Dat wel, maar tochquote:
wil je een kuilquote:
Op zich goed, zolang hij dat maar doet in de border. Als hij ineens midden op je grasveld een kuil zit te maken dan wordt het een ander verhaal.quote:
Je zou hem/haar uit kunnen leggen dat je het waardeert maar toch liever met je en jij wordt aangesproken.quote:
Dat is nu wettelijk verplicht toch hoorde ik op de radioquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
trek niet aan moet me ook identificeren bij pakje peuken. wss val je nog mee wel ;:_
Ja, alle leeftijden, toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is nu wettelijk verplicht toch hoorde ik op de radio
ff wachten nog denk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:51 schreef _Mazi_ het volgende:
Ik zit mij serieus af te vragen waar die hele erge storm blijft
Ik heb hem een mooi klusje gegevenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:50 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou hem/haar uit kunnen leggen dat je het waardeert maar toch liever met je en jij wordt aangesproken.
Terecht welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja voor iedereen hoorde ik. En ging hier om benzinepompn.
Punten slijpen? Koffie halen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb hem een mooi klusje gegeven
nee hebben benzinepompen met elkaar afgesprokenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is nu wettelijk verplicht toch hoorde ik op de radio
Frankrijk ....quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:51 schreef _Mazi_ het volgende:
Ik zit mij serieus af te vragen waar die hele erge storm blijft
Auto poetsenquote:
ach niet alleen daarquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op zich goed, zolang hij dat maar doet in de border. Als hij ineens midden op je grasveld een kuil zit te maken dan wordt het een ander verhaal.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb hem een mooi klusje gegeven
naar de bouwmarkt gestuurd voor een plintenladderquote:
Deze man weetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |