Computer muziek heb ik ook de pest aanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:39 schreef kree het volgende:
of alles wat AI is. maar dat wisten Julie al.
De eerste editie 3 nachten niet geslapen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:40 schreef kree het volgende:
[..]
weet heb het dan ook alleen op YouTube gezxiern.
het komt er wel meer he, en erger door alle die hun muziek naar bv spotify stuurde. die hebben dat geanalyseerd en in AI krijg je slechte aftreksels.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Computer muziek heb ik ook de pest aan
Ja, daarom hou ik ook meer van de muziek die echt door de artiesten zelf wordt gespeeldquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:42 schreef kree het volgende:
[..]
het komt er wel meer he, en erger door alle die hun muziek naar bv spotify stuurde. die hebben dat geanalyseerd en in AI krijg je slechte aftreksels.
muziek comunity band ze ook wel nu
Oeps. Dat klinkt niet gunstig.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
Dat waren de voorlopige rekeningen
betalen is nooit gunstigquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oeps. Dat klinkt niet gunstig.
Het erge is ze komen steeds terug, de meeste althansquote:
ja ik ook en deed nog wel eens uploaden enzo. maar dat is er nu ook niet meer bij. Ze willen het alleen gebruiken voor AI en geven de originele artiesten geen cent enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daarom hou ik ook meer van de muziek die echt door de artiesten zelf wordt gespeeld
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daarom hou ik ook meer van de muziek die echt door de artiesten zelf wordt gespeeld
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom 3 keer quoten ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook en deed nog wel eens uploaden enzo. maar dat is er nu ook niet meer bij. Ze willen het alleen gebruiken voor AI en geven de originele artiesten geen cent enzo.
Dikke lul daarmee dus en denk dat de meeste muzikanten zo denken, dan maar zelf online zetten.
[..]
[..]
Ja, vooral dat. Deze maand vind ik extra lastig want toeslagen heb ik niet meer en weet nog niet wat mijn loon uit werk is preciesquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het erge is ze komen steeds terug, de meeste althans
juist, was gewoon foutje mijn apple doet dat nou eenmaal als ik ergens shift klik ofzo.quote:
quote:
Groot gelijk hebben zequote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook en deed nog wel eens uploaden enzo. maar dat is er nu ook niet meer bij. Ze willen het alleen gebruiken voor AI en geven de originele artiesten geen cent enzo.
Dikke lul daarmee dus en denk dat de meeste muzikanten zo denken, dan maar zelf online zetten.
[..]
[..]
Jij markt nogal veel words kree. Zo krijg je vast een keer gelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:46 schreef kree het volgende:
spotify graaft zijn eigen graf, mark my words.
je luistert straks AIquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
heb er geen problemen mee.. geen last van reclames, adds, en kan vrijwel alles luisteren waar ik ook ben.
welnee, wat is, blijft gewoon. Er komt slechts wat anders bij waar ik niet bewust naar zal luisterenquote:
hoef mijn gelijk niet hoor want mogen jullie zelf denken, maar hoop dat jullie snappen wat ik zeg ook wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij markt nogal veel words kree. Zo krijg je vast een keer gelijk.
deze moet ik even markenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:49 schreef kree het volgende:
[..]
hoef mijn gelijk niet hoor want mogen jullie zelf denken, maar hoop dat jullie snappen wat ik zeg ook wel.
Ben je weer klaar voor het werk maandag Kreequote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:49 schreef kree het volgende:
[..]
hoef mijn gelijk niet hoor want mogen jullie zelf denken, maar hoop dat jullie snappen wat ik zeg ook wel.
doe maar ja ik doe hem ook en over jaar weer hebben we het erover nog eens.quote:
Ik heb iets van 1000 Cd's en platen. Ga me nou niet vertellen wat ik luister.quote:
totaal geen zin in, maarja min of meer wel als ik geen corona heb.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je weer klaar voor het werk maandag Kree
Dan nog luister ik hetzelfdequote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:50 schreef kree het volgende:
[..]
doe maar ja ik doe hem ook en over jaar weer hebben we het erover nog eens.
Hoezo als ik geen corona heb?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:50 schreef kree het volgende:
[..]
totaal geen zin in, maarja min of meer wel als ik geen corona heb.
Even een prikje halen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:50 schreef kree het volgende:
[..]
totaal geen zin in, maarja min of meer wel als ik geen corona heb.
geen idee ik was heel erg verk9uden en keelpijn na vlucht terug terug. mss valt t wel mee. maar voelde corona achtig. zal ff testje doen nog vandaag.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo als ik geen corona heb?
Heerst een nieuwe variant las ik gisteren Frankenstein, wat een naam he
Hoe zie je dat, ik zie nog geen hol buitenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:52 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, komt een dikke bak regen aan zie ik
Deze man.quote:
Ik heb nu al van heel veel mensen gehoord dat ze ziek terug komen van vakantie.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:52 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee ik was heel erg verk9uden en keelpijn na vlucht terug terug. mss valt t wel mee. maar voelde corona achtig. zal ff testje doen nog vandaag.
Nou, er is een website die laat door middel van kleuren de intensiteit van neerslag zien, ook hoe dat over het land gaat. Zo zie ik dat er een dikke bak regen aan komt. Buienradar ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe zie je dat, ik zie nog geen hol buiten
Dit meen je niet ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou, er is een website die laat door middel van kleuren de intensiteit van neerslag zien, ook hoe dat over het land gaat. Zo zie ik dat er een dikke bak regen aan komt. Buienradar ofzo
nouja wil allemaal niet zo erg denken en ben niet doodziek, maargoed ik weet sommige hadden onwijs last van corona. zal ff testje doen nog toch wel ff. en zo wel of niet ff kijken want wil niet anderen besmetten ermee. want erge verhalen gehoord.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nu al van heel veel mensen gehoord dat ze ziek terug komen van vakantie.
Allemaaal klachten van de luchtwegen
O op die manier, ergens vertrouw ik die voor geen meter als de wind draait is het weer andersquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou, er is een website die laat door middel van kleuren de intensiteit van neerslag zien, ook hoe dat over het land gaat. Zo zie ik dat er een dikke bak regen aan komt. Buienradar ofzo
Gezien het om een "storm" gaat is het vrij voorspelbaar wat er over 10-20 minuten aan regen valt. Bij nog te ontwikkelen buitjes over 6-8 uur zou je een punt hebben iddquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier, ergens vertrouw ik die voor geen meter als de wind draait is het weer anders
Ja voor sommige mensen is het ernstig als ze corona krijgen. Hopelijk heb je het niet. Tegenwoordig mag je gewoon werken met corona, ook al werk je met zieke mensen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:55 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wil allemaal niet zo erg denken en ben niet doodziek, maargoed ik weet sommige hadden onwijs last van corona. zal ff testje doen nog toch wel ff. en zo wel of niet ff kijken want wil niet anderen besmetten ermee. want erge verhalen gehoord.
Ik overleef het wel allemaal denk.
ff dikke zware van Nelle maar roken. dat stookt die corona er wel uit.
Ik spreek je over pak m beet 15 minutenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:57 schreef kree het volgende:
buienradar moet je ook nooit voorruit bekijken. alleen laatste uur terug is relevant. rest is gis van enzo en klopt meestal niet.
Had niets gehoord over een storm, maar merkte het vannacht hoe hard het waaide.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gezien het om een "storm" gaat is het vrij voorspelbaar wat er over 10-20 minuten aan regen valt. Bij nog te ontwikkelen buitjes over 6-8 uur zou je een punt hebben idd
Code oranje in het kustgebied, geel in meerdere provincies.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had niets gehoord over een storm, maar merkte het vannacht hoe hard het waaide.
Geen weerberichten gekeken en gelezen de laatste dagen
Klopt, eerder keek ik altijd als ik met de scoot op pad ging, maar het klopte nooit. Ben daar ook maar mee gestoptquote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:57 schreef kree het volgende:
buienradar moet je ook nooit voorruit bekijken. alleen laatste uur terug is relevant. rest is gis van enzo en klopt meestal niet.
waar maar ben ook niet onwijs ziek hoor, maar ff voel me wat minder en iig snotteren en keelpijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor sommige mensen is het ernstig als ze corona krijgen. Hopelijk heb je het niet. Tegenwoordig mag je gewoon werken met corona, ook al werk je met zieke mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |