ik was voor meet centraal omdat lokaal niet lukte dus he?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus Katwijk is niks aan, zeg je. Waarom daar een meet dan?
Een mini-meet....quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:30 schreef kree het volgende:
naja paartje weet ik komen bij mij uit de buurt. doen we wel private meet ofzo dan
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit was ook mijn gok
Ik zou mijn vriend juist niet op FOK! willen hebben
Ik bedoel: jij gaat dus mini-meeten met die mensen bij je in de buurt...quote:
Watquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:33 schreef kree het volgende:
ik heb altijd want ga ik in shorts in zee, weet jongens ben in Afrika door een leeuw gegrepen en heeft me hele arm opengehaald.
LOL dikke bs dus, gestruikeld over meest stomme drempel en chirurg heeft me open gesneden en plaat in me arm gezet. hahahahaha
Ben er 1x geweest. Was ons eerste nachtje samen weg met mijn huidige vrouw. Zal eens even streetviewen of ik t hotel kan vinden nogquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
ha ja tuurlijk het strand. de oude witte kerk enzo. en het nog beetje als oud hoe het vroeger was. stel je er niet teveel van voor.
Verder strandtenten en strand en alles wel leuk om drankje te drinken.
History kun je nog naar Katwijks museum en zou jullie graag ff door mee heen nemen wel.
Verder. naja.
/ai dit
En ik heb net nog 3 rozen haar kant op gestuurdquote:
na die operatie koste 4 L bloed. lol. niet mijn beste moment.quote:
Veel herhalingenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:18 schreef kree het volgende:
ik voorzie alweer saaiheid enzo hier. jammer eigenlijk
Tsja beetje verdunningquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
na die operatie koste 4 L bloed. lol. niet mijn beste moment.
Weet je hoe fotoshop werkt?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:20 schreef kree het volgende:
[..]
tjah zou graag leukere foto's zien enzo zonder geweer.
quote:
Zellufquote:
Noordezee? tis niet onwijs anders eigenlijk nuquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben er 1x geweest. Was ons eerste nachtje samen weg met mijn huidige vrouw. Zal eens even streetviewen of ik t hotel kan vinden nog
Truffels zoeken in Meijendelquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
ha ja tuurlijk het strand. de oude witte kerk enzo. en het nog beetje als oud hoe het vroeger was. stel je er niet teveel van voor.
Verder strandtenten en strand en alles wel leuk om drankje te drinken.
History kun je nog naar Katwijks museum en zou jullie graag ff door mee heen nemen wel.
Verder. naja.
/ai dit
Ff je truffelzwijn meenemenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:39 schreef maily het volgende:
[..]
Truffels zoeken in Meijendel
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-de-grond~a115c494/
werk in heel duingebied dus ja dat ook, maargoed had ff over katwijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:39 schreef maily het volgende:
[..]
Truffels zoeken in Meijendel
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-de-grond~a115c494/
Odinquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:41 schreef maily het volgende:
[..]
Of een goeie snuffelhont. Misschien Elin @:greysbones
Ahw de single red rose is wel de meest romantischequote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En ik heb net nog 3 rozen haar kant op gestuurd
hij kan heeeeeel goed gravenquote:
Ik voel me 600 nuquote:
trek niet aan moet me ook identificeren bij pakje peuken. wss val je nog mee wel ;:_quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |