Dat heb ik nou altijd met jouw postsquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet dit maar hahahaha.
LOL echt soms denk ik wat kletsen jullie hier allemaal.
1 biertje vind ik al teveel. Moet je nog rijden, drink dan geen druppel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mensen die zonder alcohol rijden sowieso +10
Dat denk ik nu nooit als ik jou zie bazelenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
500 likes voor Scherfquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
1 biertje vind ik al teveel. Moet je nog rijden, drink dan geen druppel.
Mijn vader heeft ooit opzettelijk een auto total loss geredenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel zonder sochtends vroeg zonder alcohol laat dat duidelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Het ene moment vind je ons tof en geweldig, en een half uur later ben je ons zat.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga niet eens een printscreentje hiervan maken
Ik geef het 4,7 minutenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga niet eens een printscreentje hiervan maken
In Jezus’ naam. Amen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:10 schreef kree het volgende:
ik vergeef jullie mijn forum vrienden zoals dat voeger nog wel eens gezegd was.
tis jullie vergeven.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:10 schreef kree het volgende:
tis jullie vergeven.
Je vergeeft al mijn zonden?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:10 schreef kree het volgende:
tis jullie vergeven.
Je bedoelde de vader Enzo, de zoon Dino en de Heilige Ferrari, Amen!quote:
Enzo is lekker aan het rondtollenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelde de vader Enzo, de zoon Dino en de Heilige Ferrari, Amen!
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Enzo is lekker aan het rondtollen
ik zie niks nieuwsquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
neeee lees het maar gewoon en hoe ik gemarteld word door het systeem die jullie allemaal zo okee vinden.
dat is katholiek enzo vooral en ben ik niet van. ik ben vrij oke vrij met.chritelijk he. en ja dat accepteer jquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelde de vader Enzo, de zoon Dino en de Heilige Ferrari, Amen!
nee vertelde ook niks nieuws. ,maar voor wie t niet weten zoeken maar naquote:
Ik heb geen problemen met andere geloven, absoluut niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
dat is katholiek enzo vooral en ben ik niet van. ik ben vrij oke vrij met.chritelijk he. en ja dat accepteer j
maar of niet.
Copy Paste van zijn standaard riedeltje. Gewoon overheen lezenquote:
dat mag je wmb dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met andere geloven, absoluut niet.
Maar ik ben iemand die gelooft in de Heilige Ferrari en ben die hard Tifosi![]()
Was dit zelf reflectie of een gebrek aan mensen die het eens zijn met jequote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:18 schreef kree het volgende:
ik voorzie alweer saaiheid enzo hier. jammer eigenlijk
tjah zou graag leukere foto's zien enzo zonder geweer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
Is dat een groot geweer, of ben je gewoon blij mij te zien?![]()
[ afbeelding ].
beide maar zie gevolg alquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was dit zelf reflectie of een gebrek aan mensen die het eens zijn met je
Oké omdat je zo aandringtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:20 schreef kree het volgende:
[..]
tjah zou graag leukere foto's zien enzo zonder geweer.
Dit was ook mijn gokquote:
ha ja tuurlijk het strand. de oude witte kerk enzo. en het nog beetje als oud hoe het vroeger was. stel je er niet teveel van voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |