nou ik ook niet dus omdat te ver, maar al met al ben ik steeds benieuwder naar jullie allemaal achter het posten op fok en denk is leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan als ik al zou gaan, geen zin in een uur reizen en dan ook weer een uur terug.
Maar er zijn er die er wel wat uurtjes voor over hebben
ALs je naar een meet wil moet je er wat voor overhebben toch?
mjah aardig AI weer en je weet hoe ik erover denkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Den deze momenteel niet
Heb het janken
We hebben beide een museum jaar kaart, is niet geldig in Duitsland.quote:
Weet wanneer je even niets moet zeggenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:33 schreef kree het volgende:
[..]
mjah aardig AI weer en je weet hoe ik erover denk
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Den deze momenteel niet
Heb het janken
Weet ik en zal wel niet boeien, maar zeg er toch ff wat over omdat ik denk dat meerendeel het te ver weg is zo om even te gaan voor de leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Weet wanneer je even niets moet zeggen
Dan maak je met de mensen die je wilt ontmoeten een afspraak ga je een op eenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ook niet dus omdat te ver, maar al met al ben ik steeds benieuwder naar jullie allemaal achter het posten op fok en denk is leuk.
MAAR Daarom. is het niet gewoon handig iets beetje centraal te proberen?
dat kan ook altijd, maar we hadden het hier ff over centraal meet natuurlijk nog.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maak je met de mensen die je wilt ontmoeten een afspraak ga je een op een
Het is wel gezellig, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap eigenlijk nooit zo die behoeftes van een meet eigenlijk.
Daar had ik het niet over.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik en zal wel niet boeien, maar zeg er toch ff wat over omdat ik denk dat meerendeel het te ver weg is zo om even te gaan voor de leuk.
Ligt aan het gezelschapquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel gezellig, eerlijk gezegd.
Ja. Dan ga je niet naar de centrale meet (dat scheelt je reistijd) maar organiseer je zelf een meet ergens in Leiden of Katwijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan ook altijd, maar we hadden het hier ff over centraal meet natuurlijk nog.
Ja dat heb ik gehoord van de vorige veel roddel en dronkenluiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel gezellig, eerlijk gezegd.
geprobeerd maar dat had geen succes vorige zomerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Dan ga je niet naar de centrale meet (dat scheelt je reistijd) maar organiseer je zelf een meet ergens in Leiden of Katwijk.
Een win-win situatie.
Er valt echt niet met jou te praten.quote:
Ja is iedereen vrij inquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Dan ga je niet naar de centrale meet (dat scheelt je reistijd) maar organiseer je zelf een meet ergens in Leiden of Katwijk.
Een win-win situatie.
En fabeltjes, mensen zwart maken en liegenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gehoord van de vorige veel roddel en dronkenlui
jawel hoor. ouwe brompot.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Er valt echt niet met jou te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |