Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lecker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zouden jullie leuk vinden eens keertje meet dan ook met mij en allemaal?
ik durf t wel aan eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
Dus; Zaterdag 30 mei in Zwolle; 14u aankomst, 14.30/15.00 Cafe de hete brij, 17:00 Cafe de gezelligheid (ambachtelijk bier), 19:30 EetCafe Blij, 22:00 Jacks music bar tot weet ik wanneer.. Vanaf station lopend te doen, alles binnen de gracht..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
oke dit ja want kan dit ook zeggen in katwijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
Dus; Zaterdag 30 mei in Zwolle; 14u aankomst, 14.30/15.00 Cafe de hete brij, 17:00 Cafe de gezelligheid (ambachtelijk bier), 19:30 EetCafe Blij, 22:00 Jacks music bar tot weet ik wanneer.. Vanaf station lopend te doen, alles binnen de gracht..
Utrecht dus en daar plaats en cafe en dergelijke vinden zodat we niet allemaal 3 uur moeten reizen.Do what you love, love what you do!![]()
dan organiseer je zelf iets in plaats van blijven zeveren, is knap irritant
Jack's Music Bar
Alleen daarvoor kom ik al. Dat is echt een toptent.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
valt me wel op niet alleen hier. maar ook tinder bv dart ik altijd match met mensen aan andere kant land. en vooral oost of Limburg.Do what you love, love what you do!![]()
prijma ontmoeten op Utrecht CS ergens begin lente volgende jaar en zien we wel waar we heen gaanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:49 schreef kree het volgende:
ik kan er ook niet aan doen dat je zover in t oosten woont he
Do what you love, love what you do!![]()
Er is ook een karaoke bar, maar zo iets moet je niet nuchter beslissenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
Jack's Music Bar
Alleen daarvoor kom ik al. Dat is echt een toptent.
Door kanaaleiland, mooie plek, cultuur snuiven. Met volle tas beginnen, en lege of zonder tas eindigenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Een rondvaart door de Utrechtse grachten?
bv? ff organiseren dan wie willen. kan ook nog wel winter denk? maar zoiets idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Een rondvaart door de Utrechtse grachten?Do what you love, love what you do!![]()
Hallo!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Door kanaaleiland, mooie plek, cultuur snuiven. Met volle tas beginnen, en lege of zonder tas eindigen![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogge Scherf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mogge GebruikerTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mogge Freon FruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer Freon MT6quote:![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even AI aanslingeren hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
mss is het leuk gids bij te hebben die wat verteld enzo over de stad? ik denk toch echt dat dat wek te regelen is|?>Do what you love, love what you do!![]()
Heng heng heng, ja doet het.quote:
Nee. ik haat gidsen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:56 schreef kree het volgende:
mss is het leuk gids bij te hebben die wat verteld enzo over de stad? ik denk toch echt dat dat wek te regelen is|?>“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
naja mss niet goeie moment. maar zoiets kan ik me bedenken en lijkt mij iig wel leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Mij niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Same, gewoon wat kroegen in de buurt opzoeken. Het rondje wat ik nu heb is 3-4 minuten lopen van elkaar en binnen 15m van het stationquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
of gewoon dichtste zijde zijnde kroeg afspreken? ook goed. hahaha.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig welquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen reet aanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oke gewoon kroegen toch dus, ik zuip jullie onder de tafel weet dat wel.Do what you love, love what you do!![]()
is toch te ver voor jouquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:59 schreef kree het volgende:
oke gewoon kroegen toch dus, ik zuip jullie onder de tafel weet dat wel.
Gewoon naar het Zandpad gaanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zou je denken ja ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:59 schreef kree het volgende:
oke gewoon kroegen toch dus, ik zuip jullie onder de tafel weet dat wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben voor hele kroegentocht hoor. maar ook met de dames dan mee
Dat is dan wel heel vervelend, niet weten hoe en hoeveelquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, vooral dat. Deze maand vind ik extra lastig want toeslagen heb ik niet meer en weet nog niet wat mijn loon uit werk is preciesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wil die uitdaging best met je aangaan hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:01 schreef kree het volgende:
[..]
lol wss wel. maargoed kan me tegenwoordig beter inhouden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hotel Hanze ligt mooi in de buurt, eens informeren of er een nachtingang isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Tot zo ver:
Meet zaterdag 30 mei 2026 in Zwolle
Aankomst 14:00-14:30 Station Zwolle, 12 min lopen >
Cafe 1 - 15:00 Cafe de hete brij, 3 min lopen >
Cafe 2 - 17:00 Cafe de Gezelligheid, 4 min lopen >
Eten 1 - 19:00 Eetcafe Blij, 3 min lopen (JMB), 1 min lopen (END)
Cafe 3 - 21:00 Jacks music bar/The end karaoke. 4 min lopen naar hotel
Hotel: Hanze HotelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Een meet voor de zuipers dusquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
Dus; Zaterdag 30 mei in Zwolle; 14u aankomst, 14.30/15.00 Cafe de hete brij, 17:00 Cafe de gezelligheid (ambachtelijk bier), 19:30 EetCafe Blij, 22:00 Jacks music bar tot weet ik wanneer.. Vanaf station lopend te doen, alles binnen de gracht..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nou onthou ik mss niet zo want ff geen tijd, maar mss nog wel eind jaar of begin volgend enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil die uitdaging best met je aangaan hoor.
12 mei word ik 40 dus dat wordt tevens mijn verjaardag vieren voor FOK! (nee, ik trakteer niet)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh DJMOquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:04 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: