Omdat je nu als een boomer profiteert.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:05 schreef kree het volgende:
en totaal geen reden om te switchen? ga er alleen maar op achteruit iig komende 20 jaar
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef kree het volgende:
maarja genoeg erover, ik zie dat niet zitten enzo met OV helemaal andere kant land. dus dan wat anders of niet he
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:00 schreef kree het volgende:
wat dus niet zegt dat ik het initiatief tegen spreek he?
want als iemand wat wil organiseren. denk alleen maar goed voor ons keyboard warriors of autisten. maar voor mij Zwolle ff te ver
Ja mijn mening. Maar jebent gek als je er in zit en vrijwillig vertrekt naar een huis wat veel duurder is.quote:
ongeveer nu, maar wat ik aan spaargeld heb is ongeveer 40.000 en nog wel trots op dat dat zo snel kon.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je zit op 60k (jouw eigen woorden) per jaar, en kunt dus een hypotheek van 270.000 krijgen. Meer dan genoeg.
Uiteindelijk is huren nog steeds geld weggooien op lange termijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn mening. Maar jebent gek als je er in zit en vrijwillig vertrekt naar een huis wat veel duurder is.
De bamk zal je ongeveer 270.000 lenen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
ongeveer nu, maar wat ik aan spaargeld heb is ongeveer 40.000 en nog wel trots op dat dat zo snel kon.
Oke en studie schuld van 20.000 die ik af betaal nog. Lol wat zal een bank me lenen? Haha
forget it, waar ik nu zit met sociale huur is by far de beste optie en neem de toeslag per jaar er op toe.
Ken er zoveel die scheefwonen, zijn met een WAO in een sociale huurwoning komen wonen. Vinden een man/vrouw met een goed salaris en wonen zo scheef als maar zijn kan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
ongeveer nu, maar wat ik aan spaargeld heb is ongeveer 40.000 en nog wel trots op dat dat zo snel kon.
Oke en studie schuld van 20.000 die ik af betaal nog. Lol wat zal een bank me lenen? Haha
forget it, waar ik nu zit met sociale huur is by far de beste optie en neem de toeslag per jaar er op toe.
waar maar ik zie ff geen handigere optie.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is huren nog steeds geld weggooien op lange termijn
Je zegt net dat je 40k spaargeld hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:08 schreef kree het volgende:
ik had kut tijd he? en dat ik oke verdien nu. wil niet zeggen dat alles ineens is opgelost./.
en wat betaal ik dan p/m? als ze al doen trouwens?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De bamk zal je ongeveer 270.000 lenen.
Ik ben zelf nooit voor kopen geweest, is mooi als je handig bent.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is huren nog steeds geld weggooien op lange termijn
Die is er wel: kopen zodat jouw huis naar iemand kan gaan die het wel hard nodig heeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar ik zie ff geen handigere optie.
Er gaat geen geld naar de belasting als je je huis verkoopt. Dat is alleen voor de koper.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zelf nooit voor kopen geweest, is mooi als je handig bent.
Maar als je alles moet laten doen moet je best geld hebben
Ik heb een keer een koopwoning gehad, nooit weer.
En dan heb je een koopwoning is het van jezelf, heb je er jaren voor betaald. Ga je het verkopen gaat er een groot gedeelte naar de belasting
https://www.funda.nl/zoek(...)price=%220-250000%22quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:11 schreef kree het volgende:
ik heb ff mijn geschiedenis niet mee he als ik er eerlijk over wil zijn. denk ze lenen me dat niet. en dan nog weinig voor dat geld te vinden hier.
ja mss in in noord Groningen ofzo?
Je moet ook doen wat je zelf wilt Kreequote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:05 schreef kree het volgende:
en totaal geen reden om te switchen? ga er alleen maar op achteruit iig komende 20 jaar
Jouw grootste rijkdom ligt nog in haar bedje.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:11 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben transfinancieel, ik voel me rijk maar ben het niet
Ik ben van mening dat als je genoeg verdient om te kunnen kopen, je op moet zouten uit sociale huurquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet ook doen wat je zelf wilt Kree
Ik zou ook niet verhuizen eerlijk gezegd.
Ik zit nu in een grote eengezinswoning, alleen.
Zit ik voor 657 euro
Ga ik nu verhuizen naar een kleiner apartement ga ik 900 betalen.
Ik ben gekke Gerrit niet.
Wij stellen zo vaak voor om ouderen met behoud van de huidige huur te laten verhuizen naar een kleinere woning of apartement zodat de eengezinswoningen vrij komen voor de gezinnen, die laten weer een kleiner huis na voor de starters, die dan weer een huisje vrijmaken voor de jongeren.
Kunnen ze 3 huurprijzen verhogen en er worden veel problemen opgelost
Maar nee, ze willen ook dat de oudere meer huur gaan betalen dan. Tja en dan gaan de meeste niet weg uit hun veel te grote woning
ALs je niet weer iets gaat kopen is het kapitaal en daar ga je wel belasting over betalen heb ik mij laten zeggen door iemand die zijn huis verkocht heeft en niet weer ging kopenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Er gaat geen geld naar de belasting als je je huis verkoopt. Dat is alleen voor de koper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |