neeee lees het maar gewoon en hoe ik gemarteld word door het systeem die jullie allemaal zo okee vinden.quote:
Dat is mooi tochquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja wel oke geloof ik weinig te klagen veel om naar uit te kijken
Heb je 3829 uur?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
Wel benieuwd naar het verhaal nu kree
klinkt leest positiefquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja wel oke geloof ik weinig te klagen veel om naar uit te kijken
Kree is dronken in een voertuig gestapt, is toen gepakt, heeft straf ervoor gekregen en nu doet hij huilie huilie dat hij een straf heeft gekregen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
Wel benieuwd naar het verhaal nu kree
Jaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
Wie gaan er mee
1. _UserName_
2. FreshFuit
Hoeveel containers geraakt? Of in een fuik gereden?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree is dronken in een voertuig gestapt, is toen gepakt, heeft straf ervoor gekregen en nu doet hij huilie huilie dat hij een straf heeft gekregen.
Dat is de TL;DR
Een net nieuwe FOK!ker?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!![]()
Mss wil er ook nog wel een andere (net nieuwe) FOK!ker mee![]()
![]()
Praktische info voor nu: het gaat over zaterdag 30 mei 2026!
Een nieuw kloontje van Danny, want stiekem zijn we allemaal kloontjes van Dannyquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een net nieuwe FOK!ker?
Wie wie wie?
ja bereid jij ff er op voor dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een net nieuwe FOK!ker?
Wie wie wie?
Gelukkig jouw eigen auto.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik moet zelf dimmen, want heb 2,5 jaar terug zelf mijn auto total loss gereden met een eenzijdig ongeval
Volgens mij was het in een busje van zijn werk en heeft hij iets geraakt en heeft een buurtbewoner hem verraden aan de popo's.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoeveel containers geraakt? Of in een fuik gereden?
Ja, allemaal 12-jarige jongetjes ookquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een nieuw kloontje van Danny, want stiekem zijn we allemaal kloontjes van Danny
Kan de beste overkomenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik moet zelf dimmen, want heb 2,5 jaar terug zelf mijn auto total loss gereden met een eenzijdig ongeval
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, allemaal 12-jarige jongetjes ook
Tnx, nu weet ik iig waarover het gaat en zal ik stoppen met vissenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij was het in een busje van zijn werk en heeft hij iets geraakt en heeft een buurtbewoner hem verraden aan de popo's.
Of iets in die trant.
Maar goed, ander onderwerp!
Jij weet dondersgoed dat we allemaal 12 jarige mannelijke zolderkamer autisten zijnquote:
Niets voorbereiden, het is gewoon survival of the fittest hierquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja bereid jij ff er op voor dan?
want kan zo voorstellen als je hier in valt. r en hard weg.
tjaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niets voorbereiden, het is gewoon survival of the fittest hier
Het is keihard werken hier.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niets voorbereiden, het is gewoon survival of the fittest hier
Zeg ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een net nieuwe FOK!ker?
Wie wie wie?
naja je weet als het op punten e praktischs aankomt. lul ik jullie allemaal onder de tafel he?[quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is keihard werken hier.
Ik ben 12 en wat is ditquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed dat we allemaal 12 jarige mannelijke zolderkamer autisten zijn
Huh? Wat bedoel je hier nou weer mee....?! ?!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja bereid jij ff er op voor dan?
want kan zo voorstellen als je hier in valt. r en hard weg.
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
naja je weet als het op punten e praktischs aankomt. lul ik jullie allemaal onder de tafel he?[
Mark your wordsquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
naja je weet als het op punten e praktischs aankomt. lul ik jullie allemaal onder de tafel he?[
Mensen die zonder alcohol rijden sowieso +10quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel zonder sochtends vroeg zonder alcohol laat dat duidelijk zijn
ja weet dit maar hahahaha.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |