Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lecker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zouden jullie leuk vinden eens keertje meet dan ook met mij en allemaal?
ik durf t wel aan eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
Dus; Zaterdag 30 mei in Zwolle; 14u aankomst, 14.30/15.00 Cafe de hete brij, 17:00 Cafe de gezelligheid (ambachtelijk bier), 19:30 EetCafe Blij, 22:00 Jacks music bar tot weet ik wanneer.. Vanaf station lopend te doen, alles binnen de gracht..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
oke dit ja want kan dit ook zeggen in katwijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
Dus; Zaterdag 30 mei in Zwolle; 14u aankomst, 14.30/15.00 Cafe de hete brij, 17:00 Cafe de gezelligheid (ambachtelijk bier), 19:30 EetCafe Blij, 22:00 Jacks music bar tot weet ik wanneer.. Vanaf station lopend te doen, alles binnen de gracht..
Utrecht dus en daar plaats en cafe en dergelijke vinden zodat we niet allemaal 3 uur moeten reizen.Do what you love, love what you do!![]()
dan organiseer je zelf iets in plaats van blijven zeveren, is knap irritant
Jack's Music Bar
Alleen daarvoor kom ik al. Dat is echt een toptent.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
valt me wel op niet alleen hier. maar ook tinder bv dart ik altijd match met mensen aan andere kant land. en vooral oost of Limburg.Do what you love, love what you do!![]()
prijma ontmoeten op Utrecht CS ergens begin lente volgende jaar en zien we wel waar we heen gaanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:49 schreef kree het volgende:
ik kan er ook niet aan doen dat je zover in t oosten woont he
Do what you love, love what you do!![]()
Er is ook een karaoke bar, maar zo iets moet je niet nuchter beslissenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
Jack's Music Bar
Alleen daarvoor kom ik al. Dat is echt een toptent.
Door kanaaleiland, mooie plek, cultuur snuiven. Met volle tas beginnen, en lege of zonder tas eindigenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Een rondvaart door de Utrechtse grachten?
bv? ff organiseren dan wie willen. kan ook nog wel winter denk? maar zoiets idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Een rondvaart door de Utrechtse grachten?Do what you love, love what you do!![]()
Hallo!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Door kanaaleiland, mooie plek, cultuur snuiven. Met volle tas beginnen, en lege of zonder tas eindigen![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogge Scherf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mogge GebruikerTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mogge Freon FruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer Freon MT6quote:![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even AI aanslingeren hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
mss is het leuk gids bij te hebben die wat verteld enzo over de stad? ik denk toch echt dat dat wek te regelen is|?>Do what you love, love what you do!![]()
Heng heng heng, ja doet het.quote:
Nee. ik haat gidsen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:56 schreef kree het volgende:
mss is het leuk gids bij te hebben die wat verteld enzo over de stad? ik denk toch echt dat dat wek te regelen is|?>“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
naja mss niet goeie moment. maar zoiets kan ik me bedenken en lijkt mij iig wel leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Mij niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Same, gewoon wat kroegen in de buurt opzoeken. Het rondje wat ik nu heb is 3-4 minuten lopen van elkaar en binnen 15m van het stationquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
of gewoon dichtste zijde zijnde kroeg afspreken? ook goed. hahaha.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig welquote:
Geen reet aanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oke gewoon kroegen toch dus, ik zuip jullie onder de tafel weet dat wel.Do what you love, love what you do!![]()
is toch te ver voor jouquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:59 schreef kree het volgende:
oke gewoon kroegen toch dus, ik zuip jullie onder de tafel weet dat wel.
Gewoon naar het Zandpad gaanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zou je denken ja ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:59 schreef kree het volgende:
oke gewoon kroegen toch dus, ik zuip jullie onder de tafel weet dat wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben voor hele kroegentocht hoor. maar ook met de dames dan mee
Dat is dan wel heel vervelend, niet weten hoe en hoeveelquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, vooral dat. Deze maand vind ik extra lastig want toeslagen heb ik niet meer en weet nog niet wat mijn loon uit werk is preciesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wil die uitdaging best met je aangaan hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:01 schreef kree het volgende:
[..]
lol wss wel. maargoed kan me tegenwoordig beter inhouden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hotel Hanze ligt mooi in de buurt, eens informeren of er een nachtingang isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Tot zo ver:
Meet zaterdag 30 mei 2026 in Zwolle
Aankomst 14:00-14:30 Station Zwolle, 12 min lopen >
Cafe 1 - 15:00 Cafe de hete brij, 3 min lopen >
Cafe 2 - 17:00 Cafe de Gezelligheid, 4 min lopen >
Eten 1 - 19:00 Eetcafe Blij, 3 min lopen (JMB), 1 min lopen (END)
Cafe 3 - 21:00 Jacks music bar/The end karaoke. 4 min lopen naar hotel
Hotel: Hanze HotelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Een meet voor de zuipers dusquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
Dus; Zaterdag 30 mei in Zwolle; 14u aankomst, 14.30/15.00 Cafe de hete brij, 17:00 Cafe de gezelligheid (ambachtelijk bier), 19:30 EetCafe Blij, 22:00 Jacks music bar tot weet ik wanneer.. Vanaf station lopend te doen, alles binnen de gracht..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nou onthou ik mss niet zo want ff geen tijd, maar mss nog wel eind jaar of begin volgend enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil die uitdaging best met je aangaan hoor.
12 mei word ik 40 dus dat wordt tevens mijn verjaardag vieren voor FOK! (nee, ik trakteer niet)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh DJMOquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:04 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZOu er niet aan moeten denken met zuipers op stap te gaan, kroeg in en uit bahquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je kan ook cola drinken, of 7 upWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is ook een Bilderberg hotel vlakbij het station.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:03 schreef _UserName_ het volgende:
Hotel Hanze ligt mooi in de buurt, eens informeren of er een nachtingang is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
echt krijg er al weer een slappe van als iemand dat zegt,quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je kan ook cola drinken, of 7 up
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil die uitdaging best met je aangaan hoor.![]()
Zag ik idd, maar dacht, dichterbij is misschien beter, wat uit het centrum wel goedkoper, Hanze hotel is 123/nachtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is ook een Bilderberg hotel vlakbij het station.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Want?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:06 schreef kree het volgende:
[..]
echt krijg er al weer een slappe van als iemand dat zegt,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mensen die persé alcohol nodig hebben om lol te hebben_________!
Had je dan een stijvje kree ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:06 schreef kree het volgende:
[..]
echt krijg er al weer een slappe van als iemand dat zegt,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MT6 gaat ook vast wel mee naar "Mijn verjaardag" meet 30 mei in ZwolleEehquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:07 schreef MooieTop6 het volgende:
Nou sommige hebben ook geen lol en worden strontvervelend of kotsen de heleboel onder en de volgende dag kunnen ze zich niets meer herinnerenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:07 schreef MooieTop6 het volgende:
Mei zeker. Wat wil je als cadeau ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
Maar kree en FF kan ik vast noteren?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jouw komst en gezelligheidquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mei zeker. Wat wil je als cadeau ?
![]()
Als ik 15 man vanuit hier krijg ga ik echt aan het werk dus zeg het vooral voort!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey Mutskequote:
Hier hebben we ook lol zonder alcoholquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
MT6 gaat ook vast wel mee naar "Mijn verjaardag" meet 30 mei in Zwolle
[..]
Eeh
quote:
Mag allemaal, kan gewoon!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hier hebben we ook lol zonder alcohol
Ben jij niet zo zuipert MT6?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hier hebben we ook lol zonder alcoholWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit lijkt me dus een hele leuke meet.
Au!
Hatsjoe!
Au!
Hatsjoe!
Au!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Welkom bij de clubquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Jawelquote:
Onrustig geslapenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
O ook alquote:
Kindercola en Fristi telt niet mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vervelend Mutskequote:
Heb jij ook gekneusde ribben dan?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Mijn hele lijf is altijd gekneusd, gaat geen dag voorbij of mijn ribben, spieren, aanhechtingen, ruggewervels, zenuwen pijn doen en op standje overleven staanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Karaokebar is wel vooraf boeken, dat is wellicht geen slim idee ivm afmeldingenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
![]()
Lachen voelt ook zo prettig.quote:
_UserMeet_ 40 jaar
Zaterdag 30 mei 2026 in Zwolle (Piano aanwezig in stationshal)
Eerste rondje is van mij
Aankomst 14:00-14:30 Station Zwolle,
12 min lopen >
Cafe 1 - 15:00 Cafe de hete brijhttps://www.cafedehetebrij.nl/
3 min lopen >
Cafe 2 - 17:00 Cafe de Gezelligheidhttps://www.cafedegezelligheid.nl/
4 min lopen >
Eten 1 - 19:00 Eetcafe Blijhttps://www.blijzwolle.nl/
3 min lopen >
Cafe 3 - 21:00 Jacks music barhttps://www.jacksmusicbar.nl/
4 min lopen naar hotel
Hotel: Hanze Hotel(kan nog wijzigen)
Wie gaan er mee![]()
1. _UserName_
2. FreshFruit
Lijst wordt nog aangevuld met extra info. Vragen? Stuur mij een DM of PB
Kan je altijd nog doen als je zeker weet hoeveel er komen toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
Karaokebar is wel vooraf boeken, dat is wellicht geen slim idee ivm afmeldingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga voor zekerheid, is vooraf betalen en als er 3 afzeggen op de dag zelf ben ik het kwijtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je altijd nog doen als je zeker weet hoeveel er komen toch?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ga voor zekerheid, i vooraf betalen en als er 3 afzegen op de dag zelf ben ik het kwijtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da's niet tof.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn hele lijf is altijd gekneusd, gaat geen dag voorbij of mijn ribben, spieren, aanhechtingen, ruggewervels, zenuwen pijn doen en op standje overleven staan
It was a dark and stormy night.![]()
Ja het is niet anders GG en ik laat er niets voor staan, net als DJMO trouwens, die heeft ook gewoon gelopen het weekendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet anders GG en ik laat er niets voor staan, net als DJMO trouwens, die heeft ook gewoon gelopen het weekend
Hotel lijkt me wel een slimme optie.
Kan ik ook nog even naar Angels voor wat vertier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of je nu wel of niets doet de pijn is er toch wel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een combi zegquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:25 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Had er iemand trek in pizza?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lang leve de pijnstillers hierbij hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet anders GG en ik laat er niets voor staan, net als DJMO trouwens, die heeft ook gewoon gelopen het weekendIk heb er één en ik ben er trots op
En @Robquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lang leve de pijnstillers hierbij hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lang leve de pijnstillers hierbij hoor.![]()
Ik heb de pech dat ik die helaas niet kan verdragen moet alles met paracetamol doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rob is een constant gegevenquote:pijnstilling gelukkig niet.
Het is geen marathon.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is maar 30 minuten in 8 uur ofzo
Fijn tochquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rob is een constant gegevenpijnstilling gelukkig niet.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-10-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Monitof.
Voel me prutWerewolf
Thuis werken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grieperig?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel even je handjes wassen dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee onrustigquote:Werewolf
Ach lieverd tochquote:
💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
hoppa daar gaat ze hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat zei je therapeut hier over ? Adem in , adem uit. Neem je tijd, kom tot jezelf. Heb geen angst over wat je niet kan veranderen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dusquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zei je therapeut hier over ? Adem in , adem uit. Neem je tijd, kom tot jezelf. Heb geen angst over wat je niet kan veranderen.Werewolf
quote:
Deze moet je even in 40 + gooien.quote:
![]()
![]()
Nee, ik drink nietquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.zuidwestupdat(...)en-allermans-vriend/
Biertje erbij?En pompoenen heb ik ook niets mee, vind ze niet eens mooi
_UserMeet_ 40 jaar
Zaterdag 30 mei 2026 in Zwolle (Piano aanwezig in stationshal)
Een meet, georganiseerd door _UserName_ ter ere van zijn 40e verjaardag op zaterdag 30 mei in Zwolle.
Waarom Zwolle? Het is de stad van de reserve 2e kamer, de stad van PEC Zwolle en er staat een piano in de stationshal, en dat laatste is het belangrijkste. We beginnen met wat gepingel tot we worden weggespeeld en beginnen te voet de lange, 12 minuten durende wandeltocht naar het centrum. Je waant je in Boutagne door zijn stergracht, maar zal dit al snel vergeten bij de eerste aankomst, en ik draai niet om de hete brij heen, we gaan er naar binnen. Het eerste rondje is van mij
Cafe "De Hete Brij" is een van de 100 beste cafe's die ons land telt door hun gastvrijheid waar de bezoekers het decor af maken, dat moet ons wel gaan lukken. Mocht je van je oude theelepels af willen; kan gewoon! Ze schenken diverse bieren waaronder hun eigen Brijbier.
We hebben elkaar wat leren en de smaak te pakken dus het is tijd voor gezelligheid. Daar gaan we dan ook heen. Met hun 16 tapbieren en 120 flesbieren is er voor ieder wat wils. Zelfs voor wie Fristi of kindercola wil. Op https://www.cafedegezelligheid.nl/bieren-ciders/ kan je vast een voorproefje nemen wat er zoal te krijgen is.
Van drinken krijg je trek en is het dus tijd voor een hapje eten. Dat kan, dus gaan we met een grote blij naar jawel: Stadscafe Blij. Een scala aan diner en borrelgerechten, fris, bieren, wijnen en cocktails. Zie hiervoor https://www.blijzwolle.nl(...)-blij-nederlands.pdf Volgens mij komt dat dus wel goed!
Als laatste gaan we naar Jacks Music bar, waar de danskelder open gaat met de niet te missen DJ's Kabelbreuk Drum and Bass, Operation Anthropoid, Rave Cave Classics en Basement Jacks. Daarnaast is Jacks Music Bar ook gewoon een gezellig Tennessee style rockcafé met een uitgebreid assortiment whisky en moonshine , een gratis te gebruiken pooltafel en een groot terras waar we onze avond afsluiten om vervolgens naar huis of het hotel te gaan. Of naar Angels...
Het programma:
Aankomst 14:00-14:30 Station Zwolle,
12 min lopen >
Cafe 1 - 15:00 Cafe de hete brijhttps://www.cafedehetebrij.nl/
3 min lopen >
Cafe 2 - 17:00 Cafe de Gezelligheidhttps://www.cafedegezelligheid.nl/
4 min lopen >
Eten 1 - 19:00 Eetcafe Blijhttps://www.blijzwolle.nl/
3 min lopen (JMB), 1 min lopen (END)
Cafe 3 - 21:00 Jacks music barhttps://www.jacksmusicbar.nl/
4 min lopen naar hotel
Hotel: Hanze Hotel(kan nog wijzigen)
Wie gaan er mee![]()
1. _UserName_
2. FreshFuitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Was wel weer een prima nachtje. Iedereen een fijne dag gewenst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Vrouwlief wordt ook langzaam aan wakker hoor ik. Jyske ook met een kwartiertje.
Zegt het vooral voor wat betreft de meet, ik ga er voor!
![]()
![]()
Het waait hier behoorlijk
Fijne dagWerewolf
Wat laat vandaag.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
Vrouwlief wordt ook langzaam aan wakker hoor ik. Jyske ook met een kwartiertje.
Zegt het vooral voor wat betreft de meet, ik ga er voor!It was a dark and stormy night.![]()
![]()
![]()
![]()
Langzaam wakker worden? Je doet je ogen open en je stapt uit bed, toch?It was a dark and stormy night.![]()
Krant lezen heb ik nog niet gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog een bak koffie, douchen, aankleden, ontbijten en koffer inpakkenIk heb er één en ik ben er trots op
Klopt, goed nieuws is er zelden in de krantenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, daar word je niet vrolijk van, het nieuws.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar gaat de reis dit keer naar toe ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:02 schreef DJMO het volgende:
Nog een bak koffie, douchen, aankleden, ontbijten en koffer inpakken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Grensbezoekje. Uit eten met vrienden, en tabak inslaan. Goed beschouwd zijn het eten en de hotel overnachting 'gratis' als je berekent hoeveel accijns we besparen door een bezoekje aan de buren te brengenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar gaat de reis dit keer naar toe ?
Gaat Rob ook mee?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel plezier. En gelijk heb je.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Grensbezoekje. Uit eten met vrienden, en tabak inslaan. Goed beschouwd zijn het eten en de hotel overnachting 'gratis' als je berekent hoeveel accijns we besparen door een bezoekje aan de buren te brengen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mention het woordje *we* in mijn zinquote:
We kunnen ook besparen als je alleen gaat inkopenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mention het woordje *we* in mijn zin
Met z'n tweeën besparen we het dubbelequote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen ook besparen als je alleen gaat inkopen
Het scheelt ons ruim 600 euro aan accijns.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is een leuk bedrag.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met z'n tweeën besparen we het dubbele
Het scheelt ons ruim 600 euro aan accijns.
Je echt he. Daar moet je ook heel veel voor kopen om te kunnen besparenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar kun je veel koffie voor drinken
Daar kan je best een leuk hotel van boeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@DJMO en een museum ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of op vakantie gaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, kan ook. Dan kunnen de hogen heren het in hun zak stekenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of uitgeven aan goede doelen.
Tsja.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Dan kunnen de hogen heren het in hun zak stekenIt was a dark and stormy night.![]()
Ik ben wel een beetje klaar met vakanties.
Zo is het vaak welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
neee nouja bij wijze van spreken alleen, maar als we meet doen wat meer center dan enzoquote:
![]()
Tja, dan moet je zelf wat organiseren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:21 schreef kree het volgende:
[..]
neee nouja bij wijze van spreken alleen, maar als we meet doen wat meer center dan enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij zou wel een goede vakantiemaat zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met vakanties.
Nou dan ga je niet naar de meet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:21 schreef kree het volgende:
[..]
neee nouja bij wijze van spreken alleen, maar als we meet doen wat meer center dan enzo
Of je organiseert het zelf.It was a dark and stormy night.![]()
Badum psssjjWerewolf
Ach ja, wederom probeert ie een meet naar zichzelf te trekkenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dan ga je niet naar de meet.
Of je organiseert het zelf.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
weet maar wat ik zei hier werd wel vaak de grond in geboord.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, dan moet je zelf wat organiseren.
\
hahaha daarom denk ik mss wat meer wat voor iedereen nog redelijk zelfde afstand is om heen te gaan
username had btw wel goed plan. maarja Zwolle he? kunnen we niet wat meer midden land doen dan?Do what you love, love what you do!![]()
Snap eigenlijk nooit zo die behoeftes van een meet eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ach ja, wederom probeert ie een meet naar zichzelf te trekkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zwolle is eigenlijk wel vest wel ver en neem aan iedereen komt beetje met OV op paar na.Do what you love, love what you do!![]()
Jij ook wel, beide niet de moeilijkste.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede vakantiemaat zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou niet gaan als ik al zou gaan, geen zin in een uur reizen en dan ook weer een uur terug.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:27 schreef kree het volgende:
Zwolle is eigenlijk wel vest wel ver en neem aan iedereen komt beetje met OV op paar na.
Maar er zijn er die er wel wat uurtjes voor over hebben
ALs je naar een meet wil moet je er wat voor overhebben toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou ik ook niet dus omdat te ver, maar al met al ben ik steeds benieuwder naar jullie allemaal achter het posten op fok en denk is leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan als ik al zou gaan, geen zin in een uur reizen en dan ook weer een uur terug.
Maar er zijn er die er wel wat uurtjes voor over hebben
ALs je naar een meet wil moet je er wat voor overhebben toch?
MAAR Daarom. is het niet gewoon handig iets beetje centraal te proberen?Do what you love, love what you do!![]()
mjah aardig AI weer en je weet hoe ik erover denkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Den deze momenteel niet
Heb het janken
zeg maar ff wat ik ervan denk meet zoiets. naja. ter info dan en zien we wel weer
We hebben beide een museum jaar kaart, is niet geldig in Duitsland.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Weet wanneer je even niets moet zeggenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:33 schreef kree het volgende:
[..]
mjah aardig AI weer en je weet hoe ik erover denkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Den deze momenteel niet
Heb het janken
Zwolle is perfect voor mij. En @username heeft al de beste locaties gevonden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet ik en zal wel niet boeien, maar zeg er toch ff wat over omdat ik denk dat meerendeel het te ver weg is zo om even te gaan voor de leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Weet wanneer je even niets moet zeggenDo what you love, love what you do!![]()
Dan maak je met de mensen die je wilt ontmoeten een afspraak ga je een op eenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ook niet dus omdat te ver, maar al met al ben ik steeds benieuwder naar jullie allemaal achter het posten op fok en denk is leuk.
MAAR Daarom. is het niet gewoon handig iets beetje centraal te proberen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat kan ook altijd, maar we hadden het hier ff over centraal meet natuurlijk nog.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maak je met de mensen die je wilt ontmoeten een afspraak ga je een op eenDo what you love, love what you do!![]()
Het is wel gezellig, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap eigenlijk nooit zo die behoeftes van een meet eigenlijk.It was a dark and stormy night.![]()
Daar had ik het niet over.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik en zal wel niet boeien, maar zeg er toch ff wat over omdat ik denk dat meerendeel het te ver weg is zo om even te gaan voor de leuk.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
moet mensen wel echt heeeeeel erg leuk vinden om een reis van 2 uur heen en terug te maken he
Ligt aan het gezelschapquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel gezellig, eerlijk gezegd.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja. Dan ga je niet naar de centrale meet (dat scheelt je reistijd) maar organiseer je zelf een meet ergens in Leiden of Katwijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan ook altijd, maar we hadden het hier ff over centraal meet natuurlijk nog.
Een win-win situatie.
Ja dat heb ik gehoord van de vorige veel roddel en dronkenluiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel gezellig, eerlijk gezegd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt DTS dus.
geprobeerd maar dat had geen succes vorige zomerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Dan ga je niet naar de centrale meet (dat scheelt je reistijd) maar organiseer je zelf een meet ergens in Leiden of Katwijk.
Een win-win situatie.
en dan nog is het voor meesten ook weer ver en lastig. daarom dacht ik doe ergens midden in het land.Do what you love, love what you do!![]()
Er valt echt niet met jou te praten.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja is iedereen vrij inquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Dan ga je niet naar de centrale meet (dat scheelt je reistijd) maar organiseer je zelf een meet ergens in Leiden of Katwijk.
Een win-win situatie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En fabeltjes, mensen zwart maken en liegenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gehoord van de vorige veel roddel en dronkenlui
jawel hoor. ouwe brompot.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Er valt echt niet met jou te praten.
Ga lekker klagen over AI johquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MT6 is net 20.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BoomermillenialIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het niet met jou eens zijn = verziektquote:
Typisch. Ga lekker klagen over je storingsdiensten van een kwartier ofzo.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo is het wel gegaan. En de woorden what happend op the meet stays on the meet is niet opgegaanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En fabeltjes, mensen zwart maken en liegen
ik zeg het maar met reden he? want denk teveel toch voor ff leuk avondje uit.
dat bedoel ik, waardeer ik al jullie plaatselijke nog wel en goede bedoelingen. maar zo ook ik en wil ook niemand.
vandaar moeten we het meer in midden land zoeken. mijn idee, verder we zien wel of het ooit lukt.
hohoho rustig aanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het niet met jou eens zijn = verziekt
Typisch. Ga lekker klagen over je storingsdiensten van een kwartier ofzo.
Toen het in het midden in het land georganiseerd werd zat je te janken waarom het niet in Katwijk in een of andere pauperbeachclub gedaan kon wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:48 schreef kree het volgende:
dat bedoel ik, waardeer ik al jullie plaatselijke nog wel en goede bedoelingen. maar zo ook ik en wil ook niemand.
vandaar moeten we het meer in midden land zoeken. mijn idee, verder we zien wel of het ooit lukt.
Kree dit werkt niet, je kan er wel over doorblijven gaan alleen schiet je er niets mee opquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:48 schreef kree het volgende:
vandaar moeten we het meer in midden land zoeken. mijn idee, verder we zien wel of het ooit lukt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stevenquote:
quote:quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat duurde toch wel 2 minutenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
LOl naja idd. maar is teveel voor mij met OV voor een avondje uit.Do what you love, love what you do!![]()
hmmms zoek het eens op voor de grap vanaf katwijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:54 schreef StevenHyde het volgende:
Zwolle is toch nog relatief centraal?Do what you love, love what you do!![]()
Dat was al bekendquote:
Je hebt toch een auto?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:53 schreef kree het volgende:
LOl naja idd. maar is teveel voor mij met OV voor een avondje uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1 uur en 45 minutenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:54 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zoek het eens op voor de grap vanaf katwijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee bedrijfswagen en wordt ontslagen als ik die ervoor gebruik.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat reed ik in Australië om naar een kroeg te kunnenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O, meende dat je zelf ook een auto had.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee bedrijfswagen en wordt ontslagen als ik die ervoor gebruik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, daar zijn de afstanden wel groter dan hier in Nederland.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat reed ik in Australië om naar een kroeg te kunnen
Ik moet er ook niet aan denken hoor om lang in een auto te zitten, maar dat heeft meer met mijn lieve lijf te maken
jajaja verschillende landen hequote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat reed ik in Australië om naar een kroeg te kunnen. gaat hier om dat het leuk moet zijn. enne ik 4 uur reizen voor avondje gezellig. en als ik nog terug kom dan terug vanaf Leiden CS met bus, wat er neit meer is na 11 uur ofzo, teveel gedoe
Kree heeft geld zat zegt hij, die ga ik niet sponserenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:56 schreef StevenHyde het volgende:
Doet DTS een crowdfunding om kree te kunnen laten overnachten in een hotel
lol geld is het probleem niet echt nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree heeft geld zat zegt hij, die ga ik niet sponserenDo what you love, love what you do!![]()
Dan zeg je gewoon één keer, sorry joh, leuk georganiseerd, maar is mij te ver. Volgende keer beterquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:57 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja verschillende landen he. gaat hier om dat het leuk moet zijn. enne ik 4 uur reizen voor avondje gezellig. en als ik nog terug kom dan terug vanaf Leiden CS met bus, wat er neit meer is na 11 uur ofzo, teveel gedoe
En houdt het meeste over door sociale huurquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree heeft geld zat zegt hij, die ga ik niet sponseren
maarja genoeg erover, ik zie dat niet zitten enzo met OV helemaal andere kant land. dus dan wat anders of niet he
Je bent nieuw hier?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon één keer, sorry joh, leuk georganiseerd, maar is mij te ver. Volgende keer beterIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar zijn er zoveel van, scheefhuurders.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En houdt het meeste over door sociale huur
Dat daar geen wet voor komt is mij een raadsel.
Er zijn cooperaties die de huurverhoging inkomensafhankelijk doen, maar niet veelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
yup.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon één keer, sorry joh, leuk georganiseerd, maar is mij te ver. Volgende keer beter
Waarvan aktequote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef kree het volgende:
maarja genoeg erover, ik zie dat niet zitten enzo met OV helemaal andere kant land. dus dan wat anders of niet he
Heel veel smoesjes. Maar je wil diep van binnen om de een of andere reden niet komen. Wat natuurlijk helemaal prima is, want ieder zijn keuze!![]()
Ja, dacht laat ik eens een keertje in DTS gaan kijken, schijnt daar altijd wat te kletsen te zijnquote:
wat dus niet zegt dat ik het initiatief tegen spreek he?
want als iemand wat wil organiseren. denk alleen maar goed voor ons keyboard warriors of autisten. maar voor mij Zwolle ff te ver
Zou terecht zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zijn er zoveel van, scheefhuurders.
Dat daar geen wet voor komt is mij een raadsel.
Er zijn cooperaties die de huurverhoging inkomensafhankelijk doen, maar niet veelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met een bovenmodaal salaris kan je makkelijk een eigen huis kopen
lol denk je? ik denk niet nl.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:02 schreef MooieTop6 het volgende:
Met een bovenmodaal salaris kan je makkelijk een eigen huis kopenDo what you love, love what you do!![]()
ik heb echt ff beetje rekensommen uitgevoerd. en voor mij nu? hoewel ik oke verdien, tis nog onmogelijk.Do what you love, love what you do!![]()
en totaal geen reden om te switchen? ga er alleen maar op achteruit iig komende 20 jaarDo what you love, love what you do!![]()
Je zit op 60k (jouw eigen woorden) per jaar, en kunt dus een hypotheek van 270.000 krijgen. Meer dan genoeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:04 schreef kree het volgende:
ik heb echt ff beetje rekensommen uitgevoerd. en voor mij nu? hoewel ik oke verdien, tis nog onmogelijk.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Omdat je nu als een boomer profiteert.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:05 schreef kree het volgende:
en totaal geen reden om te switchen? ga er alleen maar op achteruit iig komende 20 jaarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef kree het volgende:
maarja genoeg erover, ik zie dat niet zitten enzo met OV helemaal andere kant land. dus dan wat anders of niet hequote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:00 schreef kree het volgende:
wat dus niet zegt dat ik het initiatief tegen spreek he?
want als iemand wat wil organiseren. denk alleen maar goed voor ons keyboard warriors of autisten. maar voor mij Zwolle ff te verWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja mijn mening. Maar jebent gek als je er in zit en vrijwillig vertrekt naar een huis wat veel duurder is.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ongeveer nu, maar wat ik aan spaargeld heb is ongeveer 40.000 en nog wel trots op dat dat zo snel kon.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je zit op 60k (jouw eigen woorden) per jaar, en kunt dus een hypotheek van 270.000 krijgen. Meer dan genoeg.
Oke en studie schuld van 20.000 die ik af betaal nog. Lol wat zal een bank me lenen? Haha
forget it, waar ik nu zit met sociale huur is by far de beste optie en neem de toeslag per jaar er op toe.Do what you love, love what you do!![]()
Uiteindelijk is huren nog steeds geld weggooien op lange termijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn mening. Maar jebent gek als je er in zit en vrijwillig vertrekt naar een huis wat veel duurder is.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik had kut tijd he? en dat ik oke verdien nu. wil niet zeggen dat alles ineens is opgelost./.Do what you love, love what you do!![]()
De bamk zal je ongeveer 270.000 lenen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
ongeveer nu, maar wat ik aan spaargeld heb is ongeveer 40.000 en nog wel trots op dat dat zo snel kon.
Oke en studie schuld van 20.000 die ik af betaal nog. Lol wat zal een bank me lenen? Haha
forget it, waar ik nu zit met sociale huur is by far de beste optie en neem de toeslag per jaar er op toe.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ken er zoveel die scheefwonen, zijn met een WAO in een sociale huurwoning komen wonen. Vinden een man/vrouw met een goed salaris en wonen zo scheef als maar zijn kan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
ongeveer nu, maar wat ik aan spaargeld heb is ongeveer 40.000 en nog wel trots op dat dat zo snel kon.
forget it, waar ik nu zit met sociale huur is by far de beste optie en neem de toeslag per jaar er op toe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waar maar ik zie ff geen handigere optie.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is huren nog steeds geld weggooien op lange termijnDo what you love, love what you do!![]()
Je zegt net dat je 40k spaargeld hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:08 schreef kree het volgende:
ik had kut tijd he? en dat ik oke verdien nu. wil niet zeggen dat alles ineens is opgelost./.
en wat betaal ik dan p/m? als ze al doen trouwens?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De bamk zal je ongeveer 270.000 lenen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben zelf nooit voor kopen geweest, is mooi als je handig bent.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is huren nog steeds geld weggooien op lange termijn
Maar als je alles moet laten doen moet je best geld hebben
Ik heb een keer een koopwoning gehad, nooit weer.
En dan heb je een koopwoning is het van jezelf, heb je er jaren voor betaald. Ga je het verkopen gaat er een groot gedeelte naar de belastingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is er wel: kopen zodat jouw huis naar iemand kan gaan die het wel hard nodig heeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar ik zie ff geen handigere optie.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
https://www.funda.nl/deta(...)enkade-224/89553618/
Dit is ideaal voor kree. Bij Den Haag centraal, dus kan iedereen met het ov naar zijn woning.![]()
Er gaat geen geld naar de belasting als je je huis verkoopt. Dat is alleen voor de koper.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zelf nooit voor kopen geweest, is mooi als je handig bent.
Maar als je alles moet laten doen moet je best geld hebben
Ik heb een keer een koopwoning gehad, nooit weer.
En dan heb je een koopwoning is het van jezelf, heb je er jaren voor betaald. Ga je het verkopen gaat er een groot gedeelte naar de belastingIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik heb ff mijn geschiedenis niet mee he als ik er eerlijk over wil zijn. denk ze lenen me dat niet. en dan nog weinig voor dat geld te vinden hier.
ja mss in in noord Groningen ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
geloof me want naar gekeken. er is geen voordeliger ff voor mij nu als wat ik doe.Do what you love, love what you do!![]()
https://www.funda.nl/zoek(...)price=%220-250000%22quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:11 schreef kree het volgende:
ik heb ff mijn geschiedenis niet mee he als ik er eerlijk over wil zijn. denk ze lenen me dat niet. en dan nog weinig voor dat geld te vinden hier.
ja mss in in noord Groningen ofzo?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je moet ook doen wat je zelf wilt Kreequote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:05 schreef kree het volgende:
en totaal geen reden om te switchen? ga er alleen maar op achteruit iig komende 20 jaar
Ik zou ook niet verhuizen eerlijk gezegd.
Ik zit nu in een grote eengezinswoning, alleen.
Zit ik voor 657 euro
Ga ik nu verhuizen naar een kleiner apartement ga ik 900 betalen.
Ik ben gekke Gerrit niet.
Wij stellen zo vaak voor om ouderen met behoud van de huidige huur te laten verhuizen naar een kleinere woning of apartement zodat de eengezinswoningen vrij komen voor de gezinnen, die laten weer een kleiner huis na voor de starters, die dan weer een huisje vrijmaken voor de jongeren.
Kunnen ze 3 huurprijzen verhogen en er worden veel problemen opgelost
Maar nee, ze willen ook dat de oudere meer huur gaan betalen dan. Tja en dan gaan de meeste niet weg uit hun veel te grote woningWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jouw grootste rijkdom ligt nog in haar bedje.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:11 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben transfinancieel, ik voel me rijk maar ben het niet
Ik ben van mening dat als je genoeg verdient om te kunnen kopen, je op moet zouten uit sociale huurquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet ook doen wat je zelf wilt Kree
Ik zou ook niet verhuizen eerlijk gezegd.
Ik zit nu in een grote eengezinswoning, alleen.
Zit ik voor 657 euro
Ga ik nu verhuizen naar een kleiner apartement ga ik 900 betalen.
Ik ben gekke Gerrit niet.
Wij stellen zo vaak voor om ouderen met behoud van de huidige huur te laten verhuizen naar een kleinere woning of apartement zodat de eengezinswoningen vrij komen voor de gezinnen, die laten weer een kleiner huis na voor de starters, die dan weer een huisje vrijmaken voor de jongeren.
Kunnen ze 3 huurprijzen verhogen en er worden veel problemen opgelost
Maar nee, ze willen ook dat de oudere meer huur gaan betalen dan. Tja en dan gaan de meeste niet weg uit hun veel te grote woning
ALs je niet weer iets gaat kopen is het kapitaal en daar ga je wel belasting over betalen heb ik mij laten zeggen door iemand die zijn huis verkocht heeft en niet weer ging kopenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Er gaat geen geld naar de belasting als je je huis verkoopt. Dat is alleen voor de koper.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jullie vergeten terwijl ik alles hier verteld heb?
dat ik 4 jaar terug nog gewoon rood stond en niet eens wist hoe ik mijn kut zomerhuisje kon betalen.
Waardoor dat komt staat er allemaal ook, maar het is nou eenmaal het verhaal. en ben er trots op dat ik het met hulpverlening zo ver kon krijgen tot dit.
Ik zie het totaal niet gebeuren om een huis te kopen en hypotheek erop dikke. altijd ff duurder als wat ik nu heb.
en ben hier oke mee? wil helemaal niet weg?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou graag meer kapitaalbelasting betalen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je niet weer iets gaat kopen is het kapitaal en daar ga je wel belasting over betalen heb ik mij laten zeggen door iemand die zijn huis verkocht heeft en niet weer ging kopenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ieder zijn mening he, maar niet iedereen wil kopen. Naast je hypotheek nog veel meer kosten. En je moet de handigheid hebben om dingen zelf te kunnen. Of geld genoeg om het te laten doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat als je genoeg verdient om te kunnen kopen, je op moet zouten uit sociale huurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
naja sowieso na waar ik woonde is dit een villa voor me enzo. ellendig verhaal allemaal hier voor. echt.Do what you love, love what you do!![]()
En nu heeft een ander persoon de hulp nodig die jij wel gehad hebt, en dat hou jij nu tegenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:15 schreef kree het volgende:
dat ik 4 jaar terug nog gewoon rood stond en niet eens wist hoe ik mijn kut zomerhuisje kon betalen.
Waardoor dat komt staat er allemaal ook, maar het is nou eenmaal het verhaal. en ben er trots op dat ik het met hulpverlening zo ver kon krijgen tot dit.
Ik zie het totaal niet gebeuren om een huis te kopen en hypotheek erop dikke. altijd ff duurder als wat ik nu heb.
en ben hier oke mee? wil helemaal niet weg?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben niet handig, zoveel gaat er nou ook weer niet kapot. In de 15 jaar is mijn ketel 1x kapot gegaan, thats it.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder zijn mening he, maar niet iedereen wil kopen. Naast je hypotheek nog veel meer kosten. En je moet de handigheid hebben om dingen zelf te kunnen. Of geld genoeg om het te laten doen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En niks met huren, maar wel SOCIAAL huren terwijl je bakken met geld verdient (in mijn ogen)quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder zijn mening he, maar niet iedereen wil kopen. Naast je hypotheek nog veel meer kosten. En je moet de handigheid hebben om dingen zelf te kunnen. Of geld genoeg om het te laten doen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een zuipkeetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)enkade-224/89553618/
Dit is ideaal voor kree. Bij Den Haag centraal, dus kan iedereen met het ov naar zijn woning.
Smile, it's free therapy.![]()
wat precies wil je daar mee zeggen? want als je denkt dat ik medelijden ga krijgen met asielzoekers. en hoewel ik snap het. maar dat jeugd 15 jaar moet wachten op huis en hun niet ben ik het nooit mee eens geweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En nu heeft een ander persoon de hulp nodig die jij wel gehad hebt, en dat hou jij nu tegen
Ik heb dit ook niet gekregen op voorrang door mijn situatie trouwens laat dat ff duidelijk zijn. 10 jaar inschrijftijd wel en zonder prioriteit gehad dus zelfde met alle andere incl asielzoekers. of met name jeugd hier ook lokaal die niks kunnen krijgen. zonder dikke bonus ouders.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb het helemaal niet over asielzoekers. Maar door scheefwonen zorg jij er mede aan dat mensen met 10 jaar inschrijftijd nog steeds niks kunnen huren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:19 schreef kree het volgende:
[..]
wat precies wil je daar mee zeggen? want als je denkt dat ik medelijden ga krijgen met asielzoekers. en hoewel ik snap het. maar dat jeugd 15 jaar moet wachten op huis en hun niet ben ik het nooit mee eens geweest.
Ik heb dit ook niet gekregen op voorrang door mijn situatie trouwens laat dat ff duidelijk zijn. 10 jaar inschrijftijd wel en zonder prioriteit gehad dus zelfde met alle andere incl asielzoekers.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee hoor, die is lekker aan de babbel op het speelkleedquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jouw grootste rijkdom ligt nog in haar bedje.
ja dat laatste zeg ik? en is ook zo? iig niet sociaal. particulier zijn de prijzen zo hoog dat je het niet eens wil.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
ik heb het helemaal niet over asielzoekers. Maar door scheefwonen zorg jij er mede aan dat mensen met 10 jaar inschrijftijd nog steeds niks kunnen huren.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee hoor, die is lekker aan de babbel op het speelkleed
Dus je bent het ermee eens dat scheefwonen ongewenst is?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat laatste zeg ik? en is ook zo? iig niet sociaal. particulier zijn de prijzen zo hoog dat je het niet eens wil.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zeg eens goed waar ben jij het nou niet met me op eens? want ik ben voor open discussie he?
maar ik vind dit niet oke? mss zit jij in andere situatie, maar ik zie er al teveel die gewoon nergens kunnen wonen?Do what you love, love what you do!![]()
jawel in principe. maar maak ook mijn afweging erin. en zolang niet beter dan maar zo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dus je bent het ermee eens dat scheefwonen ongewenst is?Do what you love, love what you do!![]()
Daar mag je ook trots op zijn dat je dit gelukt is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:15 schreef kree het volgende:
en ben hier oke mee? wil helemaal niet weg?Smile, it's free therapy.![]()
Dat je zat geld hebt om te verhuizen maar dat weigert omdat je bang bent dat het je meer gaat kosten, waardoor je dus een echte woningzoeker een sociaal huurhuis ontzegtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:23 schreef kree het volgende:
zeg eens goed waar ben jij het nou niet met me op eens? want ik ben voor open discussie he?
maar ik vind dit niet oke? mss zit jij in andere situatie, maar ik zie er al teveel die gewoon nergens kunnen wonen?
ik weet niet trouwens hoe jullie daar denken in platteland. maar het meest kleine appartement nieuwbouw gaat voor de 3 ton hier.
Ik heb de rekensom gemaakt, voor mij niet handig.Do what you love, love what you do!![]()
https://www.funda.nl/zoek(...)price=%220-250000%22quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:26 schreef kree het volgende:
ik weet niet trouwens hoe jullie daar denken in platteland. maar het meest kleine appartement nieuwbouw gaat voor de 3 ton hier.
Ik heb de rekensom gemaakt, voor mij niet handig.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
vind mss denken jullie er te makkelijk over, echt. naja mag en eerlijk en hou hiervan om te bespreken. maar snap ook mijn kant wel dan ff. En hoe ik denk dat handig is voor mij.
graag ff he?Do what you love, love what you do!![]()
Zat huizen te koop voor dat geld
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: