Met z'n tweeën besparen we het dubbelequote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen ook besparen als je alleen gaat inkopen
Dat is een leuk bedrag.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met z'n tweeën besparen we het dubbele
Het scheelt ons ruim 600 euro aan accijns.
Je echt he. Daar moet je ook heel veel voor kopen om te kunnen besparenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar kun je veel koffie voor drinken
@DJMO en een museum ?quote:
Of op vakantie gaanquote:
Ja, kan ook. Dan kunnen de hogen heren het in hun zak stekenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of uitgeven aan goede doelen.
Tsja.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Dan kunnen de hogen heren het in hun zak steken
Zo is het vaak welquote:
neee nouja bij wijze van spreken alleen, maar als we meet doen wat meer center dan enzoquote:
Tja, dan moet je zelf wat organiseren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:21 schreef kree het volgende:
[..]
neee nouja bij wijze van spreken alleen, maar als we meet doen wat meer center dan enzo
Jij zou wel een goede vakantiemaat zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met vakanties.
Nou dan ga je niet naar de meet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:21 schreef kree het volgende:
[..]
neee nouja bij wijze van spreken alleen, maar als we meet doen wat meer center dan enzo
Ach ja, wederom probeert ie een meet naar zichzelf te trekkenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dan ga je niet naar de meet.
Of je organiseert het zelf.
weet maar wat ik zei hier werd wel vaak de grond in geboord.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, dan moet je zelf wat organiseren.
Snap eigenlijk nooit zo die behoeftes van een meet eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ach ja, wederom probeert ie een meet naar zichzelf te trekken
Jij ook wel, beide niet de moeilijkste.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede vakantiemaat zijn
Ik zou niet gaan als ik al zou gaan, geen zin in een uur reizen en dan ook weer een uur terug.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:27 schreef kree het volgende:
Zwolle is eigenlijk wel vest wel ver en neem aan iedereen komt beetje met OV op paar na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |