Dat reed ik in Australië om naar een kroeg te kunnenquote:
O, meende dat je zelf ook een auto had.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee bedrijfswagen en wordt ontslagen als ik die ervoor gebruik.
Ja, daar zijn de afstanden wel groter dan hier in Nederland.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat reed ik in Australië om naar een kroeg te kunnen
jajaja verschillende landen hequote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat reed ik in Australië om naar een kroeg te kunnen
Kree heeft geld zat zegt hij, die ga ik niet sponserenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:56 schreef StevenHyde het volgende:
Doet DTS een crowdfunding om kree te kunnen laten overnachten in een hotel
lol geld is het probleem niet echt nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree heeft geld zat zegt hij, die ga ik niet sponseren
Dan zeg je gewoon één keer, sorry joh, leuk georganiseerd, maar is mij te ver. Volgende keer beterquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:57 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja verschillende landen he. gaat hier om dat het leuk moet zijn. enne ik 4 uur reizen voor avondje gezellig. en als ik nog terug kom dan terug vanaf Leiden CS met bus, wat er neit meer is na 11 uur ofzo, teveel gedoe
En houdt het meeste over door sociale huurquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree heeft geld zat zegt hij, die ga ik niet sponseren
Je bent nieuw hier?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon één keer, sorry joh, leuk georganiseerd, maar is mij te ver. Volgende keer beter
Daar zijn er zoveel van, scheefhuurders.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En houdt het meeste over door sociale huur
yup.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon één keer, sorry joh, leuk georganiseerd, maar is mij te ver. Volgende keer beter
Waarvan aktequote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef kree het volgende:
maarja genoeg erover, ik zie dat niet zitten enzo met OV helemaal andere kant land. dus dan wat anders of niet he
Ja, dacht laat ik eens een keertje in DTS gaan kijken, schijnt daar altijd wat te kletsen te zijnquote:
Zou terecht zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zijn er zoveel van, scheefhuurders.
Dat daar geen wet voor komt is mij een raadsel.
Er zijn cooperaties die de huurverhoging inkomensafhankelijk doen, maar niet veel
lol denk je? ik denk niet nl.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:02 schreef MooieTop6 het volgende:
Met een bovenmodaal salaris kan je makkelijk een eigen huis kopen
Je zit op 60k (jouw eigen woorden) per jaar, en kunt dus een hypotheek van 270.000 krijgen. Meer dan genoeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:04 schreef kree het volgende:
ik heb echt ff beetje rekensommen uitgevoerd. en voor mij nu? hoewel ik oke verdien, tis nog onmogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |