MT6 is net 20.quote:
Het niet met jou eens zijn = verziektquote:
Zo is het wel gegaan. En de woorden what happend op the meet stays on the meet is niet opgegaanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En fabeltjes, mensen zwart maken en liegen
hohoho rustig aanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het niet met jou eens zijn = verziekt
Typisch. Ga lekker klagen over je storingsdiensten van een kwartier ofzo.
Toen het in het midden in het land georganiseerd werd zat je te janken waarom het niet in Katwijk in een of andere pauperbeachclub gedaan kon wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:48 schreef kree het volgende:
ik zeg het maar met reden he? want denk teveel toch voor ff leuk avondje uit.
dat bedoel ik, waardeer ik al jullie plaatselijke nog wel en goede bedoelingen. maar zo ook ik en wil ook niemand.
vandaar moeten we het meer in midden land zoeken. mijn idee, verder we zien wel of het ooit lukt.
Kree dit werkt niet, je kan er wel over doorblijven gaan alleen schiet je er niets mee opquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:48 schreef kree het volgende:
ik zeg het maar met reden he? want denk teveel toch voor ff leuk avondje uit.
dat bedoel ik, waardeer ik al jullie plaatselijke nog wel en goede bedoelingen. maar zo ook ik en wil ook niemand.
vandaar moeten we het meer in midden land zoeken. mijn idee, verder we zien wel of het ooit lukt.
Stevenquote:
quote:
quote:
hmmms zoek het eens op voor de grap vanaf katwijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:54 schreef StevenHyde het volgende:
Zwolle is toch nog relatief centraal?
Dat was al bekendquote:
Je hebt toch een auto?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:53 schreef kree het volgende:
LOl naja idd. maar is teveel voor mij met OV voor een avondje uit.
1 uur en 45 minutenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:54 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zoek het eens op voor de grap vanaf katwijk.
nee bedrijfswagen en wordt ontslagen als ik die ervoor gebruik.quote:
Dat reed ik in Australië om naar een kroeg te kunnenquote:
O, meende dat je zelf ook een auto had.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee bedrijfswagen en wordt ontslagen als ik die ervoor gebruik.
Ja, daar zijn de afstanden wel groter dan hier in Nederland.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat reed ik in Australië om naar een kroeg te kunnen
jajaja verschillende landen hequote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat reed ik in Australië om naar een kroeg te kunnen
Kree heeft geld zat zegt hij, die ga ik niet sponserenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:56 schreef StevenHyde het volgende:
Doet DTS een crowdfunding om kree te kunnen laten overnachten in een hotel
lol geld is het probleem niet echt nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree heeft geld zat zegt hij, die ga ik niet sponseren
Dan zeg je gewoon één keer, sorry joh, leuk georganiseerd, maar is mij te ver. Volgende keer beterquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:57 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja verschillende landen he. gaat hier om dat het leuk moet zijn. enne ik 4 uur reizen voor avondje gezellig. en als ik nog terug kom dan terug vanaf Leiden CS met bus, wat er neit meer is na 11 uur ofzo, teveel gedoe
En houdt het meeste over door sociale huurquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree heeft geld zat zegt hij, die ga ik niet sponseren
Je bent nieuw hier?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon één keer, sorry joh, leuk georganiseerd, maar is mij te ver. Volgende keer beter
Daar zijn er zoveel van, scheefhuurders.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En houdt het meeste over door sociale huur
yup.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon één keer, sorry joh, leuk georganiseerd, maar is mij te ver. Volgende keer beter
Waarvan aktequote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef kree het volgende:
maarja genoeg erover, ik zie dat niet zitten enzo met OV helemaal andere kant land. dus dan wat anders of niet he
Ja, dacht laat ik eens een keertje in DTS gaan kijken, schijnt daar altijd wat te kletsen te zijnquote:
Zou terecht zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zijn er zoveel van, scheefhuurders.
Dat daar geen wet voor komt is mij een raadsel.
Er zijn cooperaties die de huurverhoging inkomensafhankelijk doen, maar niet veel
lol denk je? ik denk niet nl.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:02 schreef MooieTop6 het volgende:
Met een bovenmodaal salaris kan je makkelijk een eigen huis kopen
Je zit op 60k (jouw eigen woorden) per jaar, en kunt dus een hypotheek van 270.000 krijgen. Meer dan genoeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:04 schreef kree het volgende:
ik heb echt ff beetje rekensommen uitgevoerd. en voor mij nu? hoewel ik oke verdien, tis nog onmogelijk.
Omdat je nu als een boomer profiteert.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:05 schreef kree het volgende:
en totaal geen reden om te switchen? ga er alleen maar op achteruit iig komende 20 jaar
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef kree het volgende:
maarja genoeg erover, ik zie dat niet zitten enzo met OV helemaal andere kant land. dus dan wat anders of niet he
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:00 schreef kree het volgende:
wat dus niet zegt dat ik het initiatief tegen spreek he?
want als iemand wat wil organiseren. denk alleen maar goed voor ons keyboard warriors of autisten. maar voor mij Zwolle ff te ver
Ja mijn mening. Maar jebent gek als je er in zit en vrijwillig vertrekt naar een huis wat veel duurder is.quote:
ongeveer nu, maar wat ik aan spaargeld heb is ongeveer 40.000 en nog wel trots op dat dat zo snel kon.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je zit op 60k (jouw eigen woorden) per jaar, en kunt dus een hypotheek van 270.000 krijgen. Meer dan genoeg.
Uiteindelijk is huren nog steeds geld weggooien op lange termijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn mening. Maar jebent gek als je er in zit en vrijwillig vertrekt naar een huis wat veel duurder is.
De bamk zal je ongeveer 270.000 lenen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
ongeveer nu, maar wat ik aan spaargeld heb is ongeveer 40.000 en nog wel trots op dat dat zo snel kon.
Oke en studie schuld van 20.000 die ik af betaal nog. Lol wat zal een bank me lenen? Haha
forget it, waar ik nu zit met sociale huur is by far de beste optie en neem de toeslag per jaar er op toe.
Ken er zoveel die scheefwonen, zijn met een WAO in een sociale huurwoning komen wonen. Vinden een man/vrouw met een goed salaris en wonen zo scheef als maar zijn kan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
ongeveer nu, maar wat ik aan spaargeld heb is ongeveer 40.000 en nog wel trots op dat dat zo snel kon.
Oke en studie schuld van 20.000 die ik af betaal nog. Lol wat zal een bank me lenen? Haha
forget it, waar ik nu zit met sociale huur is by far de beste optie en neem de toeslag per jaar er op toe.
waar maar ik zie ff geen handigere optie.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is huren nog steeds geld weggooien op lange termijn
Je zegt net dat je 40k spaargeld hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:08 schreef kree het volgende:
ik had kut tijd he? en dat ik oke verdien nu. wil niet zeggen dat alles ineens is opgelost./.
en wat betaal ik dan p/m? als ze al doen trouwens?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De bamk zal je ongeveer 270.000 lenen.
Ik ben zelf nooit voor kopen geweest, is mooi als je handig bent.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is huren nog steeds geld weggooien op lange termijn
Die is er wel: kopen zodat jouw huis naar iemand kan gaan die het wel hard nodig heeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar ik zie ff geen handigere optie.
Er gaat geen geld naar de belasting als je je huis verkoopt. Dat is alleen voor de koper.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zelf nooit voor kopen geweest, is mooi als je handig bent.
Maar als je alles moet laten doen moet je best geld hebben
Ik heb een keer een koopwoning gehad, nooit weer.
En dan heb je een koopwoning is het van jezelf, heb je er jaren voor betaald. Ga je het verkopen gaat er een groot gedeelte naar de belasting
https://www.funda.nl/zoek(...)price=%220-250000%22quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:11 schreef kree het volgende:
ik heb ff mijn geschiedenis niet mee he als ik er eerlijk over wil zijn. denk ze lenen me dat niet. en dan nog weinig voor dat geld te vinden hier.
ja mss in in noord Groningen ofzo?
Je moet ook doen wat je zelf wilt Kreequote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:05 schreef kree het volgende:
en totaal geen reden om te switchen? ga er alleen maar op achteruit iig komende 20 jaar
Jouw grootste rijkdom ligt nog in haar bedje.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:11 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben transfinancieel, ik voel me rijk maar ben het niet
Ik ben van mening dat als je genoeg verdient om te kunnen kopen, je op moet zouten uit sociale huurquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet ook doen wat je zelf wilt Kree
Ik zou ook niet verhuizen eerlijk gezegd.
Ik zit nu in een grote eengezinswoning, alleen.
Zit ik voor 657 euro
Ga ik nu verhuizen naar een kleiner apartement ga ik 900 betalen.
Ik ben gekke Gerrit niet.
Wij stellen zo vaak voor om ouderen met behoud van de huidige huur te laten verhuizen naar een kleinere woning of apartement zodat de eengezinswoningen vrij komen voor de gezinnen, die laten weer een kleiner huis na voor de starters, die dan weer een huisje vrijmaken voor de jongeren.
Kunnen ze 3 huurprijzen verhogen en er worden veel problemen opgelost
Maar nee, ze willen ook dat de oudere meer huur gaan betalen dan. Tja en dan gaan de meeste niet weg uit hun veel te grote woning
ALs je niet weer iets gaat kopen is het kapitaal en daar ga je wel belasting over betalen heb ik mij laten zeggen door iemand die zijn huis verkocht heeft en niet weer ging kopenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Er gaat geen geld naar de belasting als je je huis verkoopt. Dat is alleen voor de koper.
Ik zou graag meer kapitaalbelasting betalen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je niet weer iets gaat kopen is het kapitaal en daar ga je wel belasting over betalen heb ik mij laten zeggen door iemand die zijn huis verkocht heeft en niet weer ging kopen
Ieder zijn mening he, maar niet iedereen wil kopen. Naast je hypotheek nog veel meer kosten. En je moet de handigheid hebben om dingen zelf te kunnen. Of geld genoeg om het te laten doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat als je genoeg verdient om te kunnen kopen, je op moet zouten uit sociale huur
En nu heeft een ander persoon de hulp nodig die jij wel gehad hebt, en dat hou jij nu tegenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:15 schreef kree het volgende:
jullie vergeten terwijl ik alles hier verteld heb?
dat ik 4 jaar terug nog gewoon rood stond en niet eens wist hoe ik mijn kut zomerhuisje kon betalen.
Waardoor dat komt staat er allemaal ook, maar het is nou eenmaal het verhaal. en ben er trots op dat ik het met hulpverlening zo ver kon krijgen tot dit.
Ik zie het totaal niet gebeuren om een huis te kopen en hypotheek erop dikke. altijd ff duurder als wat ik nu heb.
en ben hier oke mee? wil helemaal niet weg?
Ik ben niet handig, zoveel gaat er nou ook weer niet kapot. In de 15 jaar is mijn ketel 1x kapot gegaan, thats it.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder zijn mening he, maar niet iedereen wil kopen. Naast je hypotheek nog veel meer kosten. En je moet de handigheid hebben om dingen zelf te kunnen. Of geld genoeg om het te laten doen.
En niks met huren, maar wel SOCIAAL huren terwijl je bakken met geld verdient (in mijn ogen)quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder zijn mening he, maar niet iedereen wil kopen. Naast je hypotheek nog veel meer kosten. En je moet de handigheid hebben om dingen zelf te kunnen. Of geld genoeg om het te laten doen.
Een zuipkeetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)enkade-224/89553618/
Dit is ideaal voor kree. Bij Den Haag centraal, dus kan iedereen met het ov naar zijn woning.
wat precies wil je daar mee zeggen? want als je denkt dat ik medelijden ga krijgen met asielzoekers. en hoewel ik snap het. maar dat jeugd 15 jaar moet wachten op huis en hun niet ben ik het nooit mee eens geweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En nu heeft een ander persoon de hulp nodig die jij wel gehad hebt, en dat hou jij nu tegen
ik heb het helemaal niet over asielzoekers. Maar door scheefwonen zorg jij er mede aan dat mensen met 10 jaar inschrijftijd nog steeds niks kunnen huren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:19 schreef kree het volgende:
[..]
wat precies wil je daar mee zeggen? want als je denkt dat ik medelijden ga krijgen met asielzoekers. en hoewel ik snap het. maar dat jeugd 15 jaar moet wachten op huis en hun niet ben ik het nooit mee eens geweest.
Ik heb dit ook niet gekregen op voorrang door mijn situatie trouwens laat dat ff duidelijk zijn. 10 jaar inschrijftijd wel en zonder prioriteit gehad dus zelfde met alle andere incl asielzoekers.
Nee hoor, die is lekker aan de babbel op het speelkleedquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jouw grootste rijkdom ligt nog in haar bedje.
ja dat laatste zeg ik? en is ook zo? iig niet sociaal. particulier zijn de prijzen zo hoog dat je het niet eens wil.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
ik heb het helemaal niet over asielzoekers. Maar door scheefwonen zorg jij er mede aan dat mensen met 10 jaar inschrijftijd nog steeds niks kunnen huren.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee hoor, die is lekker aan de babbel op het speelkleed
Dus je bent het ermee eens dat scheefwonen ongewenst is?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat laatste zeg ik? en is ook zo? iig niet sociaal. particulier zijn de prijzen zo hoog dat je het niet eens wil.
jawel in principe. maar maak ook mijn afweging erin. en zolang niet beter dan maar zo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dus je bent het ermee eens dat scheefwonen ongewenst is?
Daar mag je ook trots op zijn dat je dit gelukt is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:15 schreef kree het volgende:
jullie vergeten terwijl ik alles hier verteld heb?
dat ik 4 jaar terug nog gewoon rood stond en niet eens wist hoe ik mijn kut zomerhuisje kon betalen.
Waardoor dat komt staat er allemaal ook, maar het is nou eenmaal het verhaal. en ben er trots op dat ik het met hulpverlening zo ver kon krijgen tot dit.
Ik zie het totaal niet gebeuren om een huis te kopen en hypotheek erop dikke. altijd ff duurder als wat ik nu heb.
en ben hier oke mee? wil helemaal niet weg?
Dat je zat geld hebt om te verhuizen maar dat weigert omdat je bang bent dat het je meer gaat kosten, waardoor je dus een echte woningzoeker een sociaal huurhuis ontzegtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:23 schreef kree het volgende:
zeg eens goed waar ben jij het nou niet met me op eens? want ik ben voor open discussie he?
maar ik vind dit niet oke? mss zit jij in andere situatie, maar ik zie er al teveel die gewoon nergens kunnen wonen?
https://www.funda.nl/zoek(...)price=%220-250000%22quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:26 schreef kree het volgende:
ik weet niet trouwens hoe jullie daar denken in platteland. maar het meest kleine appartement nieuwbouw gaat voor de 3 ton hier.
Ik heb de rekensom gemaakt, voor mij niet handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |