maken bloedprikken en etc. voor een lul die je 3 tellen aankijkt. zeg maar 100 euro per seconde kost t.Do what you love, love what you do!![]()
Zeer onprofessioneel als dat zo zou gaan als de psych een slechte bui heeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:26 schreef kree het volgende:
hmmms cbr enzo maak ik me nu zorgen over, had gewild die brief ff nog niet hebben.
Ik weet kom er wel door, maar dit is een ding als die psych slechte bui heeft niet en dan ben ik de lul en schat die psycholoog niet zo hoog in daar van rijbewijsbelang. laat staan dat ze iets naar je kijken.
Maar ok ken de riedel tik die 300 euro af en wss allemaal oke.![]()
Zie ik een Zwolle meeting? Gaan we ook even langs Librije?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
zo gaat het daar. en echt zeg het niet eens omdat ik er nu slechte ervaring mee heb.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:32 schreef maily het volgende:
[..]
Zeer onprofessioneel als dat zo zou gaan als de psych een slechte bui heeft.
tis lopende band commercieel bedrijf die die dingen doet,.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij is het een gratis spel op steam. Maar ik speel liever command and conquer red alert of call of duty ofzo met collega'squote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
als ie ook online kan doe ik wel mee?![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Volgens mij is het een gratis spel op steam. Maar ik speel liever command and conquer red alert of call of duty ofzo met collega'sDo what you love, love what you do!![]()
Mag jij daar binnen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
Zie ik een Zwolle meeting? Gaan we ook even langs Librije?![]()
Of ga je dan verkleed?![]()
Tijd voor een slechte review.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
zo gaat het daar. en echt zeg het niet eens omdat ik er nu slechte ervaring mee heb.
tis lopende band commercieel bedrijf die die dingen doet,.![]()
echt heb er geen goed woord over over, ze kijken totaal niet naar hoe je zelf bent enzo terwijl ze dat moeten doen.
Ik kom erdoor omdat ik gewoon niks te verbergen heb dan ook. maar tis wel kut dat ik voor 3 min gesprek 300 euro moet betalen en erbij bloedprikken weeeeeeerDo what you love, love what you do!![]()
zijn hemarookworsten daar verboden dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:34 schreef maily het volgende:
[..]
Mag jij daar binnen?![]()
Of ga je dan verkleed?
Uw ADH vitamine Worst
https://nl.trustpilot.com/review/rijbewijsbelang.nlquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
zoek maar op google naar rijbewijsbelang enzo.![]()
Wacht wat? Een meet in mijn buurt?!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
Zie ik een Zwolle meeting? Gaan we ook even langs Librije?![]()
nou dat zijn dan de paar die er vorige keer niet waren?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:39 schreef maily het volgende:
[..]
https://nl.trustpilot.com/review/rijbewijsbelang.nl
Ik hoor andere verhalen, fake nieuws dit.Do what you love, love what you do!![]()
Verboden weet ik niet, maar AI (quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zijn hemarookworsten daar verboden dan?) zegt er het volgende over: https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
![]()
vraag maar aan usernamequote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wacht wat? Een meet in mijn buurt?!Uw ADH vitamine Worst
zie ook dus alles na eerste die je aanliet die gepromoot word door google omdat ze erop adverteren. want commercieel he.Do what you love, love what you do!![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ow dat duurt nog kei langquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zie _UserName_ in ONZ / [ronde 86 Het Dodetopicspel #19536] Badum-Tss![]()
hoelang duurt t eigenlijk voor jullie me vertrouwen dat ik nooit meer zal rijden met alcohol op?
1 jaar
2 jaar
5 jaar?Do what you love, love what you do!![]()
ik had het na 1 jaar wel door ja dat dat fout was, maargoed CBR melkt me nog ff uit.Do what you love, love what you do!![]()
De schoftenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:45 schreef kree het volgende:
ik had het na 1 jaar wel door ja dat dat fout was, maargoed CBR melkt me nog ff uit.![]()
![]()
naja vind wel dat ze het uitbuiten en is CBR met vriendjes rijbewijsbelang psychquote:
doen t ook alleen maar voor t geld.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je met alcohol achter het stuur gereden en ben je bestraft?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:44 schreef kree het volgende:
hoelang duurt t eigenlijk voor jullie me vertrouwen dat ik nooit meer zal rijden met alcohol op?
1 jaar
2 jaar
5 jaar?![]()
ja en dat alles uitgebreid verteld en hoe erna he. dus vast iemand die je dat samen wil vatten. Ik heb er geen zin meer inquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb je met alcohol achter het stuur gereden en ben je bestraft?
Do what you love, love what you do!![]()
wat wel nooit meer met druppel alcohol op gereden. dus ja wat dat aan gaat was de straf effectief.
Dat ik jaren langer nog gestraft moet worden, en zeker met twijfelachtige rijbewijsbelang die dat doet, ja daar heb ik problemen mee.Do what you love, love what you do!![]()
maargoed win deze discussie nooit, weet al, hoop lees het maar ff wel dan en zoek eens en vind je meerdere verhalen als mij.Do what you love, love what you do!![]()
neeee lees het maar gewoon en hoe ik gemarteld word door het systeem die jullie allemaal zo okee vinden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat is mooi tochquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja wel oke geloof ik weinig te klagen veel om naar uit te kijken
Heb je 3829 uur?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
Wel benieuwd naar het verhaal nu kreeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
weet zo dat ik kansloos ben hier he....... maar weet ik heb het verhaal verteld eerlijk en zoals t is. laat je niks wijs maken enzo verder
klinkt leest positiefquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja wel oke geloof ik weinig te klagen veel om naar uit te kijken![]()
![]()
Kree is dronken in een voertuig gestapt, is toen gepakt, heeft straf ervoor gekregen en nu doet hij huilie huilie dat hij een straf heeft gekregen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
Wel benieuwd naar het verhaal nu kree
Dat is de TL;DR
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
Wie gaan er mee
1. _UserName_
2. FreshFuit![]()
Mss wil er ook nog wel een andere (net nieuwe) FOK!ker mee![]()
![]()
Praktische info voor nu: het gaat over zaterdag 30 mei 2026!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
late we hope voor pukkie ook anders krijg je jaar werkloos gezeik van kree ipv mooie verhalen.Do what you love, love what you do!![]()
Hoeveel containers geraakt? Of in een fuik gereden?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree is dronken in een voertuig gestapt, is toen gepakt, heeft straf ervoor gekregen en nu doet hij huilie huilie dat hij een straf heeft gekregen.
Dat is de TL;DR![]()
Een net nieuwe FOK!ker?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!![]()
Mss wil er ook nog wel een andere (net nieuwe) FOK!ker mee![]()
![]()
Praktische info voor nu: het gaat over zaterdag 30 mei 2026!
Wie wie wie?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik moet zelf dimmen, want heb 2,5 jaar terug zelf mijn auto total loss gereden met een eenzijdig ongeval![]()
Een nieuw kloontje van Danny, want stiekem zijn we allemaal kloontjes van Dannyquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een net nieuwe FOK!ker?
Wie wie wie?
ja bereid jij ff er op voor dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een net nieuwe FOK!ker?
Wie wie wie?
want kan zo voorstellen als je hier in valt. r en hard weg.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig jouw eigen auto.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik moet zelf dimmen, want heb 2,5 jaar terug zelf mijn auto total loss gereden met een eenzijdig ongeval
En total loss![]()
![]()
Volgens mij was het in een busje van zijn werk en heeft hij iets geraakt en heeft een buurtbewoner hem verraden aan de popo's.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoeveel containers geraakt? Of in een fuik gereden?
Of iets in die trant.
Maar goed, ander onderwerp!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, allemaal 12-jarige jongetjes ookquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een nieuw kloontje van Danny, want stiekem zijn we allemaal kloontjes van Danny
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Kan de beste overkomenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik moet zelf dimmen, want heb 2,5 jaar terug zelf mijn auto total loss gereden met een eenzijdig ongevalIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, allemaal 12-jarige jongetjes ook
Tnx, nu weet ik iig waarover het gaat en zal ik stoppen met vissenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij was het in een busje van zijn werk en heeft hij iets geraakt en heeft een buurtbewoner hem verraden aan de popo's.
Of iets in die trant.
Maar goed, ander onderwerp!![]()
![]()
Jij weet dondersgoed dat we allemaal 12 jarige mannelijke zolderkamer autisten zijnquote:
Niets voorbereiden, het is gewoon survival of the fittest hierquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja bereid jij ff er op voor dan?
want kan zo voorstellen als je hier in valt. r en hard weg.
tjaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niets voorbereiden, het is gewoon survival of the fittest hierDo what you love, love what you do!![]()
Het is keihard werken hier.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niets voorbereiden, het is gewoon survival of the fittest hier
It was a dark and stormy night.![]()
Zeg ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een net nieuwe FOK!ker?
Wie wie wie?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
naja je weet als het op punten e praktischs aankomt. lul ik jullie allemaal onder de tafel he?[quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is keihard werken hier.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben 12 en wat is ditquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed dat we allemaal 12 jarige mannelijke zolderkamer autisten zijnIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Huh? Wat bedoel je hier nou weer mee....?! ?!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja bereid jij ff er op voor dan?
want kan zo voorstellen als je hier in valt. r en hard weg.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
naja je weet als het op punten e praktischs aankomt. lul ik jullie allemaal onder de tafel he?[
Mark your wordsquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
naja je weet als het op punten e praktischs aankomt. lul ik jullie allemaal onder de tafel he?[![]()
Mensen die zonder alcohol rijden sowieso +10quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel zonder sochtends vroeg zonder alcohol laat dat duidelijk zijnIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja weet dit maar hahahaha.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
LOL echt soms denk ik wat kletsen jullie hier allemaal.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie![]()
Dat heb ik nou altijd met jouw postsquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet dit maar hahahaha.
LOL echt soms denk ik wat kletsen jullie hier allemaal.![]()
1 biertje vind ik al teveel. Moet je nog rijden, drink dan geen druppel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mensen die zonder alcohol rijden sowieso +10It was a dark and stormy night.![]()
Dat denk ik nu nooit als ik jou zie bazelenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
LOL echt soms denk ik wat kletsen jullie hier allemaal.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
500 likes voor Scherfquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
1 biertje vind ik al teveel. Moet je nog rijden, drink dan geen druppel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn vader heeft ooit opzettelijk een auto total loss geredenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel zonder sochtends vroeg zonder alcohol laat dat duidelijk zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het ene moment vind je ons tof en geweldig, en een half uur later ben je ons zat.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
LOL echt soms denk ik wat kletsen jullie hier allemaal.
Tenminste, dat idee heb ik.It was a dark and stormy night.![]()
lolquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga niet eens een printscreentje hiervan makenDo what you love, love what you do!![]()
Ik geef het 4,7 minutenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga niet eens een printscreentje hiervan makenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kimpie stiekeme likerTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik vergeef jullie mijn forum vrienden zoals dat voeger nog wel eens gezegd was.
tis jullie vergeven.Do what you love, love what you do!![]()
In Jezus’ naam. Amen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:10 schreef kree het volgende:
tis jullie vergeven.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:10 schreef kree het volgende:
tis jullie vergeven.
Je vergeeft al mijn zonden?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:10 schreef kree het volgende:
tis jullie vergeven.It was a dark and stormy night.![]()
Ff trekken en dan lekker sliepe
Je bedoelde de vader Enzo, de zoon Dino en de Heilige Ferrari, Amen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Enzo is lekker aan het rondtollenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelde de vader Enzo, de zoon Dino en de Heilige Ferrari, Amen!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Enzo is lekker aan het rondtollen
ik zie niks nieuwsquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
neeee lees het maar gewoon en hoe ik gemarteld word door het systeem die jullie allemaal zo okee vinden.Uw ADH vitamine Worst
dat is katholiek enzo vooral en ben ik niet van. ik ben vrij oke vrij met.chritelijk he. en ja dat accepteer jquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelde de vader Enzo, de zoon Dino en de Heilige Ferrari, Amen!
maar of niet.
OjajohIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nee vertelde ook niks nieuws. ,maar voor wie t niet weten zoeken maar naquote:[
Ik heb geen problemen met andere geloven, absoluut niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
dat is katholiek enzo vooral en ben ik niet van. ik ben vrij oke vrij met.chritelijk he. en ja dat accepteer j
maar of niet.
Maar ik ben iemand die gelooft in de Heilige Ferrari en ben die hard Tifosi![]()
Copy Paste van zijn standaard riedeltje. Gewoon overheen lezenquote:
dat mag je wmb dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met andere geloven, absoluut niet.
Maar ik ben iemand die gelooft in de Heilige Ferrari en ben die hard Tifosi
In ander nieuws: Zelf bolkjes beste bolkjes![]()
Is dat een groot geweer, of ben je gewoon blij mij te zien?![]()
Was dit zelf reflectie of een gebrek aan mensen die het eens zijn met jequote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:18 schreef kree het volgende:
ik voorzie alweer saaiheid enzo hier. jammer eigenlijk
tjah zou graag leukere foto's zien enzo zonder geweer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
Is dat een groot geweer, of ben je gewoon blij mij te zien?![]()
[ afbeelding ].Do what you love, love what you do!![]()
beide maar zie gevolg alquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was dit zelf reflectie of een gebrek aan mensen die het eens zijn met je
Oké omdat je zo aandringtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:20 schreef kree het volgende:
[..]
tjah zou graag leukere foto's zien enzo zonder geweer.
gehehe ik weet onderhand jongens en meiden loop hier lang mee over minuut of 10 is het bolk en saai.Do what you love, love what you do!![]()
Dit was ook mijn gokquote:
Ik zou mijn vriend juist niet op FOK! willen hebben
ha ja tuurlijk het strand. de oude witte kerk enzo. en het nog beetje als oud hoe het vroeger was. stel je er niet teveel van voor.quote:
Verder strandtenten en strand en alles wel leuk om drankje te drinken.
History kun je nog naar Katwijks museum en zou jullie graag ff door mee heen nemen wel.
Verder. naja.
/ai ditDo what you love, love what you do!![]()
ik weet katwijk is leuk. maar kan het niet zo omschrijven. tis een Experience wel.Do what you love, love what you do!![]()
ik was voor meet centraal omdat lokaal niet lukte dus he?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus Katwijk is niks aan, zeg je. Waarom daar een meet dan?Do what you love, love what you do!![]()
naja paartje weet ik komen bij mij uit de buurt. doen we wel private meet ofzo dan
Een mini-meet....quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:30 schreef kree het volgende:
naja paartje weet ik komen bij mij uit de buurt. doen we wel private meet ofzo danIt was a dark and stormy night.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit was ook mijn gok
Ik zou mijn vriend juist niet op FOK! willen hebben
ik heb altijd want ga ik in shorts in zee, weet jongens ben in Afrika door een leeuw gegrepen en heeft me hele arm opengehaald.
LOL dikke bs dus, gestruikeld over meest stomme drempel en chirurg heeft me open gesneden en plaat in me arm gezet. hahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ik bedoel: jij gaat dus mini-meeten met die mensen bij je in de buurt...quote:It was a dark and stormy night.![]()
Watquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:33 schreef kree het volgende:
ik heb altijd want ga ik in shorts in zee, weet jongens ben in Afrika door een leeuw gegrepen en heeft me hele arm opengehaald.
LOL dikke bs dus, gestruikeld over meest stomme drempel en chirurg heeft me open gesneden en plaat in me arm gezet. hahahahahaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ben er 1x geweest. Was ons eerste nachtje samen weg met mijn huidige vrouw. Zal eens even streetviewen of ik t hotel kan vinden nogquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
ha ja tuurlijk het strand. de oude witte kerk enzo. en het nog beetje als oud hoe het vroeger was. stel je er niet teveel van voor.
History kun je nog naar Katwijks museum en zou jullie graag ff door mee heen nemen wel.
Verder. naja.
/ai dit![]()
![]()
En ik heb net nog 3 rozen haar kant op gestuurdquote:
na die operatie koste 4 L bloed. lol. niet mijn beste moment.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Veel herhalingenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:18 schreef kree het volgende:
ik voorzie alweer saaiheid enzo hier. jammer eigenlijk![]()
![]()
Tsja beetje verdunningquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
na die operatie koste 4 L bloed. lol. niet mijn beste moment.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weet je hoe fotoshop werkt?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:20 schreef kree het volgende:
[..]
tjah zou graag leukere foto's zien enzo zonder geweer.![]()
quote:
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Noordezee? tis niet onwijs anders eigenlijk nuquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben er 1x geweest. Was ons eerste nachtje samen weg met mijn huidige vrouw. Zal eens even streetviewen of ik t hotel kan vinden nogDo what you love, love what you do!![]()
Nee, aan de Zuiderzee
Haha ja ik deed streetview en ziet er precies zo uit als jaaaaaaaaaren terug. Lekker savonds daar eten en veels te dicht op elkaar![]()
Truffels zoeken in Meijendelquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
ha ja tuurlijk het strand. de oude witte kerk enzo. en het nog beetje als oud hoe het vroeger was. stel je er niet teveel van voor.
Verder. naja.
/ai dit
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-de-grond~a115c494/![]()
![]()
katwijk is wel leuk. als je echt voor toerist wil dan moet je naar noordwijk.
Zeker ook toerist hier nu wel. maar iets minder nog als in Noordwijk of Scheveningen, Ik laat jullie de Engeland vaarder tunnel zien he?Do what you love, love what you do!![]()
Ff je truffelzwijn meenemenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:39 schreef maily het volgende:
[..]
Truffels zoeken in Meijendel
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-de-grond~a115c494/
werk in heel duingebied dus ja dat ook, maargoed had ff over katwijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:39 schreef maily het volgende:
[..]
Truffels zoeken in Meijendel
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-de-grond~a115c494/Do what you love, love what you do!![]()
Odinquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:41 schreef maily het volgende:
[..]
Of een goeie snuffelhont. Misschien Elin @:greysbones
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ahw de single red rose is wel de meest romantischequote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En ik heb net nog 3 rozen haar kant op gestuurd![]()
Een stagiair zei 'U' tegen me
hij kan heeeeeel goed gravenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik voel me 600 nuquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
trek niet aan moet me ook identificeren bij pakje peuken. wss val je nog mee wel ;:_quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat wel, maar tochquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
wil je een kuilquote:
bel me
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Op zich goed, zolang hij dat maar doet in de border. Als hij ineens midden op je grasveld een kuil zit te maken dan wordt het een ander verhaal.quote:It was a dark and stormy night.![]()
![]()
Je zou hem/haar uit kunnen leggen dat je het waardeert maar toch liever met je en jij wordt aangesproken.quote:![]()
Dat is nu wettelijk verplicht toch hoorde ik op de radioquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
trek niet aan moet me ook identificeren bij pakje peuken. wss val je nog mee wel ;:_![]()
Ja, alle leeftijden, toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is nu wettelijk verplicht toch hoorde ik op de radioIt was a dark and stormy night.![]()
ff wachten nog denk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:51 schreef _Mazi_ het volgende:
Ik zit mij serieus af te vragen waar die hele erge storm blijftDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb hem een mooi klusje gegevenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:50 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou hem/haar uit kunnen leggen dat je het waardeert maar toch liever met je en jij wordt aangesproken.
Terecht welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja voor iedereen hoorde ik. En ging hier om benzinepompn.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Punten slijpen? Koffie halen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb hem een mooi klusje gegeven![]()
nee hebben benzinepompen met elkaar afgesprokenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is nu wettelijk verplicht toch hoorde ik op de radioUw ADH vitamine Worst
ik vond Tatjana wel leuk uit Bosnië eigenlijk? te ver weg he, zal ik nog met dr praten.Do what you love, love what you do!![]()
Dat ze nu vape-apparaten hebben waarbij je achievements unlocked als je een x aantal hijsjes neemt
Frankrijk ....quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:51 schreef _Mazi_ het volgende:
Ik zit mij serieus af te vragen waar die hele erge storm blijft![]()
Auto poetsenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ach niet alleen daarquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op zich goed, zolang hij dat maar doet in de border. Als hij ineens midden op je grasveld een kuil zit te maken dan wordt het een ander verhaal.![]()
overalEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb hem een mooi klusje gegeven
naar de bouwmarkt gestuurd voor een plintenladderquote:Uw ADH vitamine Worst
Deze man weetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
bij de pomp jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is nu wettelijk verplicht toch hoorde ik op de radio
ook al ben je 80
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
bijna de branchevereningingquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee hebben benzinepompen met elkaar afgesprokenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
belgiequote:
boom op een klaslokaalEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
![]()
Kinderen waren net wegquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
belgie
boom op een klaslokaal![]()
![]()
Ow dat is minderquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
belgie
boom op een klaslokaal![]()
![]()
Uitklokken en doei
het is gelukkig goed gegaanquote:
maar Benjamin is in aantocht
hopelijk al zijn kracht al verloren nuEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
hier regent het sinds een uurquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:59 schreef maily het volgende:
[..]
Het wordt donker hier en gaat iets harder waaien ...
daarvoor scheen de zonEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Letterlijk stilte voor de storm dusquote:"Een opvallend detail bij deze situatie: voordat de wind echt gaat uitschieten, kan het vrijwel windstil zijn. De kern van het lagedrukgebied trekt namelijk pal over ons land. In die kern is vrijwel geen wind. Maar even ten zuiden van die kern, gaat het volop los.
Dat kan het verschil betekenen tussen windkracht 2 en windkracht 9, in een tijdsbestek van een kwartier en over een afstand van misschien maar 10 kilometer. Dus denk niet te snel 'het valt wel mee', want het kan ineens misgaan."Uw ADH vitamine Worst
Hier regent het, eigenlijk al met vlagen sinds vanochtend. Tussenmiddag was het even droog. Kon ik mooi even naar de winkel.It was a dark and stormy night.![]()
Het valt op als ineens de vogels stil zijn. Vaak gaat het vlak daarna helemaal los.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Letterlijk stilte voor de storm dusIt was a dark and stormy night.![]()
of als ze opeens heeeel veel kabaal gaan makenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het valt op als ineens de vogels stil zijn. Vaak gaat het vlak daarna helemaal los.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Moe want met zus keuken uitgemest op de lades naWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
goed bezig!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Moe want met zus keuken uitgemest op de lades na![]()
![]()
geen 1 uit zeelandquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
ook
@:kree waar ben je? er is een live cam op katwijk ook
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
https://renesseaanzee.nl/webcams/de-haven-van-renesse/quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
https://strandnederland.nl/webcams/zeeland/Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
wat een verschil, in Texel zie je mensen in zonnetje lekker op het strand lopen, Zeeland ziet eruit als een rampenfilmUw ADH vitamine Worst
ja bizar hequote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
wat een verschil, in Texel zie je mensen in zonnetje lekker op het strand lopen, Zeeland ziet eruit als een rampenfilm
in ons kleine kikkerlandjeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ja die heb ik ook net gevondenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
hier zie je hoe hard het waait
https://zeeuwseriviera.nl/webcam/
zoutelandeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:16 schreef greysbones het volgende:
https://renesseaanzee.nl/webcams/strandpaviljoen-zuid-zuid-west/
ow dat terrasje is er zo niet meer
Uw ADH vitamine Worst
neem aan dat het zo'n vaart uiteindelijk niet zal lopen maar tochquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dikke woei hierWerewolf
prachtig weer om op het strand te kijken
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat raar die rand waar het water niet overheen komtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:16 schreef greysbones het volgende:
https://renesseaanzee.nl/webcams/strandpaviljoen-zuid-zuid-west/
ow dat terrasje is er zo niet meer![]()
![]()
ja hequote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:21 schreef maily het volgende:
[..]
Wat raar die rand waar het water niet overheen komtEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ga weer
Werewolf
Ik kan toch niet rusten met de stormWerewolf
Heb je nog iets leuks om te kijken?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kan toch niet rusten met de storm![]()
Misschien wat werken in mijn invulboek. Lastig moment.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je nog iets leuks om te kijken?Werewolf
Nice, hier moet ik wat besproken is nog even samenvatten in een ticket en dan zit het er hier ook wel op voor vandaagquote:![]()
![]()
Hoi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"Geen voortgang".quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice, hier moet ik wat besproken is nog even samenvatten in een ticket en dan zit het er hier ook wel op voor vandaagIt was a dark and stormy night.![]()
Ehm, ik begrijp dat het voor zijn verjaardag is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
weet maar wat ik zei hier werd wel vaak de grond in geboord.
\
hahaha daarom denk ik mss wat meer wat voor iedereen nog redelijk zelfde afstand is om heen te gaan
username had btw wel goed plan. maarja Zwolle he? kunnen we niet wat meer midden land doen dan?
Dan mag hij de plek kiezen, toch....?
Geloof dat ik diegene was die met Zwolle kwam.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, ik begrijp dat het voor zijn verjaardag is.
Dan mag hij de plek kiezen, toch....?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Was een interne meeting en we hebben samen iets moois bedacht voor een klant. Hoop dat ze akkoord gaan, want dan kan ik dat weer gaan maken
![]()
![]()
En hij is de kartrekker.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, ik begrijp dat het voor zijn verjaardag is.
Dan mag hij de plek kiezen, toch....?![]()
Nee, JIJ hebt het over een meet meer centraal [gelegen].quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan ook altijd, maar we hadden het hier ff over centraal meet natuurlijk nog.
Bovendien...................................................:quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
dan organiseer je zelf iets in plaats van blijven zeveren, is knap irritantEn:quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dan ga je niet naar de meet.
Of je organiseert het zelf.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je naar een meet wil moet je er wat voor overhebben toch?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, JIJ hebt het over een meet meer centraal [gelegen].
Bovendien...................................................:
[..]
[..]
En:
[..]![]()
![]()
![]()
Ook dat nog.quote:
FF mag dan een voorstel hebben gedaan, het is blijkbaar voor @_UserName_ een goede plek om zijn verjaardag te vieren.
Maar ja, @kree wil 100x erover blijven hebben dat het centraal 'moet'?
Lunterenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
We verplaatsen de meet naar Lunteren, want dit is de meest centrale plaats van NL:
[ afbeelding ]
Daar is zoveel te doen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Say whatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
En dan allemaal bidden voor het eten!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bij jou ergens 'om de hoek'?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lunteren
Daar is zoveel te doenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Geef ons heden ons dagelijks brood en vergeet ons onze schuld zoals wij ook anderen hun schuld vergevenquote:![]()
Amenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook dat nog.
FF mag dan een voorstel hebben gedaan, het is blijkbaar voor @:_Username_ een goede plek om zijn verjaardag te vieren.
Maar ja, @:kree wil 100x erover blijven hebben dat het centraal 'moet'?Werewolf
Here zege deze spijzen amenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geef ons heden ons dagelijks brood en vergeet ons onze schuld zoals wij ook anderen hun schuld vergeven
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: