MT6 is net 20.quote:
Het niet met jou eens zijn = verziektquote:
Zo is het wel gegaan. En de woorden what happend op the meet stays on the meet is niet opgegaanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En fabeltjes, mensen zwart maken en liegen
hohoho rustig aanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het niet met jou eens zijn = verziekt
Typisch. Ga lekker klagen over je storingsdiensten van een kwartier ofzo.
Toen het in het midden in het land georganiseerd werd zat je te janken waarom het niet in Katwijk in een of andere pauperbeachclub gedaan kon wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:48 schreef kree het volgende:
ik zeg het maar met reden he? want denk teveel toch voor ff leuk avondje uit.
dat bedoel ik, waardeer ik al jullie plaatselijke nog wel en goede bedoelingen. maar zo ook ik en wil ook niemand.
vandaar moeten we het meer in midden land zoeken. mijn idee, verder we zien wel of het ooit lukt.
Kree dit werkt niet, je kan er wel over doorblijven gaan alleen schiet je er niets mee opquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:48 schreef kree het volgende:
ik zeg het maar met reden he? want denk teveel toch voor ff leuk avondje uit.
dat bedoel ik, waardeer ik al jullie plaatselijke nog wel en goede bedoelingen. maar zo ook ik en wil ook niemand.
vandaar moeten we het meer in midden land zoeken. mijn idee, verder we zien wel of het ooit lukt.
Stevenquote:
quote:
quote:
hmmms zoek het eens op voor de grap vanaf katwijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:54 schreef StevenHyde het volgende:
Zwolle is toch nog relatief centraal?
Dat was al bekendquote:
Je hebt toch een auto?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:53 schreef kree het volgende:
LOl naja idd. maar is teveel voor mij met OV voor een avondje uit.
1 uur en 45 minutenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:54 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zoek het eens op voor de grap vanaf katwijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |